Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2974 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Fam.van Velden P+J 27-05-2023

Nette winkel goede uitstraling . goed gezellig en kundig personeel.Ook met aflevering en plaatsen.

Meiresonne 27-05-2023

Mooie shop hebal eerder apparatuur bij electro world in veen gekocht.
Ruime keus en vriendelijke behandeling.
Goede afspraken kunnen maken.

Gerda 27-05-2023

Telefonisch netjes te woord gestaan.
Woensdag gebeld, donderdag apparaat naar tevredenheid gemaakt.
Hardwerkende vriendelijke monteurs en duidelijke uitleg.
Bij aankomst van de monteurs stelden zij zich netjes voor en gaven te kennen om welke reparatie het ging.
Ben zeer goed tevreden over AVA en geef dit ook door aan hen die ook iets willen aanschaffen of ter reparatie willen aanbieden.
GA ZO DOOR!!!!!!!!!!!

Sandra 27-05-2023

Een hele fijne winkel, ze nemen echt de tijd voor je (heel fijn!), ze brengen het, zetten het op de plek en installeren het ook zodat het gelijk gebruiksklaar is. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik alle grotere spullen altijd hier bestel, zeer te spreken. Aanrader!

Tineke 27-05-2023

Ik heb voor deze winkel gekozen omdat hij bij mij in de buurt is en als goed en klantvriendelijk bekend staat.

Marlies 27-05-2023

Zeer goede winkel.
De monteur was bij ons geweest voor onze kapotte wasmachine.
Kosten waren te hoog om te laten maken.
Al wat een oudere machine met veel draaiuren dus ook wel verwacht.
Een nieuwe machines besteld. Deze werd een dag later al geleverd en geplaatst .
Super voor mekaar!

Gerard 27-05-2023

Zeer vriendelijke en ervaren verkoper. Goede uitleg van de verschillende mogelijkheden.

Wim 27-05-2023

Netjes afgeleverd en helemaal afgesteld naar mijn wensen door een vriendelijke en sociale monteur. Al het verpakkingsmateriaal meegenomen. Een bedrijf die klantvriendelijk is met je meedenkt. TOPPERS

Ron de Waal 27-05-2023

Prima shop, koop hier al jaren mijn spullen. Kundig personeel, goede servicemonteur en zeer snelle en correcte levering

Paulien Horst 27-05-2023

Goede service. Komen hun afspraken na. Goede uitleg over de aankoop. Wij zijn erg tevreden.

Fam Mols 27-05-2023

Dinsdag een Bosch vaatwasser gekocht. Donderdag geplaatst volgens afspraak dik tevreden

Smit 27-05-2023

Een TV aangeschaft bij Electro World te Lienden. Helaas was de TV niet meer voorradig, maar is door Electro World daar heel geod op geanticipeerd met een passende oplossing. Wat een ontzettend service gerichte medewerkers met kennis van de producten. Thuis afgeleverd door een klantvriendelijke bezorger van Electro World. Top!

H schoonbrood 26-05-2023

vragen en uitleg waren heel goed en op rustige manier beantwoord en daarom zijn wij heel tevreden met,
de bediening in de winkel

Ria van Tongeren 26-05-2023

Had hier mijn wasmachine ook gekocht. Goede ervaring mee. En nu met mijn nieuwe vaatwasser ook. Het ging niet helemaal vlekkeloos. Maar door de goede service is het helemaal goed gekomen. Ben daar heel blij mee.

Monique 26-05-2023

Vriendelijke mensen, leggen goed de boel uit. Toen bleek dat er een pootje scheef was onder de vrieskast, kwamen ze meteen om het te verhelpen!

Gerard 26-05-2023

Perfecte geholpen en altijd vriendelijk en behulpzaam.
En geweldig personeel top👍👏

Paul Knibbeler 26-05-2023

Prima uitleg in de winkel. Keurig op tijd geleverd door twee enthousiaste en goedlachse medewerkers!

Piet Looise 26-05-2023

Goede adviezen. Prettig ontvangen in de winkel. Aflevering correct en met voldoende uitleg.

Françoise H 26-05-2023

Ons vaste adres voor witgoed e.d. Zeer goed geholpen en geadviseerd en mijn nieuwe vaatwasser werd gelukkig de volgende dag al bezorgd en vakkundig geïnstalleerd. Blij mee!

Peter van den Bemt 26-05-2023

Na fijn geholpen te zijn in de in de winkel is het bestelde product nog de zelfde dag geleverd op mijn adres en aangesloten zodat ik het product meteen kon gebruiken.

perfect 26-05-2023

omdat mijn kookplaat een element kapot had ,heeft offermans electroworld beekstraat dit voor mij o[gelost

Manting 26-05-2023

De uitleg in de winkel over het product was prima in orde en helemaal niet opdringerig. Ze vragen eerst wat je zelf wil en dan laten ze een aantal dingen zien en geven hier uitleg over. Heel geschikte mensen. Ze hebben ook alles bij ons thuis geinstalleerd en rustig uitleg hierover gegeven en nog wat tips meegegeven.

ger van bree 26-05-2023

goed geholpen goede uitleg van product en goede service en vriendelijke personeel
het product besteld en snel daarna thuis gebracht

Koole 26-05-2023

Fijn om de persoonlijke adviezen en service in eigen dorp te hebben. De lijntjes zijn kort en ze denken altijd mee. Snelle levering en hoge klant vriendelijkheid.

V. Schouten 26-05-2023

Eletroworld Wetering in Hoevelaken helpt snel en denken mee bij reparaties en storingen, ook als het apparaat elders is aangeschaft.
Al meerdere malen zijn hebben hun vakkundige monteurs ons met witgoed maar ook met wifi en televisies uit de problemen verholpen.