Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3062 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Johanna 66 16-06-2023

Prima bezorging naar de zolder en wasmachine aangesloten en de gebruiksaanwijzing laten zien.
Fijn apparaat.

Pauline Bekker-van Erdewijk 15-06-2023

Goed geadviseerd met behulp van beoordelingen voor staafmixer. Bestelling gedaan en zoals beloofd de volgende dag opgebeld dat de mixer klaar lag.

Frank 15-06-2023

Vriendelijk personeel dat kennis van zaken heeft en uitgebreid de tijd voor je neemt.

Marko Runherd 15-06-2023

Begin deze week ging onze wasmachine kapot. Nog diezelfde ochtend contact gezocht te Dedemsvaart en eind van de ochtend mocht ik langskomen (ondanks dat ze gesloten waren). Middels FaceTime met partner besloten welke machine passend is voor ons en hierover ook een eerlijk advies gekregen van de desbetreffende verkoper. Vandaag (3 dagen later) is de machine gebracht en heel correct naar boven gebracht en aangesloten. Tevens heeft de bezorger alles uitgelegd en toegelicht en nam hij voldoende tijd om de machine ons eigen te maken. Als afsluiter gaf hij aan dat mochten er toch vragen zijnof komen dat ten aller tijde contact opgenomen mocht worden. Kortom; een hele betrouwbare, correcte en integer bedrijf dat naast verkoop ook service hoog in het vaandel heeft!! Erg blij mee..

Wouter 15-06-2023

Siemens wasmachine besteld. Binnen 24 uur geleverd en geplaatst. Professionele monteurs en ook nog vriendelijk.
Elektroworld zeer aan te bevelen.

Marignac 15-06-2023

Combi Den Helder is accessible (quick email responses), reliable, uncomplicated, affordable, friendly. I mostly need Combi to help with service at home when I’m far away from NL, so I need to rely on email, phone and trust that all will be executed accordingly. It all just happens flawlessly & reliably and economically. Very strong recommendation!

Guido keulders 15-06-2023

Ik, ben bij electroworld te recht gekomen,door mijn moeder die had daar een wasmachine gekocht, en was daar erg over te spreken,over over debediening en ook over.de service,en het bezorgen was ook oke

Maria Tiepel 15-06-2023

Ik kan bij bakker electro World stadskanaal altijd terecht voor advies en goede producten en oplossingen.

Bets 15-06-2023

Wij zijn 3 keer geweest en de klant vriendelijkheid
Was elke keer top
Ze leggen je niks op
En ze zijn behulpzaam
Ook als je terug kom blijven ze vriendelijk
De keuze is gevallen op deze winkel .omdat we al wat ouder zijn en dat het beter is klant gericht te kunnen kopen dan op site
Dat is ook de keuze geweest
Dat we bij jullie winkel
Ons gehoord voelde
Vriendelijk groet Bets

Kuipers 15-06-2023

We worden heel vriendelijk geholpen en goede uitleg krijg. Wanneer je besluit gelijk te kopen en bezorg datum wordt afgesproken. Is het geen enkel probleem om vlak voor de datum om die datum 14 dagen op te schuiven. KLASSE vind ik dat.

W. van Eden 15-06-2023

Snelle en prettige bediening. Aardig personeel die ongevraagd advies toevoegde

Henk 15-06-2023

Wij werden Vriendelijk en vakkundig geholpen in een goed gesorteerde winkel .

Gerrit 15-06-2023

Goeie service. Goed geholpen in winkel. Wasdroger moest op de 2e verdieping geplaatst worden...geen probleem. De oude is mee terug genomen

Richard Wouda 15-06-2023

Altijd netjes geholpen met een goed advies en een snelle levering aan huis - nooit geen problemen of gezeur

MC 15-06-2023

Personeel denkt goed mee en is vriendelijk. Het bestelde product was snel binnen.

Han 15-06-2023

Uitstekende persoonlojk advies en een scherpe prijs bij Brenkman Culemborg. Tegen die combinatie kan geen internet winkel tegenop.

Chris 15-06-2023

Op school hadden wij snel 2 mobiele airco's nodig. Na wat onderzoek op internet kwam ik op de site van Electroworld terecht. Daar vond ik precies wat ik zocht qua capaciteit en prijs. En de spullen konden de volgende dag geleverd worden. Dus ik bestelde. Even later kreeg ik een telefoontje van Electroworld dat de airco's ook dezelfde middag nog geleverd konden worden! Dat was helemaal fijn natuurlijk. Kortom, erg tervreden over prijs, service en levering!

Anne Millenaar-van der Veen 15-06-2023

Alles heel erg goed en vlot verlopen. Heel aardige verkoper en ook de monteurs waren super aardig en zeker ook erg deskundig. Ben erg blij met de aankoop van deze afzuigkap. Het opruimen en alles meenemen verliep ook voorspoedig.

Ger 15-06-2023

Tijdens vakantie was onze televisie kapot gevallen...
Dus we zijn in het dorp bij de camping gaan kijken.
We kwamen uit bij electroworld Offermans in Meersen..
Prima winkel , vriendelijke verkoper...

Wilma 15-06-2023

Een fijne winkel met deskundige mensen en klantvriendelijk .
Er wordt meegedacht om een goede keuze te maken.
Duidelijke site.

loonad 14-06-2023

Vriendelijk, dienstverlenend, deskundig en meedenkend, heldere uitleg en ondersteunend

Dhr. Quaden 14-06-2023

De ventilator van Rowenta is een goede ventilator die zeer stil werkt. Hij is dus ook op de slaapkamer te gebruiken. Dhr. X had hem al gebruiksklaar gemaakt en dat vond ik zeer prettig. Ik ben dan ook zeer te vrede met de aankoop

Chris Petersen 14-06-2023

Super service, snelle reacties. Voorstel om product thuis te brengen. Heel tevreden!

Caroline 14-06-2023

Vriendelijk en beleefd! Eerlijk en goede service.
Verder geen op- of aanmerkingen. Snelle levering etc.

Martie 14-06-2023

Gewoon vriendelijk personeel en dat vind ik erg belangrijk en ze staan voor je klaar.