Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2927 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Martijn 30-05-2023

Super service, klantvriendelijk en denkt mee. Aanrader.
Koel vrieskast werd netjes thuis gebracht.

Wouter 29-05-2023

Had een Sony Surroundset gekocht. Na deze te hebben aangesloten deed hij niets. Wel begon deze branderig te ruiken. Contact opgenomen met filiaal in Eelde. Kon de set retour brengen. Men wilde bij een ronde deze ook wel ophalen. Enkele dagen later nieuwe in huis. Goed geregeld!

Jan van den Boom 29-05-2023

gord assortment en deskundige advisering. Winkel is vlakbij en zeer overzichtelijk.

abel korte 29-05-2023

wordt netjes geholpen en altijd komt er een oplossing als er wat stuk is ,dat is de reden dat ik er al jaren kom en blijf komen ,echt een winkel met vak kennis

Gobel 29-05-2023

We zijn zeer enthousiast van Electro world winkel en de mensen die er werken.

Rianne 29-05-2023

Goede voorlichting en behulpzaam. Ze hadden alle tijd voor mij. Prima service.

Baarn 29-05-2023

goede berichten gehoord, personeel hielp mee om koffiezetapparaat uit te zoeken, werd besteld, helaas drie keer moeten bellen of het er al was, na kleine week weer gebeld op het er was toen is er naar de fabrikant gebeld en direct daarna werd ik weer gebeld met excuses, het apparaat stond al in de winkel. Maar geduld werd en ongemak werd beloond met de online prijs, Zeer coulant!

Henny 29-05-2023

Deskundig.
Professioneel
Vriendelijk.
In mijn geval betrof het een reparatie van de wasmachine.

Vincent Kerver 29-05-2023

Goede uitleg
Duidelijke informatie en prijzen
Vriendelijk personeel.

Snelle levering/oude producten retour ging makkelijk

Martijn de Jong 29-05-2023

Vriendelijk personeel met veel kennis van zaken. Kom hier al jaren en als er eens iets in een perfecte service. Zal dit zeker niet snel inwisselen voor online.

Vlist 29-05-2023

Fijne winkel,
Personeel is vriendelijk en behulpzaam.
Denken mee in oplossingen.
Flexibel in het maken van een afspraak voor de levering. Bellen even als ze er aan komen. Dus geen lange tijd verplicht thuis blijven voor levering.
Zelfs op een schip geen probleem.
Al jaren lang een betrouwbare winkel.

Luc 29-05-2023

Altijd goede producten/service/bezorging. Correcte en vriendelijke medewerkers. Medewerkers hebben verstand van zaken als het om de producten gaat.

Willum 28-05-2023

Altijd goed en vlot daar. verkoper. the dreamteam. ze kennen je bij naam, helpen je allebei blij en deskundig. Ik ga nooit meer naar een andere witgoedelectrozaak.mijn motto is ook nog eens:. wees loyaal. koop lokaal. Met dankbare groet van .

gertjan 28-05-2023

klantvriendelijk super servies, ben al 20 jaar tevreden klant bij electro world. nog nooit teleurgesteld geweest.

T.F. 28-05-2023

Super bedrijf, altijd snelle en goede service. Denken met je mee. Wij komen graag weer terug.

Hans 28-05-2023

Goed advies, goede service…

En nog eens in de aanbieding ook! Dikke aanrader!
Prima voor elkaar!

Inge 28-05-2023

Fijne winkel, behulpzame en professionele medewerkers die goed luisteren naar je wensen en hierop adviseren.

John Bas 28-05-2023

Fantastische winkel in Zundert: Electro Van der Poel. Fijne mensen, geweldige service, en dat al jaren.

RAP 28-05-2023

ik ben altijd al klant--service en het hele gebeuren is best --goed en professeonell beraden-op de minute geleverd --goede uitleg naar opbouw --geheel super

Derks 28-05-2023

Goede uitleg en goed advies over het product verder naam de persoon ruim de tijd voor ons.
Snelle levering en zeer vriendelijk personeel

Rianne van Os 28-05-2023

Klantvriendelijke en snelle levering, order volledig telefonisch uitstekend verlopen

Zubeyde 28-05-2023

Fijne zaak. Vriendelijke medewerkers . Afspraken worden nagekomen. Top service!

Bas 28-05-2023

Slechte ervaring bij een andere winkel gehad. Dit heeft electro world meer dan goed gemaakt. Snelle en persoonlijke service. Denken met je mee en aardig personeel.

Bas 28-05-2023

Vooral vriendelijk maar ook nog eens deskundig en meedenkend. Eigenlijk zou het een 10 kunnen zijn maar dat is voor de engelen.

Arjan 28-05-2023

Eerlijk advies in winkel gehad. Eerst kosteloos monteur wezen kijken en in overleg dezelfde dag nieuwe machine gebracht. Heel blij mee!