Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2934 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

S. Peters-Kingma 05-03-2023

Vrienden hebben ons deze zaak aanbevolen. Deskundig advies, er wordt meegedacht met de klant, snelle levering door vaklui, aansluiting van wasmachine prima, oude wasmachine van eerste verdieping meegenomen.
Zeer tevreden met Electroworld van Dijk in Zoetermeer. Een zaak waar eerlijk advies wordt gegeven!

hebben een nieuwe airfryer aangeschaft. 05-03-2023

wij hebben het artikel niet in de winkel gekocht, maar eerste op de webside gezocht en daarna telefonisch besteld. Maar als wij in de winkel komen worden wij prima geholpen.

Mevr C van Casand 05-03-2023

goede uitstraling winkel.Voldoende pakkeerplaatsen.
Klantvriendelijke benadering

Els Hanssen-Dingelstad 05-03-2023

Prettige en niet opdringenden verkopers. Goede voorlichting. Uitstekende bezorging , plaatsing en afvoer van de oude wasmachine.
We zijn blij dat we de nieuwe wasmachine, bij deze firma gekocht hebben.

toon klerks 05-03-2023

vriendelijk deskundig personeel klant vriendelijk niet opdringerig kom je er thuis niet uit met instaleren komen ze langs

C.hugen. 05-03-2023

Uitstekende service,
Zijn er niet op uit je meteen het hoogste bedrag in rekening te brengen.Top.

Anja 05-03-2023

Bij Electro wordt je altijd zeer klantvriendelijk geholpen en hebben een zeer goede service.

G.J. 04-03-2023

Vriendelijke ontvangst, heldere uitleg en duidelijke antwoorden op vragen. Genoeg keuze.

Leontine 04-03-2023

Heel prettig geholpen en super service. Ze kwamen zelfs even thuis meten . Super vriendelijke mensen zowel in de winkel als de bezorgers/installateur. Al jaren tevreden klant

B.Hogeboom 04-03-2023

Dit is een hele fijne winkel en je krijgt er goede voorlichting en de services is er ook heel goed. wij komen er al jaren

Ger Breuring 04-03-2023

prettig geholpen en geplaatst en aangesloten daarbij goed uitgelegd hoe de wasmachine werkt

van der Kroon 04-03-2023

Prima aftersail. Wij kochten een wasmachine die tegenviel. Daar heeft Schoonderbeek in alle redelijkheid meegdacht aan een oplossing.

Schrotenboer 04-03-2023

Wat een mooie winkel, keurig ingericht. Zeer prettig geholpen en goed advies . Wij komen zeker weer terug

Harm 04-03-2023

Wederom goed advies en uileg. Snel geleverd en geplaatst. Kortom zeer tevreden

M Backus 04-03-2023

Hele goede service en je word er heel goed geholpen ook met teks en uitleg...klant vriendelijk...ik vind dat veel uitmaken...als ze geduld hebben met de klanten...

Dijkstra 04-03-2023

Goede service en kennis van zaken. Snelle levering. Kortom alles top. Fam. Dijkstra

schrauwen 04-03-2023

Mooie winkel
met goed behulpzaam personeel we worden altijd goed te woord gestaan

Darricarrère 04-03-2023

Heel goed..Supervriendelijk en vakkundig geholpen!!!...
Goede adviezen en tips!!
Komen hier zeker nog eens terug!!

Velde 04-03-2023

Snel en goed afgehandeld. Onze was/droog combinatie was defect door een sleutel in de pomp. Het hele huis en pomp moest vervangen worden. We werden goed op de hoogte gehouden van de stand van zaken vwb levering onderdeel.

Ria 04-03-2023

Wij kopen al jaren bij Ava Electro. Altijd goede service en advies. Vriendelijk betrokken personeel.
Gewoon fijne winkel.

S. Van der linden 04-03-2023

Vriendelijk en zeer professioneel geholpen. Mdw had aandacht voor de klant en veel kennis over de apparaten en zo een uitgebreide uitleg dat ik tot de juiste keuze kon komen.

J. Bol 04-03-2023

Deskundige en vriendelijke behandeling. Ook de planning verliep goed en de apparaten zijn deskundig geplaatst.

Geweldig bedrijf ! 04-03-2023

Gewoon een geweldig bedrijf !! Ze doen écht wat ze beloven, denken met je mee, zoeken oplossingen.

Electra Extra 04-03-2023

Fijne mensen. Goede uitleg en adviezen. Prima producten.!! Hier kan u gerust gaan kopen .ik kocht hier een Tv.....koelkast....inductiekookplaat. met goede Service!!!

Sjoerd 03-03-2023

We zijn uitgebreid voorgelicht over diverse artikelen en zijn niet geadviseerd het duurdere segment aan te schaffen.