Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

E. Top 12-06-2023

Kennis van zaken, eerlijk advies. Niet gaan voor de duurste maar praktisch.

Lammert 11-06-2023

Van te voren gebeld of men een zwarte Senseo Swich in voorraad had. Hier werd positief op geantwoord en wij hebben afgesproken dat we hem meteen kwamen ophalen. Bij controle aan de kassa (verpakking was beschadigd) werd al gauw duidelijk dat het hier om een beschadigd demo model ging. Dit was uiteraard niet onze wens na controle op het internet werd ons verteld dat het apparaat ook niet meer leverbaar was . Uiteindelijk wat korting gekregen en het apparaat toch maar gekocht . Maar we wilden graag een nieuwe !!!! Dus absoluut niet tevreden over deze gang van zaken !!!’

Jan Bens 11-06-2023

Goed product, correcte aflevering, vriendelijk personeel
Afspraken nagekomen

Emma 11-06-2023

Mooie winkel, goed advies gekregen van de winkelmedewerker.
Vlotte bezorging, keurige en vriendelijke installateurs die ook de rommel opruimden en al mijn vragen geduldig beantwoordden.
Ben zeer tevreden met mijn nieuwe Bosch condensdroger!

IKA 11-06-2023

Advies van onze buurvrouw ga naar van electroworld der poel daar kom ik al jaren en nu mijn kinderen en kleinkinderen. Mijn echtgenoot moest een scheerapparaat en inderdaan\d of je nu komt voor iets van 5 euro of 5000 euro ze nemen de tijd geven goed advies zijn vriendelijk en behulpzaam Dit wordt zeker mijn vaste leverancier in Zundert

M. Van Essen 11-06-2023

Al jaren een tevreden klant. Ook nu weer netjes geholpen met onze defecte vaatwasser.

Ineke 11-06-2023

De informatie ,die ik kreeg in de winkel,was heel duidelijk.Alle tijd werd genomen en de installateur heeft het ook nog duidelijk uitgelegd.Ben daar erg blij mee.

Electro world van Dijk Reeuwijk 11-06-2023

klantvriedelijk, goede product keuze. KOOP IN DE VREEMDE NIET WAT UW EIGEN PLAATS U BIED

ava electronica world 11-06-2023

Zijn allang vaste klant, als we problemen hebben met eletrische apparaten, komen ze onmiddellijk met hulp

G. Baas 11-06-2023

Het personeel is zeer deskundig. Ze adviseren je goed over de producten. De service is boven verwachting

Nico 11-06-2023

Ontzettende goede service. Onze diepvrieskast was kapot en er werd gelijk een leen vriezer gebracht. Vriendelijk personeel

Sylvia 11-06-2023

Goede service , kwaliteit kwantiteit in balans …klant vriendelijk..
Goede uitleg bij gekochte producten

Zetten Van Jacqueline 11-06-2023

Zeer kundig en zeer vriendelijk personeel! Meedenken en uitleg zeer goed!
Kortom een zeer goede ervaring en vriendelijk personeel!

Hamers Vught 10-06-2023

De aankoop was nogal simpel. Een nieuwe MIELE stofzuiger maar de kalntenservice bij Hamers was zoals dat al vele jaren het geval is uitstekend.
Ik heb wel enige moeite met dit soort enquetes. U (Electroworld!) schrijft: " ........u hebt uw apparaat al enige dagen in gebruik.....". Dat is dus flauwekul want ik heb die stofzuiger pas gisteren (09/06) gekocht en vanmiddag uit de doos gepakt.
Als Electroworld dan al aan klant tevredenheidsonderzoek doet maak er dan een zinvolle in plaats van "looking for complements" onderzoek van.

n. van der perk 10-06-2023

Zorg op maat bij de verkoop (medewerkers kwamen thuis), de vlotte levering en uitleg door de monteur.

Heunen 10-06-2023

Deskundige advisering in de winkel. Planning levering op tijd. Prima service en concurrerende prijs. Deskundig personeel.

Luuk Kel 10-06-2023

Mij werd aangeraden om naar deze winkel te gaan, omdat er zeer goede uitleg word gegeven bij aanschaf van een nieuwe tv. De verkoper was deskundig de uitleg was prima niets werd opgedrongen hij neemt alle tijd voor zijn klant. Een minpunt was wel het niet mededelen van het energie label dat is van deze tv aan de hoge kant. Daar kwam ik thuis pas achter bij het instaleren van de tv. De installatie en de uitleg was goed maar het boekje met uitleg was knudde er staat wil je het op papier moet je alles down loden waar deze tv voor staat. Ik vindt dat dit meegeleverd moet worden.Daar om een 9 en geen 10. Maar ik raad U allen deze winkel aan.

Anna 10-06-2023

Al jaren klant. Kwaliteit producten. Altijd eerlijk, betrouwbare en correct uitleg tav aanschaf en service!

mede namens Jos Overdevest. 10-06-2023

de service, de afspraken die nagekomen worden, het meedenken met jou als klant, de adviezen.

Yvonne Sijses 10-06-2023

Een beamer gekocht voor in mijn café in de winkel heel goed geholpen daarna kwamen ze hem ophangen keurige medewerker alles netjes afgewerkt ben super tevreden 👌🏼👌🏼

Ida Raaphorst 10-06-2023

In de winkel heel vriendelijk te woord gestaan.
Ook de 'inmeter' was aardig en ook vakkundig, stelde de juiste vragen mbt mijn wensen, daardoor was de offerte, die heel snel kwam, precies wat ik zocht. Levering al na één week, en ook de plaatsing werd weer door heel aardige, vakkundige mensen gedaan. Dus TOP!

Jeroen 09-06-2023

Prima advies en product direct mee te nemen of thuis te leveren. Scherpe prijzen.

Monica 09-06-2023

Zijn in de winkel heel vriendelijk geholpen, en de bezorgers waren ook heel vriendelijk en beleefd. Als ik weer wat nodig heb ga ik zeker terug. Deze winkel is een aanrader !!!

John 09-06-2023

Betreft een reparatie en bestelling van kapotte onderdelen, Niets dan lof..

JEROEN 09-06-2023

fijne contact momenten zowel in de winkel als aan de telefoon. klantgericht en met kennis van zaken bij ons thuis alles prima geïnstalleerd. Tevens binnen 1 week alles afgerond. Factuur klopte, dus prima winkel met enthousiaste medewerkers met kennis van zaken, VET COMPLIMENT VOOR HET GEHELE TEAM