Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3024 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Fleur 08-07-2023

Goed geinstalleerd met duidelijke uitleg , een prima monteur en ik ben heel tevreden

C.Koning 08-07-2023

door de goede ervaringen van onszelf en van vrienden om ons heen zijn we weer bij Vogel terug gekomen en hebben een goede
uitleg gekregen van de spullen die we hebben gekocht.

B. de Quillettes 08-07-2023

Super service. Goede uitleg om een juiste keuze te maken. Erg vriendelijk zowel in de winkel als bij het installeren/bezorgen. Dit is zo'n winkel (Drieenhuizen Amersfoort0 die behouden moet worden. Kwaliteit, persoonlijke aandacht en betrouwbaarheid!

Vera 07-07-2023

Goed advies, levering was top en hebben het netjes geplaatst daar waar ik het wilde hebben super!

Theo Zijlstra 07-07-2023

Een prettige ontvangst gecombineerd met een deskundig advies betreffende de mogelijke aankopen en de serviceverlening bij de bezorging van het gekochte en de installatie.

Bakelaar 07-07-2023

Kon het artikel niet in de winkel bekijken maar kon m wel via hen bestellen . Aangegeven dat ik dit ook zelf kan en bij deze ook heb gedaan. Bij levering was de doos gescheurd en er moest een hand tekening gezet worden voor ontvangst . Bezorger heeft zelf maar een hand tekening gezet . Het product had ik liever in een doos gezien die het product niet zou laten zien . Zo zou het ook beter verpakt zijn . Op het eerste gezicht is het product niet beschadigd . Maar deze wordt in augustus pas cadeau gedaan . Product is woensdag besteld

Van Amelsvoort een prettige winkel 07-07-2023

Ze zijn misschien niet de allergoedkoopste maar ze leveren altijd en communiceren. Betrouwbaar. Service is dan belangrijk zeker als het gaat om reparaties.

Arjan Swagerman 07-07-2023

Prima geholpen door zeer vriendelijke en vakbekwame mensen.
Advies op maat en mee denken met de klant.
Ik zou zeker weer naar deze winkel gaan !

Langelaan 07-07-2023

Winkel oké maar niet gehouden aan de prijs afspraak! Afspraak in winkel 730 ,factuur 754
Ik noem dit maar **koopmans kak**

Erik van Vliet 06-07-2023

Zoals gewoonlijk weer super geholpen bij Stadhouder
In een ver verleden ooit de keus gemaakt om al mijn apparatuur bij hen te bestellen.
Misschien iets duurder dan de “dozenschuivers”maar de eventuele additionele kosten meer dan waard
Apparaat wordt volledig geïnstalleerd en duidelijke gebruiksinstructies volgen
Kortom ik doe niet meer anders

Kooiman 06-07-2023

Wij zijn heel goed geholpen in deze winkel. Wij kregen een prima voorlichting,
Het zijn super vriendelijke mensen en zij hebben heel goed met ons meegedacht en hebben ons goed geadviseerd.

Marcel 06-07-2023

Nieuwe koelkast gekocht. In de winkel een goed advies gekregen, en een eerlijke prijs betaald.
Vervolgens werd de koelkast snel gelever en netjes ingebouwd in mijn keuken waarbij perfect gelet werd op het perfect doorlopen van de deuren. Koelkast werd ingesteld en uitleg gegeven waarna de keuken weer opgeruimd werd achtergelaten.
Zeker een aanrader om een aanschaf in deze winkel te doen.

v.Duyvenboden 06-07-2023

goed geholpen en het gekochte apparaat werkt uitstekend.
wij zijn oudere mensen (70 en 84 jaar) en kunnen er goed mee omgaan.
dankjewel daarvoor.

Sanne 06-07-2023

Goed en eerlijk advies. Fijn personeel in de winkel. Kundige monteur. Altijd goed geholpen. Zeker aan te bevelen.

Marcel 06-07-2023

Prettig winkel met een paar eigen parkeerplaatsen, medewerkers die je vriendelijk helpen en verstand hebben van de spullen die ze verkopen. De prijzen zijn nauwelijks hoger dan die van de grote aanbieders, waar je bovenstaande voordelen niet hebt.

Ad en Ria Biemans 06-07-2023

Wij zijn erg tevreden over onze eerste kennismaking met Electro World Drieënhuizen, en in het bijzonder over de vriendelijke mensen die daar werkzaam zijn.
Goede voorlichting en advies bij de koop van onze koel/vriescombinatie, ook toen later bleek dat de levertijd langer zou duren dan gewenst werd er voor een passende oplossing gezorgd.
Ook het bezorgen en plaatsen werd met zorg en aandacht op de afgesproken tijd uitgevoerd.

Alphons 06-07-2023

Tot nu toe onberispelijk geholpen met het aansluiten en kopen van mijn tv+ smartcard
Waren wat problemen maar werden naar volle tevredenheid opgelost

Anouk 06-07-2023

Goed en direct geholpen in de winkel. Eerlijk, duidelijk en persoonlijk advies. Verkopen niet een veel duurder / luxer model als het niet nodig is.
Verder de volgende dag al geleverd aan huis en op zolder weggezet, klaar voor gebruik. Dus ook geen verpakkingstroep etc.
Helemaal top!

Rob 06-07-2023

Duidelijke uitleg, prima prijs en super snelle levering, 'smorgens om 9u00 besteld en om 12u15 geleverd. Zet de oude diepvries maar op de oprit dan halen we hem straks op. 👍👍

JBL 06-07-2023

Heb 3 produkten gekocht, waarvan 1 behoorlijk functioneert, 1 niet geheel gebruiksvriendelijk en 1 is inmiddels terug naar de fabrikant. Bij deze laatste werd uw bedrijf 2 maal in de gelegenheid gesteld het probleem te beluisteren; u weigerde. Daarnaast is het bedrijf zo elastisch als een staalkabel voor wat betreft kortingen, maar berekent wel een item door die nergens op documenten stond, t.w. de draairichting van de deur.

S. van Gorkum 06-07-2023

Je wordt zeer vakkundig geholpen in deze winkel, en ook heel vriendelijk. Ruim assortiment en mooie aanbiedingen. Jammer dat je ook nog bezorgkosten bovenop je aanschaf moet betalen en dat inruil wel erg weinig oplevert. Verder raad ik deze electrowinkel absoluut aan!

Carolien 06-07-2023

Alles is prima gegaan, koelkast netjes ingebouwd. Wel jammer dat ik zelf moest bellen om te horen dat de koelkast klaarstond en niet wérd gebeld. Verder waren we niet op de hoogte gebracht van de meerkosten voor het inbouwen. Nu hebben we dus 119,95 euro "inbouwservice" betaald én 105 euro voor het inbouwen. Wie het snapt, mag het zeggen. :)

Ank Sluimer 06-07-2023

Uitstekende service.
Goede uitleg apparaten en de apparaten worden op de afgesproken tijd door vriendelijk personeel bezorgd en geplaatst.
Wij hadden een probleem met de nieuwe droger, deze voldeed niet aan de verwachting. Wordt zoals afgesproken opgelost.

Geert Kuijper 06-07-2023

Top winkel, ik wordt altijd vlot, servicegericht en vakkundig geholpen. Houden zo!

Gerjan 06-07-2023

Vanaf de drempel bij binnenkomst tot aan het afleveren (monteren zelf gedaan) goed geholpen.
De prijs viel mij ook mee.