Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

A.W. Estié 15-11-2021

Vakmensen met liefde voor techniek. Klantgericht, met een fijne uitleg over mogelijkheden en keuzes die je wilt/moet maken. We kregen zelfs een voordeliger alternatief aangeboden waar wij héél tevreden mee zijn. Gelukkig kon er snel geleverd worden (de volgende dag al)

Cathrien 15-11-2021

De service van Tolner is heel erg goed. Volledige kennis van het product, goed advies, zeer vriendelijke medewerkers en afgelopen zaterdag werd binnen een half uur de nieuwe koelkast thuisbezorgd.

JosP 15-11-2021

Voor goede en betrouwbare voorlichting van een te kopen product ben je bij Berkvens op het juiste adres.
Zeer goede service en snelle bediening door vakkundig personeel.

k abspoel 15-11-2021

Prima geholpen met de keus ,daarna snel geleverd en geinstaleerd.uitermate tevreden met deze aankopen

Corné 15-11-2021

Goede kwaliteit en behulpzame medewerkers!
Goede service en een mooie winkel.
Zeker waard om een kijkje te nemen

Ad en Nicolien van der Ploeg 15-11-2021

Mooie winkel met uitstraling voldoende keuze vriendelijke verkopers en snel geleverd.

Greg 15-11-2021

Van Hattum verleent uitstekende service! Naast hun overvolle agenda proberen ze altijd een gaatje te vinden om de situatie goed in kaart te brengen. Ze komen met een zorgvuldig aanbod en de montage verloopt harstikke goed.

Anja Straver 15-11-2021

Goede service en voor reparatie wordt thuis gedaan indien mogelijk. Fijne medewerkers

Francis 15-11-2021

Wasmachine gekocht in de winkel. Verkopers nemen de tijd voor je en beantwoorden alle vragen.

Wegerif 15-11-2021

Droger naar twee hoog gebracht en aangesloten, deskundige en hulpvaardige leverancier.

Ingrid 15-11-2021

Geweldige service. Binnen een paar dagen stond er een nieuwe ijskast. Aangesloten en wel. De oude hebben ze direct meegenomen. Ik kan niets anders zeggen dat ik altijd hier mijn witgoed haal.

A Thies 15-11-2021

We zijn goed geholpen én de levering én plaatsen van de inbouw koelvriescomb.was in een week geklaard

Klant uit Haaren 14-11-2021

Ik kom graag bij van Hattem in Helvoirt. Goed advies en super service. Denken met de klant mee en staan altijd klaar !

Rick van Gelderen 14-11-2021

Superservice!  Erg blij met onze 'vaste' monteur. Hij weet dat we als massagepraktijk niet lang zonder wasmachine en droger kunnen en doet er alles aan om ons te helpen.

Marcel 14-11-2021

Zeer goede en correcte service bij de offerte en aanschaf, en vervolgens zeer nette installatie. Complimenten!

V.d. Wardt 14-11-2021

Prima en deskundig.
Goede service en duidelijke uitleg vd apparatuur in de winkel.
Snelle levering en ook van de monteur uitgebreide en uitleg mbt het betreffende apparaat.

José 14-11-2021

Prettige zaak waar ik al eerder apparaten heb aangeschaft. Professioneel en uitermate behulpzaam bij vragen en het geven van advies. Ik ben zeer tevreden over de aankopen. Gemaakte afspraken worden nagekomen. Ik voel me er altijd welkom en de bejegening is bijzonder vriendelijk en hartelijk!

Peter 14-11-2021

Super geholpen bij de aanschaf van printer en soundbar en sub.
Alles netjes volgens afspraak geleverd en geïnstalleerd.
Er werd zelfs meegedacht met een probleem van een ander elektrisch apparaat die niet bij deze winkel is gekocht.
Mijn volgende aankoop is zeker weer in deze winkel, ook al moet ik hier eerst een stukje voor rijden.
Ga zo door Elektro World Harderwijk 👍

Ton van de Goor 14-11-2021

Snelle levering en goede service.De wasmachine is snel en goed geïnstalleerd met bedieningsuitleg.

Claudia 14-11-2021

Vriendelijke verkoper aan de telefoon, snelle service, nog vriendelijkere monteurs en een prachtige vaatwasser rijker!

Steef Engelsman 14-11-2021

Prima, deskundig advies en geweldige service. Bovendien weet ik zeker dat ze bij elk probleempje direct zullen helpen. Dat is het voordeel van lokaal en betrouwbaar kopen.

Henk Bathmen 14-11-2021

Wij hebben deze winkel gekozen, om eigen service en reparatie en wordt er vriendelijk en netjes geholpen!

meta kater 14-11-2021

Op 1 1 heb ik een fornuis en koelvriezer gekocht .vlotte levering en hij nam alle tijd voor de uitleg Toppy levwrd

Rob 14-11-2021

De wasmachine is vakkundig geïnstalleerd. Bovendien werd de droger door de monteur nog even op een andere plek gezet zodat de was makkelijker van de wasmachine naar de droger is te “transporteren”

J&H 14-11-2021

Lang hebben we moeten wachten op onze nieuwe Loewe tv, maar dat was het wachten zeker waard! En wat een service, vakkundig geplaatst, ingesteld en de duidelijke uitleg, dankjewel van Aarst junior👍 zeker aan te bevelen, voor ons een dikke tien👌