Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2928 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Samantha 01-07-2023

Super fijne en snelle service. Gisteren wasmachine gekocht en vandaag in de ochtend bezorgd.

Familie van Osch 01-07-2023

Goede vakkundige uitleg bij de aanschaf van een nieuw Philips scheerapparaat waarbij er goed geluisterd werd naar de wensen van de klant.

Karel 01-07-2023

Ik werd vriendelijk en vlot geholpen en heb goed advies gehad aangaande mijn bestelling en een eventuele volgende bestelling.

nico 01-07-2023

super snelle en goede service, hebben verstand van zaken en dat alles tegen een zeer redelijke prijs.

T Bos 01-07-2023

Gastvrijheid, meedenken en persoonlijk. bij problemen wordt er direct naar een oplossing gezocht en ook opgelost.

Peter 01-07-2023

In de winkel goed geadviseerd voor een nieuwe smart tv en hij werd dezelfde dag nog bezorgd.

Aartje en Jan 01-07-2023

Tot volle tevredenheid leverde Electro Word Passe ons een koel-vriescombinatie. De standplaats werd zelfs schoon gemaakt alvorens de kast te plaatsen. Ook de bevroren levensmiddelen werden van oud naar nieuw verhuisd.
Prima service. Zeer tevreden.

Inge lok 01-07-2023

Wij zijn al jaren klant bij brilman en we zijn Dik Tevreden
Service op en top
Denken met je mee keuze is dan snel gemaakt
Wordt netjes en gauw bij je thuis gebracht en aangesloten 👍

René 01-07-2023

Printer gekocht, vriendelijke verkoper met duidelijke uitleg over de verschillende printers. En gratis waterijsje bij de uitgang.

Wouters 01-07-2023

Goed geholpen door vriendelijke en kundige verkoper, scherpe prijs en snelle levering. Service is uit ervaring ook goed.

N.A. 01-07-2023

In een leuke winkelstraat aan de Hesseplaats gevestigd,je kan ook nog gratis parkeren. Het is een Overzichtelijke winkel, alles is te vinden. Hebben ze net niet wat je wilt hebben kunnen ze alles bestellen. Het zijn hele lieve deskundige vak mensen. Ze willen je graag helpen en service is absoluut geen probleem voor electro world / All white center. Ga zo door!
Van mij krijg je een dikke verdiende 10!

Gert 30-06-2023

ElectroWorld Balster in Assen is een fijne winkel met deskundig en behulpzame personeel. Zij hebben tevens een reparatie afdeling. Ik vind dat heel belangrijk!
Zij zijn al jaren onze vaste witgoed en elektronica winkel, tot onze grote tevredenheid.

Hans 30-06-2023

Electroworld Breukers in Haaksbergen is klantvriendelijk en geeft duidelijk advies zonder je iets op te dringen. Het is goed te merken dat ze weten waar ze het over hebben. De bezorging werd uitstekend afgehandeld en ook toen kwam hun advies nog goed van pas. In de winkel zelf is een ruime keuze aan producten voorhanden.

Jo Fadalti 30-06-2023

Ik heb hier een airco gekocht. Goed advies en een lekkere bak koffie erbij. Zeer blij met de aankoop. Er hangt daar altijd een geweldige sfeer in de winkel in Veen!

Electro world stadhouder 30-06-2023

Heel fijn om in een winkel advies te krijgen en geholpen te worden. De bezorgers waren ook heel deskundig.

Jolanda Kampert 30-06-2023

Gisteren idd mijn nieuwe vaatwasmachine ontvangen. Snelle levering binnen 1 week zelfs. De 2 monteurs waren zorgvuldig en hebben mooi en goed werk afgeleverd. Voor mij 2 toppers bij Wout van Vlerken. Gewoon een fijne winkel met goede afspraken en service, dat maakt deze ondernemer zo uniek.

Albert 30-06-2023

Gebeld voor een geluid storing op tv en Sonos en de volgende dag vroeg geholpen en met snel resultaat.
Vriendelijke jongens die ook duidelijk uitleg geven.
Als je hier klant bent gebeurt dit alles zonder kosten.
Heel blij mee !!

HSw 30-06-2023

Correct en vriendelijke ontvangst en een glas water tijdens de warme dag.
Keuzes werden goed uitgelegd.

Swanny 30-06-2023

Deze winkel past bij mij Altijd vriendelijk, fijn personeel , komen afspraken na.
Dus voor ons een Tien

Manders 30-06-2023

Hele nette winkel met vriendelijke en kundige medewerkers. Goede uitleg gekregen

M.L.Scholtens 30-06-2023

Prettiger verkoop/aanbeveling in de winkel, goede aflevering en plaatsing!!

Sergei 30-06-2023

Uitstekende kennismaking met deze winkel! Persoonlijk en goede service, dat is veel waard. Ik ga hier vaker naartoe en roep iedereen op lokaal te kopen. Zo houden we onze dorpen en steden leefbaar.

Henk 30-06-2023

Ruime keuze, offerte prima, snelheid prima, installatie prima (na wat aanvangsmoeilijkheden) ; kortom prima zaak en goede spullen.

j.kampert 30-06-2023

geweldige service dat is pas service door..... en zijn ploeg dat blijft onze winkel ook in de toekomst en natuurlijk Liebherr de keizer onder de koelkasten klasse

Rob 30-06-2023

Goede winkel waar ze tijd voor je nemen om je te helpen en alles uit te leggen.