Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2976 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Ger Rademakers 21-05-2023

Goede service, betrouwbaar en men komt zijn afspraken en/of biedt goede service

Fam. L 21-05-2023

Wij hebben de producten inductie/I oven/ quooker bij van Bunschoten in Abcoude besteld, zij hebben alles in 1 ochtend geïnstalleerd, en alle oude spullen afgevoerd, wij zijn super tevreden dank jullie wel team van Bunschoten

Henry Meerman 21-05-2023

Prima zaak en je wordt goed geholpen. Groot assortiment waar ik goed kan slagen.

Rob 21-05-2023

Electro World Bas Baake is een fijne zaak met medewerkers die je echt willen helpen. Extra service en aandacht die je niet vindt bij een online aankoop. Ook de prijs was dik in orde.
In mijn geval de aankoop van een grote losstaande koel-vriescombinatie die een oudere inbouw versie moest vervangen nadat gebleken was dat de best wel oude koelkast niet kosteneffectief gerepareerd kon worden. Op mijn verzoek eerst de oude koelkast opgehaald zodat ik de ombouwkast kon verwijderen en een paar dagen later direct de nieuwe koelkast geplaatst kon worden. Service van de zaak. Zie dat maar eens voor elkaar te krijgen bij een online aankoop.

Berkel enschot 21-05-2023

Wij zijn al 50 jaar klant bij van Amelsvoort in Oisterwijk
Met heel veel tevredenheid.
Altijd een goede service.
En fijne medewerkers in de winkel.

Asrrid 21-05-2023

Bram heeft er alles aan gedaan toen bleek dat onze televisie stuk ging tijdens garantie, maar ook nog eens beschadigd terug kwam. De tv werd teruggestuurd, gemaakt dachten wij, of toch niet? Wat vertelde het systeem ons toch, veel onduidelijk. Uiteindelijk besloot Bram het heft in eigen handen te nemen en liet hij ons niet langer wachten. We mochten de tv omruilen. Topservice. Daarom koop lokaal!

Gerard 21-05-2023

Wij zijn uitermate tevreden hoe jullie omgaan met je klanten en ons zo goed mogelijk advies geven en zorg dragen voor een goede levering en service van de bestelde Apparatuur. Bedankt daarvoor.

Marc 21-05-2023

Onderdeel vd wasmachine was kapot. Electroworld Gorinchem bestelde snel een nieuwe onderdeel wat ik zelf kan repareren. Volgende dag was het onderdeel al binnen en kon er weer snel gewassen worden

Aanschaf oven /magnetron & kookplaat 21-05-2023

Zeer goede uitleg. Zeer vriendelijk en vakkundig personeel. Service is wat je verwacht van een goed bedrijf. Aflevering van de producten volgens afspraak binnen het de afgesproken tijd. Ik kan Barters is Sittard derhalve met een gerust hart aanbevelen.

Wim de Rooij 21-05-2023

Ik werd zeer vriendelijk te woord gestaan.
De aflevering was zeer correct en het personeel erg vriendelijk.

Sander 21-05-2023

Goed advies, maatwerk geleverd ten aanzien van de stroomaansluiting, correcte en snelle uitvoering.

F.v. Liempd 21-05-2023

Vriendelijk en behulpzaam personeel.
Onze diepvrieskist die we daar gekocht hebben is netjes thuisbezorgd en keurig op zijn plaats gezet, met uitleg hoe hem te gebruiken. Zeer tevreden.

H. Lopulisa 21-05-2023

Prima en snel geholpen, was niet druk in winkel.
Enige nadeel: weinig parkeerruimte in de buurt.

José 20-05-2023

Zeer goede uitleg van apparaten. Ook decvergelijking tussen de machines is zeer duidelijk. We zijn blij dat we inmiddels 3 machines gekocht hebben.
Hopen op goede garantie.

Bocholtz 20-05-2023

Electroworld Gulpen : vriendelijke en deskundige eigenaar en medewerkers, ruime keuze, mooie winkel en niet te vergeten TOP-service

André 20-05-2023

Onze Bosch wasmachine van bijna 3 jaar oud had een mankement dat niet opgelost kon worden. Door inzet van Visser Wapenveld hebben we kosteloos een nieuwe wasmachine gekregen. Goed geregeld!

electro world steenwijk 20-05-2023

prima service en erg goed geholpen. verkoper nam alle tijd om de produkten uit te leggen

miet 20-05-2023

mooie afzuigkap en een zeer goede service. Er wordt met je meegedacht voor een goede en mooie afwerking.

Ank Boukens 20-05-2023

Snel geregeld, goede service, goede uitleg.
Alles is gedaan om het ons zo makkelijk mogelijk te maken.
Ontspannen sfeer.
Blij met deze aankoop.

Wim 20-05-2023

Koelkast was kapot. Zelfde dag stond er een leenkoelkast en een paar dagen later werd de nieuwe koelkast geleverd en de oude meegenomen.
Vriendelijke mensen en denken oplossingsgericht. chapeau

A. Stevens 19-05-2023

Ik ben goed geholpen door zowel winkelpersoneel als door opmeet- en installatie personeel. Eerlijke en duidelijke informatie, wat beloofd werd , werd waar gemaakt. Het installeren van de inbouwoven was best lastig maar daar werd rustig een oplossing voor gevonden. Alles werd keurig opgeruimd. Prettige mensen.
Ik heb mn oven nog niet uit geprobeerd maar daar heb ik alle vertrouwen in.

mevr. V.D.J.van Dolder-den Hertog 19-05-2023

Ik ben zeer tevreden met mijn nieuwe koelkast! Bij toeval las ik de advertentie dat de fa Hoogendoorn een nieuw
pand had betrokken ,precies op het moment dat ik een bedrijf zocht voor een nieuwe koelkast. Ik werd er prettig geholpen en de koelkast is ook door fijne mensen geinstalleerd.

peter 19-05-2023

Gezocht op internet maar in de winkel gekocht .werd door de verkoper goed voorgelicht .

Ank 19-05-2023

Zeer oplossingsgericht en klantvriendelijk bedrijf.
Op de bestelde airfryer bleek 2 weken levertijd te zitten, in overleg een andere kleur besteld.
Deze werd vandaag door Electro Word AHC van Ommeren thuis bezorgd.

Sjoerd 19-05-2023

Je wordt goed geholpen en er wordt meegedacht over welk product beste bij je past. De service en levering is heel goed en snel.