Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3014 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

D.J. Steenbergen 13-07-2023

Onze koelkast van bijna zestien jaar begon mankementen te vertonen.
Wij zijn uitermate vriendelijk en vakkundig geholpen door de medewerkers in de winkel.
Het contact was heel prettig. Geen opdringerigheid.
De monteur - een heel vriendelijke en vrolijke man - heeft de nieuwe inbouw koelkast keurig geïnstalleerd. We zullen er veel plezier van hebben en mocht het in de toekomst nodig zijn, dan kloppen we zeker bij Electro World aan!

Jan 13-07-2023

Eigenwijze monteur. Hij zou bij mij er meteen uitvliegen. Geen probleemoplosser.

Edwin 13-07-2023

Bij Drieënhuizen in Amersfoort werken uitsluitend kundige en vriendelijke mensen. Als je een nieuw apparaat koopt, wordt je uitstekend geïnformeerd. Moet een apparaat vervangen worden, helpen je ze aan een oplossing voor snelle vervanging. Echte service! Zelfs als zij het niet hebben, zoeken ze naar een winkel voor je die datgene wel heeft en verkoopt.

Albert Mooij 13-07-2023

Goed advies en fijne aardige vakmensen!!!
Al meerdere bestellingen gedaan bij hamer Apeldoorn,ook qua reparatie helemaal top

Remco 13-07-2023

Mooie en overzichtelijke winkel, niet alles is aanwezig maar kan gelijk besteld worden. Erg vriendelijk en kundig personeel.
Mensen met verstand van zaken en die tenminste weten waar ze over praten. Zonder druk om te verkopen.
Bezorging ging prima en ook de installatie van de nieuwe televisie was zo geregeld. De oude tv kon zonder problemen mee terug , samen met de verpakking van de nieuwe.
Ook werden er tips geven voor het ideale gebruik van de tv.

M.P. Soet - Huisman 13-07-2023

Correct personeel, mooie winkel, goede service. Fijne winkel, goed bereikbaar.

Jaap Brunner 13-07-2023

In koop al jaren bij deze zaak toen onder de naam Sommer.
Vriendelijkheid van personeel prima.
De prijzen zijn goed maar de installatie service werd vroeger door hun monteurs gedaan.
Maar dat is wel minder geworden om met de ketens te concurreren,wel leveren zij apparatuur aan huis af.

Jan 13-07-2023

Wij zijn erg tevreden over deze winkel, al diverse artikelen gekocht. Fijne winkel en personeel. Installaties keurig in orde. De enige wens zou nog zijn, zeker deze keer bij de aanschaf van airco’s, is een stukje eigen documentatie met adviezen en tips over gebruik en onderhoud. Je ontvangt ongeveer een kratje aan boeken en dan mag je zelf op zoek naar wat voor jou interessant is.

NicoS 13-07-2023

Hier word je altijd goed geholpen. Zij denken met je mee en komen met oplossingen voor (kleine) problemen.

Henriëtte 13-07-2023

Rookes Rietman staat meteen voor je klaar met raad en daad!! Heel klantvriendelijk én professioneel!!

Ilona 13-07-2023

Prima advies en service voor aankoop en installatie van een smart tv. Installateur heeft geduldig en professioneel alle instructies gegeven en vragen beantwoord. Top!

Evelyn van der Oest 13-07-2023

Voor 17.00 besteld, volgende dag in huis, is helaas niet gelukt. Maar het personeel deed er alles aan om het op tijd te bezorgen. Ik ben uiteindelijk zelf op de motor gestapt. Zeer vriendelijk personeel.

Karin 13-07-2023

Werd heel professioneel geholpen in de winkel in de Bilt, zocht een goede combimagnetron en die was binnen een paar minuten duidelijk. Ook zeer tevreden over de levering en het weghalen van het oude apparaat! Mijn excuses nog voor hoe onhandelbaar het oude apparaat uiteindelijk was.
Ga zeker terug naar Electroworld als ik nog een apparaat nodig heb!

J.de Reede 13-07-2023

Ik vind het prettig in kleinere winkels om te kopen je krijgt betere informatie
En het is fijn dat het goed aangesloten word.

Mertens 13-07-2023

Keurig geholpen in de winkel, duidelijke uitleg en nadien een snelle en zorgvuldige levering.

Harm 13-07-2023

Bijzonder klantvriendelijk, goede informatie, thuisbezorging en installatie thuis.

Hennie 13-07-2023

meedenkend, goede afwikkeling/plaatsing van de koelkast + uitleg
Ook de rommel + oude koelkast werd meegenomen.

uulke 13-07-2023

Snelle levering en installatie, vriendelijk contact, prettig personeel voor de installatie

Familie Berben, Venlo 13-07-2023

In het verleden de al vaker voor jullie gekozen. Tot volle tevredenheid.
En ook nu tot volle tevredenheid over de uitleg en de zeer vriendelijke medewerkers.

Robert 13-07-2023

Bestelde een Stofzuiger online. werd 5 dagen later gebeld dat ik de stofzuiger op kon halen in De Lier. aangegeven dat ik hem graag thuis wilde ontvangen was eigenlijk lastig en er werd serieus op aangedrongen da ik hem op kon halen. uiteindelijk werd ik gebeld door vestiging Zuidland dat ik daar de stofzuiger kon ophalen. weer aangegeven dat het principe van online bestellen in mijn beleving thuis bezorgen is. ze gingen het verzorgen. 3 weken later nog steeds geen stofzuiger ontvangen. tussendoor gebeld en werd geregeld.. uiteindelijk mail gestuurd dat ik de stofzuiger ergens ander heb besteld bij een bedrijf dat wel graag iets wil verdienen. paar dagen later stond het geld weer op mijn rekening. ik ben niet zo dat ik vindt dat als ik iets bestel dat het de volgende dag in huis moet zijn, maar deze organisatie is niet ingericht op online verkoop. simper slecht.

Mg 12-07-2023

Keurig op de hoogte gehouden van reparatie en afspraken nagekomen. Harde werkers👍

Martine 12-07-2023

Goed advies en zeer klantvriendelijk. Ongetwijfeld zijn er online shops die giedkoper zijn, maar dit lokale bedrijf heeft klantvriendelijkheid hoog in het vaandel staan. Zeer kundige monteur

Elsebep 12-07-2023

We zijn vriendelijk en deskundig geholpen. De verkoper nam alle tijd om onze vragen te beantwoorden en ons te helpen zoeken naar het juiste apparaat. De levering was keurig volgens afspraak en het was mogelijk om het oude apparaat de volgende dag op te halen, zodat alles rustig kon worden overgepakt naar de nieuwe koelvriescombinatie.

Petra 12-07-2023

Keurig netjes geholpen door deskundige verkoper. Stelde de juiste vragen en door onze antwoorden was de keuze makkelijk. Machine is ondertussen geleverd door twee goede monteurs en zijn zeer tevreden.

J. Willemen 12-07-2023

Snel en keurige bezorging en plaatsing van vaatwasmachine. Apparaat getest en gedemonstreerd. Vriendelijke en behulpzame demonstratie.