Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

John Meeuws 29-07-2022

Op woensdag ochtend stapten wij Electro World in Putten binnen voor een wasmachine op de camping, iets meer dan een uur later stond deze compleet aangesloten bij ons op de camping.
Dat is wat wij nou noemen een wereld service!
Echt top van van Rossem uit Putten!
Wij adviseren dan ook altijd, ga kopen bij de plaatselijke ondernemers!

Cor 29-07-2022

Goede informatie over het product, eea voor ons uitgezocht waardoor we niet in de mist gingen met de filter en levering volgens afspraak.

RJ 29-07-2022

Gioede service en een directe prijsaanpassing omdat het product elders veel goedkoper was. Echt een hele goede en fijne winkel te midden van de grote spelers en de online shops.
Ik ben graag vaste klant.

John Doomen 29-07-2022

na een goed advies in de winkel m.b.t. een nieuwe wasmachine is de wasmachine al dezelfde dag geleverd , de nodige informatie gegeven en in werking gesteld.
Tegelijkertijd is ons nog een hulpmiddel geadviseerd om de droger op de wasmachine te kunnen plaatsen.
Het hulpmiddel is 2 dagen later geleverd en tussen wasmachine en droger gemonteerd, past perfect.
Kortom goed advies, snelle levering en service, Top

Wim Van Der Beek 29-07-2022

Zeer vakkundige en klantvriendelijke benadering. En afspraak is afspraak. Je weet exact waar je aan toe bent. Alle toezeggingen worden waar gemaakt.

M. Taling 29-07-2022

Koel-vriescombinatie van liebherr gekocht bij de vestiging in Putten. Klantvriendelijke benadering van zeer prettig en vakbekwam personeel.
De winkel heeft een nette en rustige uitstraling.
De levering van de combinatie verliep vlekkeloos en supersnel.

Marieh 29-07-2022

Goed advies en ook service, betrouwbaar adres, ook voor reparaties.
Ruim assortiment en mogelijkheden, er wordt goed met je meegedacht.

Fija 29-07-2022

Zij zijn altijd zeer klantvriendelijk. Is er een probleem dan wordt dat direct opgelost.

Bas Baake Elektroworld 29-07-2022

Een zeer degelijk bedrijf met de vertrouwde goede service. Product was veel sneller leverbaar dan ik gedacht had.

Ger331 29-07-2022

Snelle duidelijke levering ,en was op tijd !
Fijn om een goede winkel in de buurt te hebben waar je op kan rekenen

Daan Rutten 29-07-2022

We hadden pech met de (nagenoeg nieuwe) televisie gekocht bij een andere aanbieder. Die viel niet meer te maken, maar we zijn hier heel duidelijk en eerlijk geholpen, kregen een leentelevisie om rustig te kijken wat de mogelijkheden nog waren, en uiteindelijk een fijne aanbieding toen dat op niet uitliep. Het nieuwe toestel werd thuis afgeleverd en geïnstalleerd, heel fijn.

Els 29-07-2022

Het personeel in de winkel is altijd vriendelijk en heeft verstand van de te verkopen artikelen. Dus goed advies. Bij de installatie wordt goed opgelet of het mogelijk is om b.v. de TV op te hangen. (te dunne muur)

Romke hoekstra 29-07-2022

Ik vind dit een hele mooie en goede kwaliteit en de mensen zijn altijd vriendelijk en behulpzaam. Dus een echte topper .

mevr v d hoorn 29-07-2022

priema geholpen.goede servise en mooie winkel en klantvriendelijkja en wat kan ik er nog meer overzeggen

E.Klomp 28-07-2022

Nadat de monteur de wasmachine had afgeschreven, kon de winkel meteen een nieuwe Miele wasmachine leveren die aan mijn voorwaarden voldoet .
Binnen 2 dagen had ik een nieuwe Miele wasmachine.

Alie Staal 28-07-2022

Prima winkel
Goed personeel neemt de tijd voor je is goed voor de klant.
Ook heel behulpzaam 👍

RAL 28-07-2022

Goed advies. Vriendelijke medewerkers met kennis van zaken. Overzichtelijke indeling winkel. Meer dan voldoende ruim gesorteerd.

Combi magnetron 28-07-2022

Bij uitnodiging voor beoordeling was het bestelde nog niet geleverd. Vandaag zelfs eerder dan afgesproken bezorgd.

Kees Z 28-07-2022

Prettige overzichtelijke nette winkel met zeer klantvriendelijk personeel. Vakkundige en rustige uitleg. Hier wordt nog tijd voor je genomen. Zeer adequate aanpak van storingen. Formulier op internet voor reperatie ingediend, 20 minuten later ben ik gebeld voor een fysieke afspraak aan huis nog dezelfde dag. Helaas was reparatie niet meer de kosten waard. Nieuwe koel-vriescombi. van Liebherr aangeschaft.
Zeer snelle levering en bezorging door eigen voorraad in magazijn.

Matthijs 28-07-2022

Ik koop graag lokaal: alle ondernemers werken hard in een moeilijke tijd na corona en nu met leverings-/personeelsproblemen, dus ik gun hen graag de omzet. Was binnen 1,5 dag geleverd, en de deur nog even omgehangen en verpakking weer mee: top!

De Jong 28-07-2022

uitstekende en snelle service. Een koelkast besteld en werd dezelfde dag geleverd en geïnstalleerd. Top service!

Hofman 28-07-2022

Goede voorlichting en niet gaan voor “eigen” belang. Personeel enorm vriendelijk! Snelle levering! Monteur erg vriendelijk en kundig! Werkt netjes en gaat respectvol om met materiaal en interieur.
Echt ontzettend tevreden

Yolanda Carlier 28-07-2022

Erg goed geholpen in de winkel, met het uitzoeken van onze nieuwe televisie.
Deze is thuis geleverd en geïnstalleerd door 2 super aardige monteurs, die alles prima hebben uit gelegd. Top

Brinkman 28-07-2022

Prima service, vriendelijke behandeling, en heel vlot geholpen, maar jammer voor de winkel....de k.k. Doet het weer.👍🏻

Ad 28-07-2022

Lokaal bekend bedrijf, vriendelijk en kundig personeel. Ruime keuze in assortiment. Al vele jaren een vertrouwd adres.