Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2927 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Wichert 05-06-2023

Prettige winkel bediening
Mooie televisie met een prachtig beeld, en makkelijk te bedienen

EvG 05-06-2023

Goed bedrijf met echte vakmensen die het juiste advies kunnen geven. Monteurs heel vriendelijk, netjes en kundig. Heel tevreden!

Jan B 05-06-2023

Snelle en betrouwbareservice van meest bekende monteurs, goede uiltleg van apparatuur.

S.Jorna 04-06-2023

We hadden een reparatie aan onze oude oven: een medewerker van Hagedoorn kwam meteen langs, repareerde het tijdelijk en eens eek later kwam hij met het. Keuze onderdeel: weekt weer perfect!!!

Ans 04-06-2023

Makkelijk te bestellen. Snelle levering. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Prettige communicatie richting de klant.

Annemarie 04-06-2023

Probleem met kapot slot van mijn wasmachine prima opgelost.
Had iets voeten in de aarde met verkeerd besteld slot maar waar mensen werken kan er soms iets mis gaan maar alles top
en snel opgelost.
Vriendelijk en vakkundig.
Daar houdt ik van!!

C.M.T. Plasmans 04-06-2023

Uitstekende dorpszaak met correcte appreciatie van de bewoners en fantastische uitleg van gebruik van
de apparatuur en de ervaring dat de jaren daarna er een goede nazorg bestaat.

Anne-Greet 04-06-2023

Snelle en correcte levering. De medewerkers geven je zeer goed advies en persoonlijke aandacht, zowel telefonisch als in de winkel!

Ben W. Melssen 04-06-2023

Ik kan met beide broers goed door een deur, Weten goed waar ze over praten en er wordt je niets opgedrongen. Bovendien na de aankoop en uistaande vragen maken ze tijd om je als klant zijnde bij te staan.

Jan 04-06-2023

's Morgens problemen met de wasmachine, 's middags al een monteur aan de deur. Machine snel geopend en goed advies gegeven.

G Kleijsen 04-06-2023

Goede service ,correcte prijs!
Ik beveel deze winkel aan .
Wasmachine werkt goed.

marcella 04-06-2023

Goede service, keurig nette levering en alles aangesloten. Binnen een week. Mocht er iets niet goed zijn of kapot gaan dan hebben ze een eigen reparatiedienst en dat vind ik een groot voordeel.

Carlo klaassen 04-06-2023

Klant vriendelijk, correcte info, koffie, neemt de tijd. Komen zeker weer terug.

Harriët 04-06-2023

Prima service, denkt mee met de koper, snelle levering, stralen vertrouwen uit in de klant en dat is prettig. Dat nodigt uit om een volgende koop ook bij hen te doen!

Cathy 04-06-2023

Goede service, kennis van producten en zeer vriendelijk personeel. Zeer tevreden klant.

Willem 04-06-2023

Bosch wasmachine in het weekend besteld. bij Electroworld Lamper Kapelle. Na telefonisch contact bleek dat er ēén op voorraad was., werd goed meegedacht over een afleverdatum. De wasmachine werd afgeleverd en geïnstalleerd met een uitgebreide uitleg. Dank Electroworld Lamper voor de service, installatie en uitleg.

Hortense Litjens 04-06-2023

Ik heb bewust gekozen voor een locale winkel bij ons in het dorp. Het is een fijne winkel, hele behulpzame mensen en een super goede service. Daar kan menig bedrijf nog van leren.

Ik kan deze winkel echt iedereen aanraden

Hans Aartsen 04-06-2023

Als je 30 euro voor installatie betaald verwacht ik dat elektrisch wordt aangesloten. Maar omdat ik een trekschakelaar heb wou men dat ik meer betaalde. Geef ze toch nog een zes want ik kon eventueel 15 euro korting krijgen toen ik mijn beklag deed.

Bert 03-06-2023

Hier doet men alles om je te helpen of het nu om verkoop of service gaat. Hamers is een prettige winkel waar men verstand van zaken heeft en lekker om de hoek.

Wim van de Broek 03-06-2023

Leuke winkel met verschillende artikelen en vriendelijke personeel ze hebben hier nog een discman die je in een andere winkel niet meer kan kopen

Ron 03-06-2023

Na storing van onze inductie kookplaat en de conclusie dat deze einde levensduur was zeer goed geholpen met de aanschaf van een nieuwe.
De kosten van de monteur werden hierbij keurig verrekend.
Nu kunnen wij weer heerlijk zonder storing koken!

Pieter van Rhee 03-06-2023

Heel vriendelijk en vakbekwaam personeel,
hier wordt je als klant goed geadviseerd.

Ad Schroot 03-06-2023

Zeer lange goede relatie met Passe uit Sliedrecht. Perfecte service, zowel privé thuis als zakelijk op één van onze 20 binnenvaartschepen.

Rob 03-06-2023

Zeer deskundig op vak niveau Electro, Komen afspraken na en denken met probleemoplossing mee.
Klant is koning bij electroworld.

Jim van Dommelen 03-06-2023

Ik ben geslaagd in de shop van de winkel ,met deskundig en klantvriendelijk advies door de medewerker