Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2926 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

e. de leede 01-06-2023

Service (nu al een aantal keren) is steeds heel erg goed. Het is niet de goedkoopste winkel, maar ze zijn de iets hogere prijzen dubbel en dwars waard. Heel erg tevreden, dus.

Harry Kaspers 01-06-2023

Uitstekend, en goede service. Afspraken worden op tijd nagekomen. Levering is correct uitgevoerd.

Nico en Barbara 01-06-2023

Vriendelijk personeel dat zeer kundig is. Goeie service dat vinden wij belangrijk en dat is wat ze bij Trijselaar in Zuidland geven.

Familie Leduc 01-06-2023

Wij zijn goed tevreden , en Heel goed geholpen. .wij zijn alleen maar positief!

Jennie 01-06-2023

Goede eerlijke voorlichting en uitleg door ervaren winkelmedewerker betreffende TV Philips OLED 50 inch. Volgens afspraak geïnstalleerd door een vakkundige precieze monteur met een duidelijke uitleg over de mogelijkheden. Zeer tevreden over de aanschaf en het verloop.

van Boxel- van Irsel 31-05-2023

Hele goeie service en een goede en geduldige uitleg .
Vriendelijke mensen en de shop is dicht bij ons in de buurt. Dat is voor ons heel belangrijk.

Bult 31-05-2023

De verkoper was heel vriendelijk en heeft me alles uitgelegd over de verschillende types wasmachines zodat ik makkelijk een keuze kon maken. De wasmachine is binnen 3 dagen geleverd incl weekend en feestdag en dat vond ik snel. Ze waren er op de afgesproken tijd en de 2 mannen die de wasmachine kwamen aansluiten hebben het zorgvuldig gedaan. Goede uitleg en tips over wassen en wasmachine gekregen. Ik heb Kortman al aan meerdere klanten van mij aanbevolen.

Jan B 31-05-2023

Deze week een nieuwe wasmachine en een nieuwe droger gekocht bij Electroworld Vogel in Vlaardingen.
De wasmachine was na een werkzaam leven van bijna 11 jaar stuk gegaan en de droger was 13 jaar oud en aan vervanging door een aanzienlijk zuinigere toe. Wij kopen al heel lang al ons wit- en bruingoed bij Electroworld Vogel in Vlaardingen.
Goed personeel en een heel goede service.

Henk 31-05-2023

Goed een directe hulp...nemen de tijd voor je en niet opdringerig.
Weten wat ze verkopen, met alle voor-, en nadelen.

Dirk 31-05-2023

zeer goed en eerlijk advies gekregen en inmiddels keurig afgeleverd en aangesloten.

RvG 31-05-2023

Tevreden over het apparaat. Ontevreden over de zeer hoge kosten 120 Euro voor 15-20 min werk.
Werd aangegeven voor de aankoop dat t heel veel werk was, dus niet.
Zou zeker de helft moeten zijn.

Piet 31-05-2023

De levering was in orde, maar de uitleg over de werking was te summier . Na wat strubbelingen er toch achter gekomen hoe alles werkt.

Carla van den Berg 31-05-2023

Electroworld van Eijl in Papendrecht is een fijne winkel met leuke meedenkende medewerkers.
Haast met een bestelling, zij zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk geleverd word.
Ook de prijs, service en garantie is prima.

Sandra van wessel 31-05-2023

Zo fijn geholpen , en ook een fantastisch hoe ze met ons meedenken !!!
Ze krijgen van ons een 10

inwoner van Gulpen 31-05-2023

beschrijfbare DVD's gemakkelijk bestellen in de winkel en 2 dagen later ophalen

Bert van Dijk 31-05-2023

Erg blij met het advies en de montageservice. Zelfs een paar extra netwerkkabels getrokken als service.

anja 31-05-2023

ik koop altijd bij ***** ze hebben goede service en nemen altijd de tijd voor advies op maat
en mocht er iets zijn dan lossen ze dit altijd netjes op.
ik ben blij met zo’n winkel op
ons dorp.

Harry Krupers 30-05-2023

Bas Baake was bereid om onmiddellijk naar een goede oplossing te zoeken, toen onze wasmachine kapot ging. Vanwege de hoge kosten van de reparatie besloten we om een nieuwe wasmachine te kopen. Hierbij werden we goed voorgelicht over de voor- en nadelen van de gewenste wasmachine tov de oude. Hierdoor konden we een goede keuze maken voor een nieuwe.

Marco 30-05-2023

Erg blij met de familie Hamers, een hele prettige winkel omdst je er altijd goed wird geholpen met advies op maat over alle producten die ze verkopen, fijne persoonlijke aandacht. Top

Ellen 30-05-2023

Top service. Via een vriend doorverwezen naar deze fijne kleinschalige winkel in De Westereen.
Wasmachine goed geïnstalleerd.
Deze winkel heeft ook een reparatie afdeling!

Suzanne 30-05-2023

Heel toegankelijk. Personeel komt naar je toe voor advies. Kennis van zaken en helpt om samen tot een keuze te komen. Erg tevreden!

Mevr. Wolvers-Koetsier 30-05-2023

Ik ben heel tevreden, ik heb goed advies gekregen en ook het afleveren is top verlopen! Ik heb goed uitleg gekregen en ik ben heel blij met mijn nieuwe wasmachine.

Franck Kouwenberg 30-05-2023

Persoonlijke benadering, en snel in het maken én nakomen van afspraken waardoor het probleem dus ook snel was opgelost!

Kitty Guiaux 30-05-2023

Super service. Vriendelijke en behulpzame medewerkers. Gewoon geweldig!
Zou iedereen Electroworld aanraden.

Yvonne 30-05-2023

Eerlijke en goede adviezen. Bezorgen en installeren gebeurd netjes en op afgesproken tijden.