Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2957 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Monique 01-03-2023

Ik vind deze shop betrouwbaar
Ik werd snel geholpen
Klantvriendelijk personeel
Goede afhandeling

Van der Linden 01-03-2023

Wij zin al heel wat jaartjes klant bij dit bedrijf. Hebben al van alles bij ze gekocht. Prima service. Zeker als er iets niet goed is, worden wij altijd zeer goed geholpen. Bij nieuwe apparaten kopen krijgen wij altijd goede uitleg en advies.

Jos 01-03-2023

mooie overzichtelijke winkel en je wordt door het personeel zeer goed geinformeerd en geholpen(Klant vriendelijk) ben ook zeer tevreden met mijn produkt

F van de Ven 01-03-2023

Goede uitleg en snelle service. Denken met je mee.De prijzen zijn concurrerend. Al jarenlang klant.

Fam Danens Gouda 01-03-2023

Goede kundige zaak die er verstand van hebben wij worden er altijd goed geholpen en niets is te veel

W.A. van der Wel 01-03-2023

snelle service en een goede dienstverlening.
Wij kunnen dit bedrijf van harte aanbevelen.

Sener 01-03-2023

De werknemers zijn geduldig en beantwoorden al je vragen! Ook als je niets bij ze koopt zijn ze zeer behulpzaam. Het is een team bestaande uit experts en hebben van de eigenaar duidelijk niet de opdracht gekregen om alleen maar te verkopen! Ben daar drie keer geweest (de laatste keer kocht ik iets) en alle keren hebben zij uitgebreid de tijd genomen voor mijn vragen. Super team!

Willem Marcus 01-03-2023

Persoonlijke benadering, juiste advies & duidelijke afspraken en perfecte reparatie.
TOP

Gerrit en Annelies Slendebroek 01-03-2023

ElectroWorld Bemmel is een fijne zaak. Je wordt er altijd goed geholpen. Ook voor kleine artikelen of de beantwoording van een enkele vraag. De service is perfect. Heb hier in de loop der jaren heel wat apparaten gekocht. zal dat in de toekomst dus ook blijven doen.

Wouter 01-03-2023

Naast het persoonlijke en deskundige advies, geeft Electroworld Drieënhuizen een fantastische service. Binnen 1 dag geleverd en geïnstalleerd. Zeer professioneel.

roelof 01-03-2023

goede voorlichting over de apperatuur, en keurige behandelig door personeel i de wnkel

C.G. Bruins 01-03-2023

Shop gbeeft een goede indruk als je binnen komt.
Personeel is vriendelijk en behulpxaam ommijn radio voor mij te bestellen.
Bij aankoop was het personeel efficient om de radio te testen voor ik de winkel verliet.

H.J.. Hummel 01-03-2023

Zeer deskundig geholpen en alles goed uitgelegd en voor ons al heel veel ingesteld

Henk 01-03-2023

Geweldig bedrijf! Weten heel goed waar ze mee bezig zijn,
erg vriendelijk en betrokken en doen graag een paar stappen extra!! Top lui!!

Marga 28-02-2023

Afgelopen week was ik in de winkel van de fam. Grootaarts voor de aankoop van lampen en uitleg over onderhoud en schoonmaak van vaatwasser en wasmachine. De heer Grootaarts senior nam de tijd en legde geduldig alles uit. Ik kreeg deskundig advies over waarom en wat ik het best kon doen en welke schoonmaakmiddelen geschikt waren om de machines langer te laten meegaan. Af en toe werd de heer Grootaarts aangevuld door Grootaarts junior. Ik waardeer de goede en eerlijke uitleg.

Dirk Vink 28-02-2023

De prettige manier van klanten behandelen, de rust die van jullie uitgaat: de beste service! Kopen in ons eigen dorp is sowieso erg belangrijk dus ..... dat doen wij als het mogelijk is altijd

Ilona 28-02-2023

Mooie assortimet draadloze stofzuigers in de winkel, verkoper heeft een goede en duidelijk uitleg gegeven, ik kon daar alle stofzuigers proberen. Uiteindelijk is het de Samsung be spoke stofzuiger geworden.

Nora Oudshoorn 28-02-2023

De sevice is prima, de klantvriendelijkheid ook. Deskundige mensen met veel geduld. Er wordt duidelijke uitleg gegeven.

JP 28-02-2023

Het persoonlijk contact is uitstekend, prima bezorging en plaatsing service

Annet 28-02-2023

Het is belangrijk om winkels in eigen dorp te behouden en daarom pleit ik er ook erg voor om lokaal te kopen.
Je betaalt misschien iets meer dan de goedkoopste online aanbieding maar je krijgt deskundig advies en uitstekende service.
De dienstverlening van Radio Stiphout is uitstekend.
Alles wordt keurig wordt geïnstalleerd, werking wordt uitgelegd en verpakking meegenomen en oude apparatuur verwijderd.

Jeanette vL 28-02-2023

Men wordt in deze shop heel vriendelijk en goed geholpen. Snelle service. Hele vriendelijke eigenaren en medewerkers.

C.van der Meulen 28-02-2023

het was heel lang geleden dat ik in de winkel Hartelust was geweest.. maar ben erheen gegaan om een afspraak te maken voor een reparatie aan de wasmachine. Die wasmachine kwam weer wel van Hartelust en was van mijn moeder geweest/. Dus voor mij was de winkel een echte verrassing, zoveel keuze en een eye-opener wat je er allemaal kan kopen ! De etalage van de winkel (waar ik heel vaak langs fiets) toont dat niet zo. Kortom : ik werd heel vriendelijk geholpen aan de balie en ondanks dat er een monteur vakantie had, kwam er na enkele dagen toch een monteur en heeft het euvel snel verholpen. Ik had wel vaker een monteur van HARTELUST gehad maar deed dat altijd telefonisch. En dat was ook altijd vriendelijk en goede hulp!

Kitt 28-02-2023

Super deskundig geholpen en prima service, wasmachine en droger in de nieuwe woning aangesloten en op het oude adres de oude wasmachine en droger opgehaald.

Familie Kuiper 28-02-2023

Nieuwe wasmachine, wasdroger en stofzuiger aangeschaft, goede uitleg van (*) gekregen over de verschillende soorten wasmachines en drogers.
Altijd vriendelijk en topservice van (#) & (*) en hun medewerkers. Ook de bezorging en plaatsing is super! Een aanrader? Absoluut!

Avw 27-02-2023

Goede service en advies in de winkel over jullie producten. Daarnaast een snelle, correcte levering en aansluiting van mijn bestelling.
Kundig en aardig personeel.