Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2934 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Stefan 15-05-2023

Wij kwamen oriënterend de winkel binnen voor een bepaald product, en wilde graag eerlijk weten waarom welke te kiezen en de verschillen tegen elkaar weg te strepen.. ik kan niet anders zeggen dat we daarin super zijn geholpen en dat deze man zijn vak goed verstaat. Vriendelijk, eerlijk en realistisch advies. Denk aan prijs, kwaliteit en de verhouding daartussen. Dat resulteerde dus ook in de beslissing dat we ook direct een keus gemaakt hadden.. en we niet verder hoefde te kijken naar vergelijkbare producten. Bedankt! Electro de Groot!

D. Timmerman 15-05-2023

Plaatselijke winkel, prettige en duidelijke informatie en snelle levering aan huis. Installatie en duidelijke instructie.

Marjet 15-05-2023

Fijne plek met vriendelijke en kundige mensen, ook qua service een betrouwbaar adres. Wij komen er al jaren en elke keer tevreden en goed geholpen.

Coen Meerkerk 15-05-2023

Snelle service en professioneel advies bij het vervangen van mijn kapotte vaatwasser

bert elshof 15-05-2023

Goede service en begrijpend personeel, die met je meedenkt of iets anders voorstelt wat beter is voor het aangeschafte apparatuur. Geeft snelle reactie bij een probleem on komt zo snel mogelijk.

Alkemade 15-05-2023

Ik heb maandag 8 mei van Amelsvoort opgebeld voor een afspraak. De volgende morgen werd ik opgebeld dat ik de monteur kon verwachten. Hij kwam dus op 9 mei om de wasmachine te controleren en te kijken waar het euvel zat. Hij kon het meteen lokaliseren. Geweldig! Hij heeft me geholpen te wijzen op de dosering waspoeder.
Heel goede service, zowel aan de telefoon als thuis.

Douwe Kuipers 15-05-2023

Winkel in eigen woonplaats, gunstige prijs en kundig personeel. Aflevering aan huis.

Arthur 15-05-2023

Winkel in de buurt. Altijd vriendelijke, correcte en behulpzame medewerkers.

Frans 15-05-2023

Op de site nieuwe inbouw koelkast uitgezocht. De verkoopster vroeg uit zichzelf welke oude koelkast ingebouwd is en heeft gecheckt dat ik de juiste nieuwe had uitgezocht. Het lever- en inbouw- proces verliep vlekkeloos.

Myrna Vincenten- Spigt 15-05-2023

vriendelijk personeel die de tijd voor je neemt en een duidelijke uitleg geeft. Top! Na onze stofzuiger en wasmachine hebben wij nu ook onze nieuwe TV aangeschaft bij de Gebra in Noordwijkerhout. Wij zijn vaste klant!

Thomas 15-05-2023

Goed en vriendelijk te woord gestaan direct bij binnenkomst winkel en snel en correct afgeleverd :-)

Ph.Kortes 15-05-2023

Korrect advies in de winkel; bij aflevering alles prima geïnstalleerd en toegelicht.

Mallekote 14-05-2023

Afwasautomaat gekocht. Goed en vakkundig geholpen, monteurs keurig ingemeten, plaatsing moet nog gedaan worden.

Kirsten 14-05-2023

Net voor mijn vakantie ging mijn wasmachine kapot. Had geen slechter moment kunnen treffen. Gebeld met Gertjan en deze had meteen een oplossing. Fijne machine uitgekozen en keurig op tijd geleverd. Blij met deze service!

Karin 14-05-2023

Al jaren koop ik bij deze winkel.
Een half uur voor sluitingstijd heb ik naar winkel gebeld om informatie over een nieuwe wasmachine.
Er werd heel goed naar m’n wensen geluisterd en konik een keuze maken. De medewerker had alle tijd voor mij ondanks dat het al zo kort voor sluiting was!
De volgende ochtend stond er een nieuwe wasmachine bij me binnen!!

Scholten-Hoogeveen 14-05-2023

Inbouw van de nieuwe afwasmachine ging goed. Machine was defect, warmtepomp defect. Monteur kwam terug maar kon niks doen.Na komende vakantie ga ik met Electro world aan de slag voor een adequate oplossing.

Herm 14-05-2023

Veel verstand van de producten en goed geholpen
De bestelling was er snel en goed advies erbij

Maria Deenen-Geurts 14-05-2023

Wij zijn al jaren tevreden met de firma Cup vanwege de service en vriendelijke bediening

a van loenhout 14-05-2023

ondanks weekend toch zaterdag langs gekomen voor tijdelijke oplossing
daarna afspraak nagekomen en opgelost een dikke 10

L. Borms Bootsgezel 14-05-2023

We hebben al meerdere apparaten via deze firma besteld en zijn zeer tevreden over de duidelijke afspraken en de monteur(-s) die ze hebben geïnstalleerd. Dank!

Lepelaers 14-05-2023

We hebben in het verleden al goede ervaring. Daarom opnieuw voor Dekkers gekozen.
Tevredenheid ook nu bij de laatste koop.
Service uitstekend.

Alex van der Niet 14-05-2023

Goede ervaringen wat betreft hulp en service.
Nette winkel en snelle levering.

C dijkhuis 14-05-2023

Zeer vriendelijk en goede eerlijke adviezen.niet de duurste producten aangeraden

Frank 14-05-2023

Snel geholpen in de winkel met bruikbaar advies.
Bestelling snel geleverd en geïnstalleerd.

de rus 14-05-2023

Keurig geholpen in de winkel, aankoop gedaan en afspraak voor levering gemaakt. Bezorgers kwamen keurig in afgesproken tijdblok. Uitleg over apparaat gekregen, oude apparatuur en alle verpakkingsmateriaal werd keurig meegenomen.. Bezorgers waren heel netjes.