Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2938 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Hans 04-07-2023

Uitstekende Internet Site en mijn aankoop-informatie werd digitaal goed doorgeven aan de winkel die het apparaat leverde. De mensen van de winkel Electro World Weterings uit De Bilt die het apparaat kwamen brengen waren vriendelijk, hulpvaardig en hadden hun vakkennis paraat, levering tot in mijn keuken, een zeer goede ervaring! Erg blij met mee, dank jullie wel! :)

Miguel van de Vossenberg 04-07-2023

Keurige, nette en eerlijke behandeling in de winkel. Een goede ervaring bij installatie van de nieuwe televisie.

leo goud 04-07-2023

Makkelijk bereikbaar , komt afspraken na , duidelijke toelichting en uitleg.

Ine 04-07-2023

Betrouwbaar en zeer klantvriendelijk. Goede uitleg.
Geen verpakkingsmateriaal achter gelaten

Johanna 04-07-2023

Goede winkel, met geweldig en vakkundige medewerkers. We rijden er graag een aantal kilometers voorz

Johanna 04-07-2023

Judith 04-07-2023

Bij aankopen van elektra etc. zal ik altijd naar deze electro world bij ons in het dorp gaan. De medewerkers kennen ons, we staan in hun bestand en zij kunnen altijd terug kijken welke aankoop we hebben gedaan. Ze zijn vriendelijk en geven duidelijke uitleg over een te kopen product of advies bij eventuele storing van apparaten. Ze geven me niet het gevoel dat ze me “iets aansmeren”……..
De lijntjes zijn kort en dat is erg fijn!

Jan 03-07-2023

Wij hebben hele goede ervaringen met Stiphout. De nieuwe vaatwasser is weer keurig ingebouwd en de oude is weer meegenomen voor recycling. We hebben al aardig wat apparatuur bij Stiphout gekocht en dit vooral voor de goede afterservice die het bedrijf geeft. Bij problemen even bellen en je wordt zo snel mogelijk geholpen. Top!!!

A. Vd Bulk 03-07-2023

We zochten een koelkast voor een hele oude keuken met afwijkende maten. Heel goed en vriendelijk geholpen door de firma Van Dijk. Koelkast snel geleverd en keurig geplaatst.

jolanda 03-07-2023

Ik heb niet zozeer via de shop besteld, maar in de winkel zelf. We hadden onze wasmachine stuk en zijn zeer goed geadviseerd voor een nieuwe. Deze wasmachine was op voorraad en binnen een week werd deze geleverd. Top service.

S. De Kloet 03-07-2023

Door de jaren heen heb ik alleen maar goede ervaringen met de vestiging van Elektroworld in Maarssen.
Geweldige service, deskundige uitleg, vriendelijke bejegening.
Kortom een eerste klas adres voor alle huishoudelijke apparaten.
Van harte aanbevolen.

Rutten 03-07-2023

Electroworld Boekel is zeer aan te bevelen. Wij gingen naar deze winkel om informatie in te winnen over een nieuwe koffiemachine en kregen vervolgens een zeer duidelijke, uitgebreide uitleg over de verschillende mogelijkheden en apparaten. Het was ook erg prettig dat we alle koffiemachines konden zien en de koffie konden proeven.
Later die dag zijn we zeer tevreden en met een nieuwe Jura naar huis gegaan!

Carolijn Vrensen 03-07-2023

De service in de winkel was top. Samen gekeken wat er bij mij past. Ook de voor enten van een apparaat werd duidelijk uitgelegd
Brengen en installeren ging soepel en netjes.
Vriendelijk personeel zeer ervaren.

J.J.Ouwehand 03-07-2023

De winkel is netjes ingericht duidelijk te zien wat er te koop is, wordt goed geholpen, vriendelijk personeel.

Miek 03-07-2023

Vriendelijk, behulpzaam. Nemen de tijd voor het geven van informatie. Dringen niets op.
Verstand van zaken.

Menno 03-07-2023

Dichtbij huis. Goede service en vriendelijk personeel.
Prijzen zijn over het algemeen concurrerend met grote ketens.

Joost 03-07-2023

Goede service en informatie over de diverse producten om tot een afgewogen keuze te komen.

HJ Dingemanse 03-07-2023

Je bent er klant en ze lichten je goed voor en eerlijk. Dringen niet aan, we zijn zeer tevreden over deze winkel. Ga zo door.

John Brussee 03-07-2023

Wij waren opzoek naar een nieuwe wasmachine. Op internet ons ingelezen wat de mogelijkheden zijn van tegenwoordig. Maar in deze winkelen werd ons zeer goed
en ongedwongen advies gegeven bij verschillende machines. Wij zijn wijzer geworden en konden een goede keuze maken. De wasmachine werd zelf op dezelfde dag nog geleverd en netjes aangesloten en nog uitgelegd. Wat een service.

H. Bartels 02-07-2023

De medewerkers van deze winkel blinken zonder uitzondering uit in klantvriendelijkheid en service! Een echte topwinkel, met ook uitstekende producten!!!!

clem 02-07-2023

coulance halve hebben ze een deel van de reparatie van de 2 jaar en 4 maande oude TV betaald.

Berkheij 02-07-2023

Altijd goed te spreken over (Electroworld) Peursum, tijdens aankoop deskundig advies gekregen

Pieter 02-07-2023

Vriendelijk en behulpzame medewerkers in een ruim opgezette mooie winkel. Er is ook altijd wel iemand gespecialiseerd in een produkt. En prima service.

Piet 02-07-2023

Op een prettige manier geholpen. Goed advies gekregen. Afspraken nagekomen.

Wietske 02-07-2023

Heel goed en deskundig geholpen in de winkel. Thuis werd alles naar tevredenheid ingesteld en later nog online advies gekregen. Zeer betrouwbaar en deskundig