Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3023 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Hoppenbrouwers Udenhout 29-06-2023

Dat spreekt van zelf in eigen dorp zo,n winkel met die service daar ontkom je niet aan

Geweldige zaak wij kopen nergens anders.

Ruud Oostra 29-06-2023

Koelkast was defect. Na een belletje en enig overleg met iemand die van de hoed en de rand wist gelijk telefonisch een nieuwe besteld welke binnen enkele uren vakkundig is geinstalleerd!! Ben er blij mee!!

Jan 29-06-2023

Prachtige zaak met zeer ervaren personeel en wat ook heel belangrijk is dat de garantie zeer goed is

Dick 29-06-2023

Zeer kundig personeel. Hele goede adviezen gekregen. Ook de aflevering was uitmuntend.

Fons Hoogeveen 29-06-2023

Prima winkel in het dorp. prettig geholpen door deskundig personeel. De bestelling binnen enkele dagen geleverd en netjes en vakkundig geïnstalleerd.

TEUS 29-06-2023

Al jarenlang tevreden klant. TV op tijd geleverd en aangesloten. Weer tevreden.

W.A.H. 29-06-2023

André is zeer kundig in advies en vooral vriendelijk. Goede voorlichting en ruim gesorteerd.

Dolf Westen 29-06-2023

Ik heb al 'n paar dingen gekocht o.a. wasmachine, en oor telefoon. In beide gevallen heb ik duidelijke antwoorden gekregen waar ik wat mee kon.
Fijne winkel ruime keus en je wordt er vriendelijk geholpen.
Ik vind electroworld hoppenbrouwers een echte aanbeveling......

Nel Boer 29-06-2023

We kopen graag bij de plaatselijke middenstand. AVA Electro is een begrip in Souburg om haar klantvriendelijke behandeling door deskundige medewerkers.

Aad 29-06-2023

Prijs van producten aan de onderkant vergelijkbaar met andere aanbieders. Fijn geholpen en goede afspraken kunnen maken welke ook werden uitgevoerd.

AVA Electro 29-06-2023

Snelle levering en prima service. Netjes uitgelegd en schoon achtergelaten!

M de Bruine 29-06-2023

In de winkel werd ik snel en vakkundig geadviseerd. Dit was halverwege de middag en de volgende ochtend was mijn nieuwe wasmachine aan het draaien en hebben ze de oude voor me meegenomen.

Ineke 28-06-2023

Lekker snel en op mijn kamer bezorgd. Ik hoefde gelukkig ook niet zelf uit te pakken. Bedankt!

Dagmar Weltens 28-06-2023

Zondagavond een probleem met de wasmachine, maandagochtend gebeld voor een afspraak met de monteur, dinsdagochtend de monteur op bezoek, dinsdagmiddag weer een werkende wasmachine.
Zeer tevreden.

Din de Ridder 28-06-2023

Als forens in Ouddorp werd ik erg vriendelijk ontvangen. Er werd meegedacht met mijn probleem( geen ontvangst van mijn televisie via de schotel) er werd snel een afspraak gemaakt. Het geheel kwam erg betrouwbaar over en de afspraak werd stipt nagekomen,

Din de Ridder 28-06-2023

Vriendelijke benadering. Denkt mee met de klant voor een oplossing.
Stelt zich flexibel op. Komt afspraken na.

AnkieK 28-06-2023

Werd zeer vriendelijk en deskundig geholpen, de medewerker nam de tijd om al mijn vragen te beantwoorden.
De daadwerkelijke bestelling en levering waren snel voor elkaar.

Agnes van Akelijen 28-06-2023

Keurig geholpen.
Ik kom in deze zaak al jaren.
Alle electrische producten in huis zijn bij van Dijk gekocht. Echt dorps!

Gelderman/Bille 28-06-2023

Goeie klantenservice super klantvriendelijk goed geholpen an een dikke koelvrieskast

Hartstikke bedankt vriendelijke groeten g.gelderman

Marie José 28-06-2023

Ik ben goed geholpen, men nam alle tijd voor mij.
Heel deskundig en de montage en aflevering gingen prima.
Dit alles waanzin de winkel in Eelde. Over de webshop kan ik niks zeggen helaas.

Elly Kreischer 28-06-2023

Heb een Lowe tv, dec 2015 bij Vogel gekocht (geen goedkope aanschaf), ter reparatie aangeboden. 3 juni gebracht 12 juni gebeld had nog niets gehoord zou teruggebeld worden, is niet gebeurd. 13 juni gebeld konden nog niets zeggen 17 juni nog niets gehoord en wederom gebeld konden nog niets zeggen. 1/2 uur later teruggebeld dat de reparatie 800,00 zou gaan kosten. Kon ineens wel snel in een 1/2 uurtje tijd een antwoord krijgen vraag me af of het wel zo is. Heb de tv opgehaald en het kostte me 50,00.

Joke.mak 28-06-2023

Zeer goed geholpen en de levering ook zeer goed gegaan .
Ik zal zeker me vrienden deze zaak aanrader
En klant vriendelijk geholpen

Bart 28-06-2023

Gekocht bij Wim van den Broek in Boekel. Correcte uitleg gekregen en netjes geleverd en geplaatst.

Maar om nu 120 Euro in rekening te brengen voor exact 1 uur voor inbouwen vind ik wel heel erg hoog!!
Als je hier al 40 Jaar klant bent had ik dit niet verwacht.

Wittem 28-06-2023

Aankoop, levering en plaatsing tot volle tevredenheid uitgevoerd. Zeer vriendelijk personeel.

Rob van den Berg 28-06-2023

Beide eigenaren hebben vertrouwen in mij door apparaten mee te geven, die ik na enig proefgebruik in huis met hen afreken.
Dat schept een band van wederzijds vertrouwen.