Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2957 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Anita vd Beek 21-06-2023

Ik kom al jaren in de winkel
Altijd goede uitleg en servies
Ik ben zeer tevreden
Klant vriendelijk

fam Leeder 21-06-2023

snelle levering goede uitleg 100% tevreden goede service ruime keuze nog maals heel erg goed

wilma 21-06-2023

goede service vriendelijk personeel nemen het oude apparaat mee terug sluiten alles aan en ruimen allesnetjes op.

F. Corssmit 21-06-2023

Snelle actie en reparatie ivm storing wasmachine. Erg tevreden. Klantvriendelijk. Bedankt.

Ruud 20-06-2023

De medewerkers namen de tijd om het fornuis goed te plaatsen. Ook hebben ze de oude apparatuur netjes meegenomen. Top service.

Angela Westendorp - van Velzen 20-06-2023

Deze shop is van oudsher al vertrouwd, we komen hier graag. Het personeel is kundig en vriendelijk. Het product is degelijk en betrouwbaar en de monteurs hebben de inbouw koelkast perfect gemonteerd. We zijn er erg blij mee !! 👍

Joy van der Beek 20-06-2023

Vertrouwd adres voor al mijn elektrische apparaten. Mijn stofzuiger gaf het na 12 jaar op. Op internet gezocht en diverse aanbiedingen bekeken. Maar je wilt zo'n nieuwe aanschaf niet alleen op een plaatje zien. Toch maar naar Electro World Steenwijk. Keuze genoeg en goed advies. Bovendien heel hulpvaardig! De grote doos werd naar mijn auto gebracht. En tijdens die wandeling kreeg ik ook nog zaaitips voor mijn kale grasveld in deze tijden van droogte.

koos 20-06-2023

mooie winkel goede adviezen van vriendelijk en verstand van zaken personeel en goede en vriendelijke bezorger

Bribrug 20-06-2023

Tefal strijkijzer gekocht als vervanging van een oude. Volgens werknemer een soort gelijke.
Na eenmaal strijken niet tevreden met de strijk kwaliteit.
Doos was al met oud papier weg maar mocht het strijkijzer toch terug brengen en een ander model uitzoeken.
Super dat de service zover gaat!!
Ben nu tevreden met mijn nieuwe strijkijzer.

Frank 20-06-2023

Prima advies ,goede prijs /kwaliteit verhouding snelle levering en nauwkeurige installatie!

Timo 20-06-2023

Lokaal, dat is allereerst fijn. Verder een hele fijne ervaring door de uitstekende service en kennis van de verkoper. Stelt je op je gemak, geeft eerlijk advies en zorgt ervoor dat alles netjes geregeld wordt/is.

John 20-06-2023

Uitstekend, alles is gewoon super en staat ook nog eens in ons dorp. Het personeel is zeer behulpzaam en geef een goed advies en er wordt alle tijd voor je genomen.

Eamon Quinlan 19-06-2023

The product we purchased had to be reordered because of high demand. I was called and informed immediately and kept up to date. I’m the end only a slight delay to receiving the goods. Everything was handled very well by the friendly professional staff. The delivery driver also called when he was on his way and when he was nearby. Just excellent, personal service all round. I wish more companies were like this! The air conditioner we bought was at a very competitive price and has been a life saver in this heat.

Mar 19-06-2023

Wij hebben een hele goede ervaring met de electro world in Vlaardingen.
Wij zijn zeer vriendelijk geholpen er werd meegedacht met wat wij op het oog hadden en zijn daarin goed geinformeerd wat bij ons
voor de juiste beslissing zorgde.

Henk 19-06-2023

Ik werd geholpen door een vriendelijke en naar later in ons gesprek bleek, deskundige verkoper. Hij nam de tijd. Beantwoordde mijn vragen en liet me, op de tv die ik thuis heb, zien hoe ik mijn koptelefoon moet installeren.
En niet onbelangrijk: ook de prijs, is in orde!

Robin Galjaard. 19-06-2023

Goede service en uitleg ook door de installateurs. Concurrerende prijs en kwaliteit.

Ellie 19-06-2023

Goede service, prettig overleg, goede voorlichting.
Bij de plaatsing (van de wasmachine) ging alles wat snel, ik ben daardoor vergeten enkele vragen te stellen.

E Vermeulen 19-06-2023

Alles prima afgehandeld. Vriendelijke geholpen .
Ik heb al eerder een wasmachine gekocht .

Matheo 19-06-2023

Ze helpen jou altijd waar ze kunnen en hebben veel ervaring en goede voorraad.

Caroline 18-06-2023

Electroworld Oosterhof heeft een prettige, vriendelijke sfeer. De medewerker vraagt eerst wat je wensen zijn, denkt dan mee en geeft een persoonlijk advies.

HenkS. 18-06-2023

Hele fijne winkel met goed opgeleid personeel die weten waar ze het over hebben.
Het belangrijkste, ze hebben nog Service dat je met een hoofdletter mag schrijven.

Jan 18-06-2023

Betrokken en deskundig. Service door basisinstallatie ter plekke uit te voeren

Kuijpers 18-06-2023

In de folder stond precies het apparaat waar we naar zochten. Bovendien is het altijd fijn om te kopen bij winkels in de buurt. De bestelling en betaling via internet gingen feilloos, telefonisch werd de leverdatum afgesproken. Het nieuwe apparaat is netjes op tijd geleverd en het oude toestel meegenomen. Wij zijn zeer tevreden over de service van Electro van Kan in Brunssum!

B 18-06-2023

Op de site kijk ik nooit, want de winkel is vlakbij en daar krijg ik goed advies. Patrick is altijd super vriendelijk en behulpzaam en de service is heel goed.

Huub 18-06-2023

Goed en deskundig advies gekregen bij de aankoop van mijn product.
Bovendien goede service.