Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2934 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Claessens-Janssens 23-05-2023

heel vriendelijk en een goede levering en een zeer goede bediening.en ze zijn een goed team

W.J.M. 23-05-2023

Koop lokaal is sowieso mijn motivatie en dan ook in een winkel waar de klant centraal staat. Daar waar je nog een eerlijk advies en de potentiële mogelijkheden uitgebreid te zien krijgt.

Anneke Wartenberg 23-05-2023

snel geholpen, duidelijke uitleg en correct behandeld. Volgens mij weet het personeel goed waar ze over praten.

Theo 23-05-2023

Een winkel waar we deskundig uitleg hebben gehad.
En daarom ook de spullen hebben gekocht.

Jolanda 23-05-2023

Vriendelijke mannen die snel de vriezer op de plek gezet hebben, en nog even geholpen met mijn magnetron erboven op plaatsen. Mee gezocht op de site waar het product aangemeld moest worden. Dus niks dan lof!

MD 22-05-2023

Prima advies en meedenkend voor technische oplossing , uniek in deze branche !!

mieke 22-05-2023

fijne manier van werken. Goede communicatie. Snel geleverd en geplaatst. Nette monteur

Jolanda Koole 22-05-2023

Wij zijn zowel privé als met ons verhuurbedrijf al jaren klant bij Elektro World Bell service in De Lier. Als je goed advies wilt en steengoede service belangrijk is voor je, dan zit je bij dit bedrijf goed. Ze doen werkelijk alles voor hun klanten, of je nu een kleine klant bent of een grote!

Wout 22-05-2023

Goed en direct op een deskundige wijze geholpen. Verkoper zeer oplossingsgericht en behulpzaam.

Henry 22-05-2023

Goede service, hebben een leen wasmachine gekregen.
De nieuwe wasmachine is vlot geleverd en geplaatst en aangesloten.

Alleen jammer dat ze er een veel te dure verzekering bij probeerden te verkopen.
Daarom een acht.

M. Diemel 22-05-2023

De service van van Leeuwen Electro world is top.
Als je opbelt wordt je direct goed geholpen.
Afspraken worden prima nagekomen, service is uitstekend.
Zeer tevreden.

Willems 22-05-2023

Ik vroeg hoe het apparaat werkte werd ik verwezen naar de handleiding die er niet bij zit

Rick van Dongen 22-05-2023

goed geadviseerd, snelle service en goed geïnstalleerd. Heel vriendelijk en hulpvaardig.

Miriam 22-05-2023

alles top, goed advies en uitleg, montage heel zorgvuldig. Prettige medewerkers

Mabel Baumgarten 22-05-2023

Medewerkers zijn zeer vriendelijk en nog belangrijker geven eerlijk en goed advies. En de levering was erg snel.

Frank 22-05-2023

Hans heeft me, zoals ik dat van hem gewend ben, weer fantastisch advies gegeven.
De mannen die de wasmachine thuis hebben bezorgd, en aangesloten hebben, hebben alles ook meer dan keurig gedaan. Super!

Van Mil 22-05-2023

We kopen alle apparaten die vervangen moeten worden bij Grootaerts. We zijn heel tevreden over de kwaliteit en de service.

H.J. de Keijzer 22-05-2023

Ik geef een tien, omdat ik niet zou weten hoe het beter zou kunnen. Top, bedankt, super service.

Petra 21-05-2023

Wordt snel gereageerd
Goed geadviseerd
En met je meegedacht duidelijk in afspraken
Waren wel iets te vroeg maar was er blij mee nu kon ik eerder gebruik maken van mm wasmachine

aeg 21-05-2023

In de winkel werd ik goed en met een praktische uitleg geholpen over de aanschaf van de wasmachine. Ondanks dat het op zaterdag was. Want al het personeel had veel om handen. Trouwens deze winkel vind koop ik altijd mijn witgoed spullen. En de aflevering verliep ook perfect.

LiLa 21-05-2023

Goede hulp bij keuze voor een nieuwe combi oven-magnetron. Goede uitleg over mogelijkheden, passend bij mijn wensen. Afspraak en installatie verliep vlot en prettig. Zeer tevreden over de aanschaf.

Arie en Coby 21-05-2023

Prettig geholpen, goede informatie. Blij met het koffiezetapparaat van Inventum

Wim 21-05-2023

Heb van een vriend vernomen over de goede service van Balters.
Nu zegt een spreekwoord: zie is geloven.
Heb uiteindelijk 2 producten gekocht en het eindoordeel is uitmuntend.
Super vriendelijke verkoper, weet van wanten, en vooral komt afspraken na.
De bezorgdienst was ook volgens afspraak en zeer netjes.

Hans 21-05-2023

Hoogendoorn electroworld heeft behalve prima producten waarover zij goede, onafhankelijke adviezen geven, ook een ijzersterke service! Na bestelling werd in dit geval de wasdroger vlot geleverd en geïnstalleerd.
Niet voor niets is Hoogendoorn al jaar en dag onze witgoed leverancier!

Mat Peeters 21-05-2023

Het is een winkel waar ik deskundig wordt geholpen en daarna het gekochte product snel wordt geleverd en uiterst zorgvuldig wordt geplaatst.