Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2934 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Peter 22-02-2023

Duidelijke site, waarna binnen korte tijd werd gereageerd. Monteur was andere dag om klacht te verhelpen. Heeft wasmachine s'avonds nog opgehaald en andere dag eind van de middag terug gebracht.

JWA 22-02-2023

Personeel/eigenaar snel en hulpvaardig. Ik wist ongeveer wat ik hebben wilde. Stond snel weer buiten. Apparaat werkt prima en was makkelijk aan te sluiten.

A te Hennepe 22-02-2023

Goede voorraad en klantvriendelijke benadering. Denken goed met je mee. De prijzen zijn reëel. Al meer dan 35 jaar klant. 1e aankoop een wasdroger en laatste een stofzuiger.

Kuypers Mondzorg 22-02-2023

Fijn dat ze snel de levering & installatie konden regelen. Goede hulp in winkel. We zijn er heel blij mee

Ank 22-02-2023

Hadden voor een complex een vaatwasser nodig. Bewoners hebben deze zelf uitgezocht en alles door jullie verder geregeld. Top!

harriet 21-02-2023

Goede service tilden droger van de wasmachine voor me en gaven me tijd om ruimte even schoon te maken.

Linda 21-02-2023

Mooie ruime winkel. Ben heel goed en vriendelijk voorgelicht door personeel . Levering op afgesproken dag. Heel tevreden.

Jan en Diny Haazen 21-02-2023

Wij Jan en ik zijn super tevreden over de de klantvriendelijkheid van het personeel (met name ... en de service monteur).
Als die ons niet zo goed geholpen hadden, dan hadden wij een nieuwe wasmachine moeten kopen. Terwijl deze Miele pas 9 jaar oud is, dus vertellen wij dat graag verder. En komen zeker terug als we iets nieuws nodig hebben.

jacobs leusden 21-02-2023

zij hebben er alles aan gedaan om de juiste inbouw vaatwasser te leveren en te plaatsen, door allerlei tegenvallers duurde het langer dan gebruikelijk , ook moest er nog een andere vaatwasser besteld worden ,zij hebben dat als service keurig netjes opgelost en heb ik alleen de normale kosten betaald, waaronder nog een voorzetdeur op maat gezaagd en afgewerkt met folie
keurig werk en zeer tevreden over de afhandeling.

llgep

Babs 21-02-2023

Snel en adequaat geholpen. Goede voorlichting over het aan te kopen apparaat. Nemen alle tijd voor een nader gesprek. Bieden kop koffie aan en een zitplaats.
Nette en zeer schone winkel met fijne opstelling van alle producten.
Komen afspraken goed na en geven geweldige service.
Probleempje goed en snel opgelost. Geen onnodige wachttijden.
Zeer tevreden en ga er zeker weer naar toe bij volgende aankoop. 😀😀

Arjen 21-02-2023

Heel plezierige ondersteuning bij het maken van de voor ons meest passende keuze, handige website voor de beeldvorming en vervolgens dus het goede contact met de plaatselijke winkel die ook voor een goede levering conform afspraak zorgt en ook bereikbaar is voor "nazorg

Alyssa Nijs 21-02-2023

Fijne en snelle service. Werd op de hoogte gehouden van mijn bestelling en tijdens de levering.

Erwin 21-02-2023

Vriendelijk en behulpzaam. Gemoedelijk allemaal. Er wordt wel de tijd genomen voor de klant met vragen over de te kopen producten.

Leon 21-02-2023

Goede service en uitleg. Verkoper wist ons goed te vertellen over de stofzuigers. Ook de verschillen tussen alle modellen kon hij goed uitleggen. Uiteindelijk door zijn advies de juiste keuze gemaakt. We zijn zeer tevreden over onze Miele stofzuiger.

Michael 21-02-2023

Prima zaak met altijd perfecte service. Vriendelijke medewerkers met een goede kennis van zaken.

P.A. van Es 21-02-2023

Uitstekend geholpen, snelle en goede levering en uitstekende installatie. Is een tien waard!

Electroworld Verlinde B.V. 21-02-2023

Ik had een defecte aan mijn gaskookplaat. Tegen het einde van de middag gebeld met Electroworld Verlinde in Terneuzen. Een monteur nog dezelfde dag langs sturen lukte niet meer, maar de andere ochtend werd het probleem verholpen. Klasse Verlinde.

Unico 20-02-2023

Goede prijs kwaliteit verhouding. Top service bij het afleveren en monteren. Vakmensen

H.Meirink 20-02-2023

Keurige verkoper die een goede uitleg gaf over de TV.
Ook de bezorgers deden het goed, TV geplaatst, oude TV boven geplaatst en direct geïnstalleerd. Tevens de oude kabels verwijderd en alles netjes achter gelaten.

Janny Lubbers 20-02-2023

Goede voorlichting, zoeken naar oplossingen, geduld en nog een keertje uitleggen als je iets direct niet begrijpt. Goed advies en qua installatie en aansluiting echt top! Gaat over de aanschaf van een TV, streaming.

Marc 20-02-2023

Zeer snel en vakkundig geholpen met het vervangen van onze wasmachine.
Nieuwe machine al binnen een dag geleverd en aangesloten.

Gallodoro 20-02-2023

Voor deze shop gekozen omdat ik slechte ervaringen heb met andere bedrijven ter plaatse. Vlotte levering leenkoelkast met vriesvak, wél kleiner dan de defect geraakte. Beoordeling defecte koelkast binnen enkele dagen: total loss. Nieuwe snel kunnen bestellen. Levering enkele keren (kort) uitgesteld. Prima installering.

Marion 20-02-2023

Goed advies, prijzen zeker niet het duurste artikel aan, maar kijken wat er bij je wensen past

Martin 20-02-2023

In de winkel (ElektroWorld Rookes Rieman in Schalkhaar) goed geholpen bij de aankoop van een Quooker kraan. Een paar dagen later kwam de monteur kijken of installatie mogelijk zou zijn. Dat was het geval en weer een paar dagen later werd de kraan gemonteerd. Snel en efficiënt.

Marco 20-02-2023

Een zeer kundige installateur. Prima geholpen in de winkel. Alles doet het naar wens.