Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2935 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Arjan Bollen 26-02-2023

Goede service en kwaliteit! Je wordt goed en deskundig geholpen en bent hier geen nummer.

Guido Rijnja 26-02-2023

Heerlijk geholpen. Eerlijk geholpen. Onverwacht advies, waaruit deskundigheid en betrokkenheid sprak.

M. Keyzer 26-02-2023

Prima winkel met professioneel personeel. De afdeling Aflevering is geweldig. Ben zeer goed geholpen en heb de indruk dat dit een goed geleid professioneel bedrijf is. Ik kom hier zeker terug.

C. Brouwer 26-02-2023

deskundig, vriendelijk, precies op tijd, deden wat afgesproken was, vlot gewerkt, netjes afgesloten.

Ria Klein Kranenbarg 26-02-2023

Zeer klantvriendelijk, storing combimagnetron op kort termijn, dus vlot, verholpen.
Magnetron functioneert weer naar wens, geen nieuwe nodig!

Paula 26-02-2023

Goed, helder en plezierig advies.
Goede service, probleempjes worden heel snel opgelost.

Dick de Jong 26-02-2023

Werden netjes en correct geholpen. Vakmensen met veel ervaring. Wisten goed over te brengen wat wij zochten.

Paul Luijten 26-02-2023

Lokale ondernemer waar bij de service nog hoog in het vaandel heeft je wordt goed te woord gestaan en hebben de tijd voor je

De jong 26-02-2023

Keurig geholpen in de winkel en telefonisch.. , en monteurs hebben het perfect gedaan..

Imelda 26-02-2023

Nieuwe wasmachine nodig. Gezocht en gevonden bij Van Ommeren. Kwamen hem snel leveren, haalde de oude weg en sloten de nieuwe aan. Snel geregeld en een fijne service!

Derk Raatjes 26-02-2023

Snelle levering en keurige installatie van inbouw koel-vriescombinatie door Electroworld VOF

Ruud van Triet 26-02-2023

Vriendelijk, vakkundig, behulpzaam, gewoon plezierig om de winkel binnen te stappen!!

Fred van der Meer 26-02-2023

Al jaren hebben mijn vrouw en ik goede ervaring met Electroworld Wateringen v.w.b. aanschaf televisie, afwasmachine, koelkast e.d. Altijd prima afhandeling en service door vriendelijk en deskundig personeel.

J.Nijkamp 26-02-2023

Super goed en eerlijk geholpen. Apparaat gratis bezorgd en de oude retour genomen.

Conny 25-02-2023

Nette levering, vlotte installatie, vriendelijke monteurs en een goed product

S.W. 25-02-2023

Goede, persoonlijke hulp in de winkel met een duidelijke uitleg. Snelle levering op het afgesproken tijdstip en een vriendelijke en kundige monteur.

Voskamp 25-02-2023

Veel keuze, duidelijke site, goede prijs kwaliteit verhouding, uitstekende service.

Joseph 25-02-2023

We kozen Electro World (EW) omwille van de aanwezigheid van een eigen service afdeling. We kochten twee ovens en een kookplaat. EEn van de ovens was een "winkelexemplaar ". Na ruim 6 maanden bleek de stoomoven versie niet meer leverbaar. De kookplaat was inmiddels tot volle tevredenheid geleverd en geplaatst. Het winkelexemplaar werd door EW teruggenomen, zonder verdere kosten. Het doorverkoop risico lag weer volledig bij EW. Er is ons beloofd in april 2023, als naar verwachting een vergelijkbare serie, leverbaar wordt we een interessant aanbod mogen verwachten. We zijn heel benieuwd (met een poisitieve grondhouding).

Mbroeders 25-02-2023

We zijn heel vriendelijk geholpen . Meneer heeft mee gedacht hoe we het euvel konden oplossen. Heel behulpzaam. En het is opgelost, bedankt nogmaals.

Jeroen 25-02-2023

Perfect team de mensen van Berkvens ze leveren een uitstekende service en doe echt goed werk voor je als klant

Elise 25-02-2023

Vriendelijk personeel, bekende ondernemer. Klantvriendelijke behandeling, snelle service

R. Hermens 25-02-2023

Via zoekmachine locale ondernemer gevonden. Communicatie via email ging vlot en heel goed. Aflevering en aansluiten ging ook heel snel, ja kan zien dat ze het vaker hebben gedaan. Gewoon TOP!

Nel 25-02-2023

Plaatselijk en servicegericht, fijne medewerkers met een correcte afhandeling van plaatsen nieuwe en afvoeren oude wasmachine..

Regina 25-02-2023

Top service. Mijn inbouw oven kwam beschadigd aan in de winkel voordat hij geïnstalleerd zou worden. Ik werd meteen gebeld dat ze een nieuwe hadden besteld. Fijn dat ze de oven controleerden vóór installatie. Ik moet wel wat langer wachten op mijn oven maar heb liever een goede oven dan een beschadigde.

Ruud W 25-02-2023

Prima assortiment en goed en vakkundig geholpen met de nodige adviezen. Ook de service en meedenken is prima geregeld. Ook de afspraken worden goed nagekomen.