Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2934 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

J.m.Raap 24-02-2023

Nog nooi bij Hamer geweest,ik woon aan de andere kant van Apeldoorn,vadaar!
Via de A een koelkast aangeschaft,keurig geadviseerd en op tyd afgelopen Woensdag afgelopen Woensdag.
Bedoend zoals het hoort en vandaar mijn te vredenheid!!

Balsters 24-02-2023

Prima hulp en snelle levering en veel keuze, de plaatsing was ook goed en deze firma is aan te bevelen vanwege zijn klantvriendelijkheid

Pierre Rijnen 24-02-2023

Is in mijn woonplaats, zeer goede uitleg product, vlotte en nette levering , plaatsing op zolder en de oude wasmachine meegenomen. Top service.

Tanja 24-02-2023

Wat een fijne medewerkers. Alles goed geïnstalleerd, goed uitgelegd en netjes opgeruimd.
Service is perfect.

Gerrit49 24-02-2023

De aanschaf van een Samsung Jet 90 is best een flinke investering . Om tot aankoop over te gaan hebben we ons heel goed geïnformeerd op diverse websites. Helaas krijg je van een webwinkel bijzonder weinig advies en draait het alleen om de prijs. Ook over de cashback actie van Samsung wist men niets te vertellen. Alom onzekerheid over de prijs. Bijzonder jammer was onze communicatie met de klantenservice van Samsung Nederland ( dit mag echt stukken verbetert worden) luisteren naar wat je vragen zijn werd niet echt begrepen en klantvriendelijkheid beleven wij anders.

Uiteindelijk zijn wij bij de plaatselijke leverancier Brenkman in Culemborg binnen gestapt en onze vragen daar op tafel gelegd. Rogier heeft ons keurig te woord gestaan en een mooie prijs afgemaakt die, weliswaar, ietsje hoger was dan bij een webshop maar daar hebben we vrede mee.

We hebben de stofzuiger enkele dagen in huis en zijn zeer tevreden over de prestaties.

Dies en Dick van Alphen 24-02-2023

wij kopen al tientallen jaren bij drieenhuizen amersfoort
prima service , geweldig en kundig personeel, denken mee en helpen graag

Arnold 24-02-2023

Leverancier Bas Baake is een betrouwbaar bedrijf, dat ook prima de gekochte producten (in dit geval een Ring deurbel) voor je installeert. Je kunt altijd bellen als er toch problemen zijn.

Clara 24-02-2023

Heel deskundig en vriendelijk advies, goeie en betrouwbare service! We kiezen ook voor het Anker, omdat ze ons achteraf altijd vriendelijk kunnen helpen, mocht er een keer iets zijn. Top!

P.Govaert 24-02-2023

Gewoon goed zoals het hoort, vakkundig en indien nodig service om de hoek.
Voor witgoed is het wel prettig om door een stenen winkel geholpen te worden.

Bas 24-02-2023

Altijd een goede service en dito advies. En als er iets is met de aangekochte apparatuur, dan staan ze snel bij je aan de deur.

de Leeuw 24-02-2023

Zeer snel ter plaatse na melding van defecte oven combi. Goed advies bij aanschaf nieuwe oven combi. Vervolgens snelle levering en perfecte installatie. Ik beveel Electroworld van harte aan.

Laura 24-02-2023

Wat een verrassing voor mijn verjaardag en een super service. Thuis gebracht en uitgepakt.... gelijk een hoede toelichting over aansluiting.

Fam. G. Bloot 24-02-2023

Zeer betrouwbaar en professionele zaak. Echt geweldig. Snelle service en vakkundig personeel. Wij hebben een vakantiewoning, de service die geboden wordt door de firma Trijselaar in Zuidland is te vertrouwen.

Fred van der Meer 23-02-2023

Al jaren hebben mijn vrouw en ik goede ervaring met Electroworld Wateringen v.w.b. aanschaf televisie, afwasmachine, koelkast e.d. Altijd prima afhandeling en service door vriendelijk en deskundig personeel.

Annemiek Suijker van Gennip 23-02-2023

Goed geholpen, had alle tijd voor me. Ook heeft ze uitgezocht welke maat vaatwasser ik nodig heb. Dit gaf een vertrouwd gevoel en ontlastte me enorm.

Eddy Matenaar 23-02-2023

Zeer goed en netjes geholpen mij er van
Overtuigd om het product te kopen in plaats van.
Kort maar krachtig zeer nette winkel en vakkundige personeel.

Eddy 23-02-2023

Netjes geholpen goede uitleg van de producten een nette en overzichtelijke winkel.

T Ververgaert 23-02-2023

Komen gemaakte afspraken voor de reparatie na. Vriendelijke en deskundige service

Hetty 23-02-2023

Goed geholpen bij de keuze van een wasdroger in de winkel. Snel geleverd en netjes geplaatst op zolder in een kast.

Jaap 23-02-2023

We zijn ontzettend prettig en deskundig geholpen in de winkel. Door de juiste vragen aan ons te stellen, kwamen wij uit op een goede keus van deze wasmachine. De vlotte levertijd en de professionele aansluiting zorgt er voor dat wij een terechte 10 geven!

Sijtze 23-02-2023

Leuke winkel om naar toe te gaan. Je wordt herkend en geholpen met altijd het goede advies of product. Veel kennis en kwaliteit op één adres en eigen kundige reparatiedienst. Alles draait om de klant.
Veel op voorraad en veel leuker dan on line shoppen.

W. Abma- Gijsbers 23-02-2023

Als er iets kapot is, komen ze zo snel als mogelijk kijken wat er aan de hand is. Vriendelijkheid, oprecht informatie over mogelijkheden ,( reparatie of nieuw kopen). Dezelfde dag checkt het personeel bij hun vooraad wat er voor handen is en geeft vrijblijvend advies. Na onze keuze konden ze gelijk in de middag het nieuwe apparaat brengen , aansluiten + uitleg.
En de oude machine nemen ze mee. Superservice vanaf het begin tot het eind.
Fijn in deze omgeving, dat er gelijk actie en contact is.
Top !

J.van Kammen- Boersma 23-02-2023

Zeer klantvriendelijk en deskundig en een perfecte service. Buiten dat ook nog eens een goede prijs/kwaliteit.

B.N. Visser 23-02-2023

Uitstekend geholpen zoals het hoort uitgebreid de tijd voor mij genomen en voelde mij een gerespecteerd klant. Ik beveel deze winkel zeker aan!

Chantal 23-02-2023

Perfecte service, goed geholpen in de winkel en daarna alles netjes op tijd geleverd en geïnstalleerd met nog wat extra uitleg bij de producten!