Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2959 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

J. Schoenmakers 20-02-2023

Voor deze shop gekozen omdat het belangrijks is te kopen bij de plaatselijke middenstand. Ook de klantvriendelijkheid bij deze winkel wordt zeer op prijs gesteld, alsmede de informatie die men krijgt.

Fam. Hijman 20-02-2023

Zeer prettig en goed geholpen.
Goede informatie gekregen.
Snelle levering na drie dagen

Wilma Van Wijngaarden 20-02-2023

Super klantvriendelijk en service gericht. Erg fijn bedrijf met oog voor de klant

ruwaard 20-02-2023

tevreden met het aangekochte product en een goede uitleg en afhandeling en vriendelijke verkoper

Janny 20-02-2023

Prima geholpen, deskundig vrijblijvend advies. Erg prettig.
Adequaat en nette installatie thuis.

Trude 20-02-2023

Electro World Bell Service in De Lier blinkt uit in de persoonlijke service en snelle reacties. Ik heb er meerdere keren producten gekocht en laten plaatsen. John en zijn team zorgen er altijd voor dat alles tip top in orde is en verlaten het huis niet eerder dan dat de klant en zijzelf tevreden zijn!

Bunnik Bromelia 20-02-2023

super service, serieus en prijs kwaliteit verhouding is prima. Goede after-sale ervaring in het geval van reparatie/advies.

Expat Home Services 20-02-2023

Ik ben erg tevreden over de aandacht en de service van Elektro World Stadhouder, daar zijn we niet meer aan gewend!. Ik wil nergens anders meer kopen en zal deze winkel aan iedereen aanraden.

Albert Visser 20-02-2023

Had een elektrische deken nodig. Brenkman vind ik prettig. En zij waren ook nog eens de goedkoopste.
Ze zijn lid van Electroworld. Ze geven ook goede service!

Robert Jan Maaskant 20-02-2023

De medewerkers hebben puik werk geleverd met uitstekende service.
Nieuwe diepvrieskast installeren, verhangen deur van koelkast en meenemen oude vrieskist.

Henk Zeemans 20-02-2023

Vrieskast online gekocht. Via Electroworld Tolner te Vries. Verloop proces duidelijk. Na aankomst zijn we geïnformeerd door Tolner en de kast nog dezelfde dag gebracht, op de plek waar hij moest staan. Klassieke service!

Evert van der Sloot 20-02-2023

Goed advies. Eerlijk ook. Duurder is niet altijd beter!
Toegevoegde waarde van deze winkel is altijd doorslaggevend om hier te kopen.

van Eijl Electro World Papendrecht 20-02-2023

is een duidelijk site ook nog contact opgenomen met de winkel vriendelijk personeel en werd snel geleverd

Elisabeth 19-02-2023

Super deskundige aankoop begeleiding. Jaro en zijn team hebben wij ervaren als zeer enthousiast en vakkundig. De producten zijn snel geleverd en thuis gemonteerd. Ik zal Electroworld Harderwijk zeer zeker aanbevelen bij vrienden en familie.

Peet 19-02-2023

Vriendelijke verkoper nam uitgebreid de tijd om te adviseren en verleende extra service mbt een eerder aangeschafte TV (was schroefjes voor montage op tv-voet kwijt en ik kreeg zonder problemen nieuwe mee).

Astrid 19-02-2023

Super vriendelijk geholpen en ook netjes afgeleverd en geïnstalleerd!!
Top service!

Koen 19-02-2023

Zeer snelle, vriendelijke en professionele service. We hadden een defecte koelvriescombi en binnen 2 dagen was deze nagekeken en hadden we meerdere offertes ter vervanging. Binnen een week was de nieuwe koelvrieskast vakkundig grïnstalleerd. Een volgende keer kiezen we zeker weer voor Electroworld Hoogendoorn

Lilian 19-02-2023

Ben in de winkel geweest dag erna kwamen ze inmeten. Netjes avond ervoor tijdslot doorgebeld. Dag later offerte met 3 opties. Na mijn keuze gemaakt te hebben, na 2 dagen geleverd en geïnstalleerd en uitleg gegeven alles netjes opgeruimd. Zeer tevreden.

Arnold de Man 19-02-2023

Prima advies en afspraak. Punt van verbetering: vooraf een seintje geven dat bezorging aan huis onderweg is.

D.C. 19-02-2023

Fijne winkel, ook de fysieke winkel is een goed alternatief voor informatie.

M. Diemel 19-02-2023

winkel om de hoek met persoonlijke aandacht.
Goede advisering en service.
Snelle bezorging en installatie.

jm westdijk 19-02-2023

Goed advies . had eigenlijk wat anders in mijn hoofd. Maar op zeer goed advies en onderlegd waarom. Besloten het advies overnemen. Nog geen moment spijt van gehad.

JayBeRayBearGun 19-02-2023

'k Zocht naar een reperateur in de buurt en kwam bij Elektro World Van Dijk. Online contact gemaakt en vervolgens telefonicsh afspraak. Reperateur kwam langs om diagnose te stellen. Fout gevonden, onderdeel besteld. Week later terug voor vervangen. Toch nog secundair probleem. Apparaat meegenomen. Week later gereprarerd retour. Gewoon netjes, deskundig, vriendelijk en resultaat gericht. Sympathieke monteurs ook. Enige minpuntje was dat ze voor een van de afspraken wat aan de late kant waren maar dat komt volgens mijn doordat ze druk hebben met een ander klant en je niet altijd weet wat je tegenkomt en hoelang het duurt. Al met al geen onoverkomelijk probleem. Van harte aanbevolen!

Thymen 19-02-2023

Goede en persoonlijke service, houden je goed op de hoogte van de levering.
Prettig bedrijf en vriendelijke medewerkers.

Trudy Liedenbaum 19-02-2023

Ik vind service heel belangrijk en ik heb het gevoel dat ik dit bij Baake heb.