Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3011 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Elsebep 12-07-2023

We zijn vriendelijk en deskundig geholpen. De verkoper nam alle tijd om onze vragen te beantwoorden en ons te helpen zoeken naar het juiste apparaat. De levering was keurig volgens afspraak en het was mogelijk om het oude apparaat de volgende dag op te halen, zodat alles rustig kon worden overgepakt naar de nieuwe koelvriescombinatie.

Petra 12-07-2023

Keurig netjes geholpen door deskundige verkoper. Stelde de juiste vragen en door onze antwoorden was de keuze makkelijk. Machine is ondertussen geleverd door twee goede monteurs en zijn zeer tevreden.

J. Willemen 12-07-2023

Snel en keurige bezorging en plaatsing van vaatwasmachine. Apparaat getest en gedemonstreerd. Vriendelijke en behulpzame demonstratie.

Ina tuin 12-07-2023

Spullen staan overzichtelijk. Goede informatie. Voor -en nadelen van de machines gekregen

Patricia 12-07-2023

Vriendelijke medewerkers, denken graag mee. Ik heb me geen nummer gevoeld zoals bij de meeste winkels tegenwoordig is, een persoonlijke benadering zonder opdringerigheid.
Eerste contact via de mail ging vlot, kreeg snel antwoord waarna ik in de winkel verder ben geholpen.
Het is een wat kleine zaak dan je gewend bent van de meeste witgoedzaken, maar dit heeft voor mij juist de voorkeur. Het oogt lekker rustig zonder dat je bedolven word met apparatuur.
Mocht ik ooit weer iets nodig hebben zal ik zeker daar weer een kijkje nemen!!!
Bezorging ging ook netjes, vlot en vriendelijk.

coby 12-07-2023

kom in deze winkel al jaren als klant. Tot op heden met groot genoegen. Altijd een goede service, klantvriendelijk. De afspraken worden altijd nagekomen. Ik ben zeer tevreden

HH 12-07-2023

Richard en Bram staan altijd voor je klaar. Zij weten precies wat je in huis hebt.

Patrick 12-07-2023

Snelle levering en montage, prijs aangepast omdat conculega lagere prijs hanteerde. Keurig dat meneer dit zei en deed. Kortom super allemaal! Bedankt

Marike 12-07-2023

Goede en snelle service. Nieuwe wasmachine binnen 24 uur bezorgd. Netjes geïnstalleerd en uitleg over de bediening gehad.

J.Klinkers 12-07-2023

Vlotte levering, vriendelijke en behulpzame bezorger. Ander klusje werd zonder problemen ook uitgevoerd.

Martijn 12-07-2023

Al jaren een vertrouwd adres voor de aanschaf van allerlei apparatuur. Goede service over de producten die je aldaar hebt aangeschaft. Men denkt altijd mee in (tijdelijke) oplossingen tijdens bijvoorbeeld een reparatie. In de winkel wordt uitgebreid de tijd genomen om je passend te adviseren. Het fijne gesprek in de winkel. Ook vind ik het persoonlijk prettig dat men staat voor de kwaliteit van de producten/merken. Als dit niet in lijn is met wat zij de klant willen bieden gaat dit uit het assortiment.

Michel 12-07-2023

Aardige meedenkende verkoper. Goede uitleg over het verschil tussen LED en OLED. Zelfs op de dag van levering kon ik mijn product wat geleverd werd, uiteindelijk toch een OLED-TV nog wijzigen.
Vriendelijke meneer die alles in no time perfect had geïnstalleerd.

Michel 12-07-2023

Vriendelijke meneer die alles in no time perfect had geïnstalleerd.

Marcel splinter 11-07-2023

Ondanks dat de naam van de winkel is veranderd is de service top gebleven. Ook nu weer snel een apparaat gekocht met heldere uitleg. Top.

Feddema 11-07-2023

Al jaren klant en nog nooit iets tegen gevallen. Altijd perfecte service. betrouwbaar personeel en doen wat ze beloven.

EH 11-07-2023

We zijn zeer tevreden over de aankoop van de veranda verlichting en service van Electro Breukers. Het product is zoals verwacht, hun vakkundig advies en ook uitleg over het plaatsen is zeer professioneel. We zullen Electro Breukers hierdoor altijd aanraden.

Karin 11-07-2023

Zeer uitgebreide en duidelijke uitleg, nemen tijd om diverse opties te bespreken en uit te zoeken wat de beste optie is. Bij levering geen enkel probleem om de machine op de gewenste plaats (zolder) te installeren, de oude machine af te voeren. SERVICE op alle gebied!

Jaap 11-07-2023

Heel goed meedenken en goede oplossingen aandragen. Uitleg prima en ook de afhandeling was goed.

Joke Lammerink 11-07-2023

Super goede klantvriendelijkheid en deskundigheid! Ook de levering en installatie van een product is echt optimaal!

Meike 10-07-2023

Top service. Ontzettend goed geholpen, geadviseerd en zelfs de laptop volledig gebruiksklaar gemaakt. Prima prijs!

Ton Janssen 10-07-2023

Er was ons beloofd dat specialisten de koelvriescombinatie zouden plaatsen Bij binnenkomst hebben ze op 2 plaatsen de voordeur beschadigd Bij het verwijderen van de oude koelviecombinatie hebben ze de grondplaat van de kast beschadigd Bij het plaatsen van de deurpanelen zijn niet alle schroeven erin gedraaid zodat de afwerking ook te wensen overlaat De gene die de koelvriescombinatie kwamen plaatsen waren er gehaast omdat ze nog naar 4 andere plaatsen moesten gaan Ik wilde eerst geen review geven maar ik heb me toch bedacht misschien kunnen ze er iets van leren

JHJ van Lieshout Voorstveld 40 5427jg boekel 10-07-2023

wij zijn al jaren een tevreden klant duidelijke informatie bij koop.
goede monteurs in dienst.
hoede service.

H Mulder 10-07-2023

Drieënhuizen Electro World is voor mij de enige zaak in Amersfoort en omgeving waar ik al mijn elektrische spullen koop. Ze zijn fantastisch in verkoop en service. OOk kan ik altijd terecht met vragen, zij weten de antwoorden.

Marleen Hinskens 10-07-2023

Zeer klantvriendelijk, goede uitleg, komen de afspraak na.
Dit bedrijf is al vele tientallen jaren bekend als een degelijk betrouwbaar bedrijf in onze plaats.
Ook de installatie van het apparaat een 10. Was zeer complex om te installeren en dat is heel goed gelukt.

A. Vlijm 10-07-2023

Zeer tevreden, goede service en deskundige verkoper en installateur. Geen verkooppraatje maar echte informatie. Absolute aanrader.