Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2934 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Johannes en Eke 18-05-2023

Behulpzaam en attent.
Goede uitleg en prima service.
Prijzen zijn ook prima.
Met andere woorden..it kin net better!!!

Ilse 18-05-2023

We hadden een kapotte wasmachine, we zijn snel geholpen en voor een goede prijs

ELECTRO WORLD BUNSCHOTEN ABCOUDE 18-05-2023

GOEDE INFORMATIE OVER DE AANSCHAF VAN EEN NIEUWE DIEPVRIES. TEVENS IN OVERLEG OP DE AFGESPROKEN DAG EN TIJDSTIP GEÏNSTALLEERD. VRIENDELIJK EN DESKUNDIG PERSONEEL. GEVEN ONGEVRAAGD GOEDE ADVIEZEN.

Klopman 17-05-2023

Vriendelijk personeel en deskundig advies. Vooral de service heeft mij doen besluiten weer voor deze winkel tr kiezen.

Frans Zonneveld 17-05-2023

Prima geregeld ,op donderdag ochtend gebeld en s'middags al een hele vriendelijke monteur

Esther van Staalduinen 17-05-2023

De winkelmedewerker gaf goede uitleg over een aantal verschillende wasmachines, verzekering enz enz. Wij zijn met z'n tweeën. De medewerker gaf aan dat een AEG goed bij ons past. Hij was verder ook niet opdringerige verkoper. Verder is het fijn dat ze de nieuwe brengen en de oude weer ophalen

Jeanel 17-05-2023

Wasmachine kapot gehad , snelle kundige service. Aardige monteur die alles goed uit kon leggen.

John 17-05-2023

Goede uitleg mensen weten waar ze over praten kennen de werking en bijzonderheden van hun producten ,wat bij grote merk filialen zoals Mediamarkt nogal eens ontbreekt daar is weinig kennis bij een verkoper

Chris 17-05-2023

Reparatie vaatwasser op korte termijn ingepland en vervolgens goed uitgevoerd.

Stef Warmerdam 17-05-2023

De Gebra in Noordwijkerhout is een fijn bedrijf. Je wordt geweldig goed geholpen. Personeel denkt met je mee en geven je uitgebreid advies.
Daarnaast komen ze met leuke verrassingen en kortingen daar waar kan. Dit kan zomaar bij de kassa kunnen gebeuren.
Hiernaast hebben ze alles gedaan om dezelfde dag nog mijn nieuwe TV te komen installeren. Uitgebreide instructies gekregen over de TV en de mogelijkheden. Alle afval wordt netjes meegenomen en mag je altijd bellen of langskomen om eventuele vragen nog te stellen. Kortom heel tevreden!

Mike Multi 17-05-2023

uitgebreide collectie
maar voor mij belangrijk : een hele goeie uitleg en service

angèle provoost 16-05-2023

de aankoop van mijn TV is voor mij naar wens verlopen.
Ik kende AVA, mn keuze was niet moeilijk.
ik wilde de TV op laten hangen, zodat de aansluiting,snoer e.d. niet zichtbaar zouden zijn.
De verkoper adviseerde me daarbij.
Voor de levering werd n duidelijke afspraak gemaakt, en ook duidelijk nagekomen,
De aflevering, plaatsing en uitleg was ook prima in orde.
je kunt er van op aan!!
Ik koos en kies voor AVA.

T. den Hollander 16-05-2023

Betrouwbaar, dienstverlenend, aardig en beleefd, Geeft goede service en uitleg over het product. Neemt oude apparatuur mee terug.

Anouk 16-05-2023

Bij Electro World Van Amelsvoort werkt erg kundig en vriendelijk personeel. Aankoop van grote elektrische apparaten kopen wij bij hen, omdat zij duidelijke en eerlijke uitleg geven met een fijne service. Dat vinden wij erg veel waard! Daarnaast vinden wij het belangrijk om ondernemers in de eigen omgeving te behouden ipv alles digitaal aankopen.

e zinzen 16-05-2023

De uitleg die ik kreeg en de hulp bij het uitzoeken van het juiste apparaat,wat paste in mijn keuken.
het is zeer zorgvuldig en accuraat ingebuowd.
Men zeer tevreden

Johanna 16-05-2023

Lokaal bedrijf, snelle en goede service. Ook snelle reparatie als dat een keer nodig is.

Thorsten 16-05-2023

Altijd een hele goede service, mensen zijn vriendelijk en hebben verstand van zaken.

RINIE VD VELDEN 16-05-2023

Prima en mooie winkel. Vriendelijk en hulpvaardig personeel. Ook de mensen die thuis komen bezorgen.

avaoost souburg 15-05-2023

eerst naar heinkenszand gewinkeld toen naar o souburg uitstekende uitleg van de aankopen die ik nodig had was automaat en droger gekocht koelkast vaatwasser en induktie gekocht en binnen 2 weken geplaats 5 % koting en e 75 korting en e 150 korting van bosch

Hans van de water 15-05-2023

Deze was de 2e optie die het mogelijk maakte om e.v.t te repareren , maar helaas werd het een nieuwe kopen.
Deze is prima afgeleverd.

Leo Van wijngaarden 15-05-2023

Weer deskundig en vriendelijk geholpen.
En uit ervaring een zeer goede service

René van Boekholdt 15-05-2023

Koelkast besteld en binnen enkele dagen bezorgt. Goed bedrijf, goede service, goed personeel en goede prijs. Wat wil je nog meer.

ChezBri 15-05-2023

Dienstverlening, aanbod en klantvriendelijkheid zijn geweldig!!! Service is altijd goed en er wordt meegedacht wat het beste produkt is wat gezocht wordt door de klant.

JvdVall 15-05-2023

Goed service, nemen de tijd, en als er al iets is, wordt je netjes geholpen

Hetty 15-05-2023

Je krijgt er heldere en eerlijke adviezen. Fijne en snelle service uitgevoerd door prima medewerkers.