Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2934 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Wim 09-06-2023

Goed geholpen bij keuze vaatwasser. Deskundig personeel voor opmeten en installatie. Resultaat prima.

Henk Vossenaar 09-06-2023

Bij het zoeken naar een winkel voor de aanschaf van keukenapparatuur zagen wij deze winkel dicht in de buurt en dachten we gaan eens kijken. Het is een hele prettige winkel, wij zijn erg goed geholpen. Na opmeting van de ruimte waar de inductie kookplaat en oven moesten komen direct alles besteld. Zeer vlotte levering en de apparaten zijn keurig geplaatst. Wij zijn zeer tevreden en weten zeker dat wij voor onze elektrische apparaten in het vervolg naar Electro World Wim van Leeuwen gaan.

Schop. W 09-06-2023

Heb meerdere artikelen bij de winkel gekocht, zeer tevreden Goede uitleg, nemen aale tijd voor de klant

Wim 09-06-2023

Je krijgt er altijd een goed en eerlijk advies door kundige medewerkers en de service is altijd top !

Johan 09-06-2023

De klus werd in minder dan geen tijd uitgevoerd, keurig afgeleverd en werkplek netjes achtergelaten.

Atie 09-06-2023

de levering was prima in orde zo snel heb ik nog nooit iets bezorgd gekregen

Toon 09-06-2023

Wij zijn prima geholpen in de winkel, en de levering was volgens afspraak.
De installatie was prima uitgevoerd.

Marlie van Dongen 08-06-2023

Fijne winkel met deskundig personeel. Bezorging en installaties worden netjes voor je verzorgd. Super service.

B Mulder 08-06-2023

Zeer goede service, goede uitleg van de machines, netjes geplaatst en klantvriendelijk

Patricia 08-06-2023

Een belletje en het is geregeld! Of het een reparatie van een afzuigkap betreft of een vervanging van een koelkast, de service is uitstekend!

Wilma 08-06-2023

Heel klantvriendelijk.
Niet opdringerig, laat de klant vrij wat hij/zij graag wil en geeft dan advies over het product.
Ook het bezorgen en installeren zeer tevreden en netjes.

P.Viellevoije 08-06-2023

vanouds her bij de vader van de huidige eigenaars gekocht. Wij kennen geen beter adres dan van Amelsvoort.
het is een positief begrip in Oisterwijk en omstreken.

D alberts 08-06-2023

Heel overzichtelijk , en het kijkt ook heel fijn op de side ! En de mensen in de winkel zijn ook heel vriendelijk !! Kortom een fijne winkel !!!!!! Kom er zeker terug !!! Als er weer wat stuk gaat hier in huis

Gert 08-06-2023

Zoals ik al heel lang gewend ben van Electroworld Hagedoorn in Meppel heb ik naar mijn mening het juiste advies en uitleg gekregen bij de aanschaf van een nieuwe wasmachine. Tot nu toe doet de machine, 2 keer gewassen, het goed maar ik heb daar ook geen enkele twijfel over voor de toekomst.

M.H.B. van Dijken 08-06-2023

Reeds 50 jaar komen wij bij deze zaak, dat kan alleen maar tot volle tevredenheid zijn. Zo ook weer deze keer. Een paar dagen voordat wij aan een vakantie zouden beginnen begaf onze wasmachine het, dezelfde dag werd er een nieuwe geplaatst door twee van hun zeer vriendelijke mede werkers. BRAVO!!!

Mart 08-06-2023

Zeer tevreden en uitstekende service. Kopen het liefst lokaal dus ideaal dat deze winkel nog steeds kan bestaan ons dorp.
Jammer dat je het product wat je gratis bij aanschaf van het apparaat krijg via internet moet doen en een account aan moet maken. Voor de meeste klanten is het gewoon fijner/makkelijker om het in de winkel mee te krijgen.

Jan-Willem 08-06-2023

Snelle service. Om 12 uur gekocht en om half twee geleverd en geïnstalleerd.

R.Rolleman 08-06-2023

Vriendelijke professionele uitleg betreffende verschillen in tv scherm. Hierdoor was voor ons de keus snel gemaakt. Afspraken goed nagekomen qua bezorging.

Maik Lammera 08-06-2023

Er was een ruim aanbod van producten. Wat wij zochten was niet op voorraad helaas. Wel kregen we een alternatief aangeboden tegen een voordeligere prijs.
Daarnaast kregen we een goed advies was we met het product allemaal konden maken.

Venema 08-06-2023

Wij proberen altijd zoveel mogelijk bij winkeliers in onze woonplaats De Bilt te kopen. En bij Electroworld werden wij voortvarend geholpen, met geduld en duidelijke uitleg.

Herma 08-06-2023

Top, goede service! Goed advies en ze doen wat ze beloven. Meer dan dat zelfs.

Luijten-Aerssens 08-06-2023

Bij Balter staan de medewerkers altijd voor iedereen klaar. Niks is hun te veel

Joost 08-06-2023

Snel en goed geholpen. Levering ging vlot en soepel met goed advies. Prima service

Nanny Boon 08-06-2023

Ben grote voorstander om te kopen bij middenstanders uit de buurt!
Gisteren een Inbouwkoel/vrieskast geplaatst door electroworld Stadhouder ,geweldige service tot en met leeghalen
voorraad uit oude en inruimen van nieuwe kast door monteurs chapeau!!!👍👍👍

Patricia 08-06-2023