Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3011 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

HM 24-06-2023

Een combinatie van service expertise en klant gericht heeft mij een tevreden klant gemaakt

André Neefjes 24-06-2023

Liever mijn collega winkeliers dan bijvoorbeeld webshops. Bovendien altijd goed ervaringen met Stadhouder.

Brugman 24-06-2023

De medewerkers van de winkel zijn erg behulpzaam, ze denken met je mee. Leggen goed uit hoe een product werkt en welke keuze de beste is voor jou.
Altijd fijn om weer terug te gaan.

A Tolner 24-06-2023

Een winkel waar je goede uitleg krijgt en waar ze naar je luisteren over wat je wilt aanschaffen en als ze het brengen en gaan installeren je hele goede uitleg krijgt waar zelfs ik wat mee kan ben nl super A technisch zeer tevreden ben ik

Gerard Boot 24-06-2023

Kookplaat deed het niet goed meer, gevraagd om te komen, zijn ook direct gekomen, onderzocht en ook een eerlijk antwoord gekregen. Daarom ook een nieuwe kookplaat bij dit bedrijf besteld. Binnen 2 dagen geleverd en ook gemonteerd. Alles Prima verlopen.

jos 24-06-2023

snelle reactie op melding.
correcte en deskundige afwikkeling. voldoende info ten aanzien van de problematiek.

Gasj Guichelaar 24-06-2023

De levering was goed en is door de monteur perfect aangesloten ,dus zijn heel tevreden

Koster Ed 23-06-2023

Een klein klusje, het vervangen van koelkastscharnieren, perfect uitgevoerd.

Huizinga 23-06-2023

Goede advies en uitleg van de verkoopmedewerker gehad. Product was op voorraad... superblij mee.

Jos 23-06-2023

Een winkel die niet alleen verkoopt, maar ook repareert en service verleent. Dat is de reden dat ik bij Electro World Gulpen nieuwe keukenapparatuur heb gekocht. Door een (overmatig) lange levertijd van Siemens apparatuur kwam de levering in twee delen en als geheel 10 maanden na besteldatum. De rekening bleek 10% hoger dan bij bestelling. Hier ben ik uiteraard niet mee akkoord gegaan. We gebruiken (de prima) apparaten inmiddels 3 maanden zonder te betalen. Een defect koffieapparaat zorgde ervoor dat ik weer in de winkel kwam, en face to face met de zaakvoerder sprak. We waren er binnen 2 minuten uit. Ik heb iets meer betaald, maar niet meer dan ongeveer +2,5%. Dat vind ik redelijk, omdat alles intussen duurder geworden is, en ik de "kwestie" wilde afronden.

ceessie 23-06-2023

snel en goed geholpen en een mooie prijs, dus dik tevreden. Overzichtelijke zaak met mooi assortiment

Geert 23-06-2023

Slechte communicatie over de planning en de daadwerkelijke levering. Bezorger kwam op een ander tijdstip dan door de winkel was aangegeven. Gelukkig dat we nog thuis waren.

Nic 23-06-2023

Fijne website, grote keuze. Werd meteen gebeld om levering in te plannen want was op voorraad. Vandaag werd de droger precies op de afgesproken tijd geleverd. Na installatie werd er een goede en duidelijke uitleg gegeven over hoe het apparaat werkt. Kortom: top!

Jos en Hetty van Stappershoef 23-06-2023

Fijne en vertrouwde zaak, die altijd klaar staat voor zijn klanten. Je kunt altijd van hen op aan. Ze hebben ons nog nooit teleurgesteld.

Beter kan het niet! 23-06-2023

Ben deskundig en vriendelijk geholpen, ze kwamen hun afspraak na. Installatie ging deskundig. Aanrader op daar te kopen.

Lei 23-06-2023

Snelle levering, was wel verwarrend dat in opdrachtbevestiging verkeerde vestiging was vermeld, Someren ipv Helmond. Na enkele telefoontjes uiteindelijk netjes geregeld.

William 23-06-2023

Ben prima geholpen door XXX Electro World Van der Meulen. Had een Sonos ERA gekocht maar de adaptor voor het aansluiten van de platenspeler was niet te krijgen. Dion heeft hemel en aarde bewogen en uiteidelijk een voor me gevonden waardoor ik nu vivyl kan luiteren over mijn Sonos systeem. Top !!

Gert Jan 23-06-2023

Zeer klantgerichte en uiterst vriendelijke meedenkers. Topadviseurs met een razendsnelle en uitstekende service.

Bea 23-06-2023

Ik heb een goed advies gekregen over de mogelijke kookplaten. De plaatsing van de kookplaat vond zeer zorgvuldig plaats.

Frank 22-06-2023

Prima en snel geholpen, vriendelijk, uitstekende service, denken mee met klant, kwamen met alternatief en goed voorstel toen mijn eigen keuze niet passend bleek, concurrerende prijs en persoonlijke bediening.

Sara Korenhof 22-06-2023

Erg vriendelijke monteur die erg zijn best voor ons heeft gedaan. Helaas was bij ons het onderdeel niet te maken en is deze besteld. Vrijdag ging de koel/vriezer stuk maandag al gemaakt! Echt top!

Els 22-06-2023

Uitgebreid geïnformeerd door medewerker. Eerlijke voorlichting over producten, voors en tegens. Thuis ook prima, uitleg netjes geïnstalleerd.

Irma Rijneker 22-06-2023

In de winkel deskundige hulp gehad bij keuze vaatwasser. Daarna snelle levering. Prima service. Wij zijn dik tevreden!!

Lydia 22-06-2023

In de winkel geadviseerd en weer zoals altijd prima geholpen.
Fijn dat dit huishoudelijk apparaat op voorraad was.

Denis 22-06-2023

Prima service en installatie! Jammer dat het door ons gekozen model vaatwasser niet snel leverbaar was, maar men kwam met een mooi en ook nog eens goedkoper alternatief.