Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2938 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Elisabeth De Leeuw 26-05-2023

In de winkel zeer goed geholpen. Aflevering ook goed, maar koelkastdeur klemt enorm!

AVA Elektro 26-05-2023

De levering was in orde, zoals vele jaren ervoor. De gebruiksvriendelijkheid ook.
Evenals de service.

Peter 26-05-2023

Vriendelijk goede sevice indien op voorraad dezelfde dag nog bezorgd en geinstalleerd

Heinemans 26-05-2023

goede service, en vlotte bediening. Ook nazorg wordt tot nu toe zorgvuldig gedaan, hopelijk blijft dit zo.

Eugenie 26-05-2023

Ik heb al jarenlang al mijn apparaten bij Expert gekocht. Ik ken geen andere winkel waar ik zo goed word voorgelicht en dus geholpen bij mijn keuze. Kan deze winkel dus iedereen aanbevelen.

Rob Meijer 26-05-2023

Prima winkel en zeer deskundige bediening, ook THUIS wordt er snel geleverd met deskundig advies

Hans 25-05-2023

Geïnformeerd naar hdmi-arc luidsprekers aan aanvulling op de tv. Er waren 2 Sony SRS-ZR5 luidsprekers beschikbaar die heerlijk compact waren. Inmiddels werkend en verbaasd over het geluid uit die boxjes. En blij met de korting 😁

Nicole jansen 25-05-2023

Zoals beloofd hebben ze de droger voor me vast gehouden .
Ik vind de medewerkers heel erg vriendelijk .
Nemen alle tijd om alles goed uit te leggen .
En super service .

Robert Vizee 25-05-2023

Deskundige voorlichting in de winkel.
Goed en duidelijk advies.
Snelle bezorging en goede installatie van het product.

Bun 25-05-2023

We hebben alleen maar goede ervaringen met Electroworld Baarn. Hele behulpzame en praktisch meedenkende mensen. Zeer tevreden.

M Koopman Smit 25-05-2023

Ik kies graag voor een zelfstandige ondernemer .
Mooie winkel , vriendelijk en een verkoper(die heel veel van het product ( wasautomaat))wist .
Ook telefonisch eerst goed geïnformeerd.
Royale keuze en voorraad .
Snelle en keurige levering met de nodige uitleg .
Al jaren klant en bij storing komt er redelijk snel een monteur .
Ik ben altijd een tevreden klant .

Herman van Leeuwen 25-05-2023

Maandag de TV besteld en dinsdag middag om 12:00 een bericht dat ik hem op kon halen. En als klap op de vuurpijl werd hij netjes in de auto geladen. Waar vind je dat nog?

Bun 25-05-2023

Bart Fernhout 25-05-2023

Goed en nette levering. De bezorger deed negens moeilijk over en kon in de nauwe doorgang goed manoeuvreren.

izaak 25-05-2023

vakkundig geholpen en de verkoper nam de tijd om ons adviseren. Zowel voor de wasautomaat en de televisie.

Smit 25-05-2023

In het verleden belde ik 2x vanwege problemen met de wasmachine. Daar gaven ze een goed advies over. Terwijl ik de wasmachine niet daar had gekocht
Met de aankoop van de vaatwasser kreeg ik goed advies en werd ik goed geholpen

Svdv 25-05-2023

Prima winkel wordt altijd vakkundig geholpen droger netjes geleverd en snel geïnstalleerd. Top

Bernard Ruding 25-05-2023

snel, goed en betrouwbaar en natuurlijk vriendelijk.
hier kan ik mijn vrouw alleen heen laten gaan om een stofzuiger te kopen.

HARRIE C 25-05-2023

snelle en vriendelijk geholpen en mensen met verstand van zaken en goede servicus

Albert te nijenhuis 25-05-2023

Mijn wasmaschiene was kapot en heb toen geprobeert een monteur te vinden en dat viel niet mee tot dat ik op internet de winkel elektro world weiden tegen kwam toen was het zo geregeld
Binnen 3 uurtjes was de machine weer gebruiks klaar.
Klasse service en goed en kundig personeel en zeker betaalbaar

M.Quivooij 25-05-2023

Snelle levering met duidelijke uitleg kan in de winkel met alle vragen terecht

jennie 25-05-2023

product voldoet aan alle verwachtingen, besteld, volgende dag in huis klasse!

Dieuwertje 25-05-2023

Gasfornuis was kapot Monteur zeer kundig zag snel wat het was .onderdelen besteld snel gerepareerd gasfornuis doet het weer goed .tegen redelijke kosten..Zeer tevreden .

Ruud borstrok 25-05-2023

Wat een geweldige service hebben ze wij zijn dik tevreden met al onze aankomen die wij daar regelmatig doen van tv tot stofzuigers tot airfryer en wasmachine drogers etc etc

Mija 25-05-2023

Met het installeren van de nieuwe vaatwasser bleek dat er nog al wat aanpassingen nodig waren. Geen probleem voor Frans; hij regelde dat gewoon en dat het bijna 3 uur duurde voordat de vaatwasser stond en kon draaien maakt niet uit voor hem. Top!!