Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2938 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Esther 03-03-2023

Goede info, persoonlijk contact bij kopen en vervolgens snel en vakkundig geleverd. En laagste prijs in vergelijking met andere winkels.

Johan van Felius 03-03-2023

Vriendelijke en klant gerichte behandeling in de winkel.
Prima uitleg over de diverse mogelijkheden van de aan te schaffen producten.

Zeker het aanbevelen waard 03-03-2023

Vriendelijk en zeer behulpzaam en een super service met een prima garantie.

Tiny Hendriks 03-03-2023

Vriendelijk, een snelle levering, en wanneer het jou uitkomt, maar het belangrijkste, betrouwbaar!

Theo de Brouwer 03-03-2023

Goede service, uitleg van het produkt en goede prijs. Ook levering, plaatsing en montage perfect.

Marjan Eijgenhuijsen 03-03-2023

Fijne ervaring met aankoop bij Rinze Hofman.zeer goed advies en uitleg.snelle levering.en wat een geweldige bezorgers 2 trappen op met zware wasmachine.veel humor en hele fijne vakmensen.daar word je blij van.bedankt voor de fijne goede service.ik zou dit bedrijf zeker aanbevelen

G van der Goot-Bakke 03-03-2023

Stofzuiger gekocht,goede uitleg en vriendelijke bediening,prima zaak met veel sortering ,een zaak om aan te bevelen,qua keus en service !!

M.Kimmelaar 03-03-2023

Fijne zaak waar je als iemand op leeftijd nog gewoon goed te woord wordt gestaan . Geen antwoord van hun ....kijk eerst maar op internet dan horen we het wel. Wordt je niks opgedrongen ...gewoon fijne zaak

Hagedoorn Meppel winkel J K Melissen klant 03-03-2023

Behulpzaam met zoeken naar juiste produkt. Ondanks uitdaging voor plaatsing van produkt toch naar oplossing gezocht en zonder meerkosten wat wel normaal zou zijn geweest oplossing geboden en voorzieningen getroffen . Ouderwetse service geen bla bla gewoon doen wat je belooft en snel en naar volle tevredenheid

Jan de Laat 03-03-2023

Fijne prettige winkel en dito personeel. Kreeg duidelijke uitleg over de verschillende apparaten waar ik naar aan het kijken was. Voelde goed aan wat ik wilde en liet mijn vrouw en mij op het ‘juiste’ moment allen om even samen te overleggen.

M 03-03-2023

Mijn afzuigkap was stuk. Normaal gesproken wordt dat niet gerepareerd en moet je dus een nieuwe kopen. In dit geval dachten ze met mij mee, waren snel ter plekke, en hebben moeite gestoken in het zoeken naar het kapotte onderdeel. Dat kon binnen een week worden geïnstalleerd. Heel fijn als een winkel oplossingsgericht meedenkt!

Jan van Rossum 03-03-2023

Wij zijn prima in de winkel geholpen en thuis is de TV is ook tot volle tevredenheid geïnstalleerd.
Alleen.... vandaag deed ineens een radio geluidbox het niet meer. ik heb er geen idee van of dat te maken heeft gehad met de installatie van de TV met aansluiting ook op de boxen, of dat het een andere oorzaak heeft, maar dan aan de radio/stereo installatie (lijkt ergens een los draadje te zijn maar dat vind ik op dit moment nog niet). Als ik dat probleem vandaag niet had gehad, dan was het een 10.

william 03-03-2023

nete goede winkel met vriendelijk personeel, welke ons goed geholpen hebben met de keuze van een koelkast

Ad 03-03-2023

Vriendelijk en deskundig geholpen.
Mooie winkel ook, fijn om in rond te lopen en ideeën op te doen.

Wim 03-03-2023

Deze shop heeft klandizie, service, vakkennis hoog in het vaandelstaan.
Klantvriendelijk, gemoedelijk , korte lijnen, weet waar je over praat zijn zijn de speerpunten

Eric 03-03-2023

prettige buurtwinkel, goed assortiment en eigen reparatie afdeling. Komen afspraken goed na.

J.L.A. Klein Koerkamp 03-03-2023

Goede voorlichting en vlotte levering en montage. Een bedrijf waar ze hun vak verstaan.

03-03-2023
Shop met goede voorlichting en service, alleen financiële afhandeling mag wat duidelijker.

Peter van Biezen 03-03-2023

Hoog service niveau en altijd behulpzaam, goed bereikbaar en deskundig personeel

pf beijers 03-03-2023

goede dag . deze mensen van elektro world bakel zijn zeer vriendelijk . geven goede adviezen , goede service , snelle reparatie . een echte aanrader .
mvg pbeijers

Cor 03-03-2023

AEG Warmtepompdroger keurig afgeleverd volgens afspraak en gebruiksklaar geïnstalleerd door Radio Vos. Duidelijke uitleg gekregen over de bediening en onderhoud. Kortom prima in orde.

Pactum 03-03-2023

prettige service, vriendelijk en bekwaam, wordt snel en vakkundig opgepakt, met een eerlijke mening.
Goede overleg en duidelijke communicatie naar ons toe. Zeker voor herhaling vatbaar.

Trudy 03-03-2023

Van anderen gehoord dat Drieeënhuizen goede apparaten levert.
Wasmachine ging kapot en de volgende dag is de nieuwe al gebracht, en dat in deze tijd van wachten op onderdelen, weinig personeel. Heel erg fijn en op afgesproken tijd werd de nieuwe wasmachine gebracht en geïnstalleerd.
In nog geen 24 uur alles geregeld. Complimenten!!

Lorraine 03-03-2023

Goed geholpen netjes geïnstalleerd en vriendelijke mensen ook goed advies gekregen en ben erg blij met mijn nieuwe wasmachine

Patrick Zandstra 03-03-2023

In deze winkel worden wij altijd netjes geholpen en zijn al een aantal jaar in het bezit van apparatuur van deze winkel. Zeer tevreden over de service die ze geven!

Gerrit Heinen 03-03-2023

Geweldige mooie ruime en overzichtelijke shop. Prima en Vriendelijk geholpen, en zeker een aanrader om hier naar toe te gaan, mede omdat zij meedenken en goed adviseren en uitleggen.