Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2942 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Ine 17-02-2023

Ik ben prima geholpen bij Electroworld van Vlerken. Snelle levering en goede service!

Peter Meininger 17-02-2023

We kiezen al jaren voor deze leverancier vanwege de snelle, deskundige en persoonlijke levering. Zo werd vandaag netjes een nieuwe wasmachine geïnstalleerd en de oude afgevoerd.

ralph 17-02-2023

ze kennen je daar en doen hun best alles zo goed en flexibel mogelijk te regelen

Ton van Veen 17-02-2023

Bluesound Node 130 aangeschaft.
Ondanks dat dit apparaat niet in het assortiment bij Brinkhuis Dedemsvaart zat, is er toch alles aangedaan om het produkt te leveren en met succes.

Karin 17-02-2023

Wij kopen altijd in de winkel in De Lier, super goede service, prijs en kwaliteit erg goed!

Henk Lutgerink 17-02-2023

Wij zijn bijzonder goed goed geholpen bij de aanschaf en installatie ven een TV waarvoor hartelijk dank.

Kees Theissen 17-02-2023

Meer dan goede service. Bij vragen neemt men de tijd en geeft het voor jou goede advies

Balster Assen 17-02-2023

Uitstekende service, klantvriendelijk met een luisterend oor en zullen daar in de toekomst zeker nog gebruik van maken

Fam. Meppelink 17-02-2023

Klantvriendelijke winkel met deskundig personeel.Bezorging en installatie volgens afspraak . In alle opzichten tevreden!

Stadhouder op de Thomsonlaan in Den Haag 17-02-2023

Ik kwam eerst bij een andere zaak, maar die is inmiddels opgeheven. Door aanbeveling kwam ik bij Stadhouder terecht. Ik werd meteen heel vriendelijk te woord gestaan en kreeg goede informatie over het apparaat dat ik wilde kopen.
Ook de installatie van het apparaat bij mij thuis verliep heel goed. De installateurs zijn heel bekwaam en denken heel goed mee hoe het apparaat het beste geïnstalleerd kan worden. Ik ben zeer tevreden.

Van Os 17-02-2023

Goede service, deskundig en klantvriendelijk personeel ¡!!!!!!¡!¡!!!!!!!!!!!!

Judith 17-02-2023

Goed persoonlijk advies, snelle service, komen afspraken na en communicatie tip top in orde. Monteurs hebben keurig werk afgeleverd

A. Pieters 17-02-2023

Voor deze winkel gekozen omdat de winkel al jaren bestaat en dat lijkt me daarom een betrouwbare stap. De service is goed bevallen en de uitleg. Ik was er nog niet eerder geweest.

Wytze 17-02-2023

Bij Elektro kortman krijg je als klant serieus advies en een gedegen service

Nine Saris 17-02-2023

Snelle levering, vriendelijke medewerkers. Goed om electrische apparaten aan te schaffen in eigen woonplaats

Betrouwbare organisatie met kennis van zaken 17-02-2023

Betrokkenheid van de medewerkers.
Kennis van zaken is goed.
Het was ook mooi te zien dat een medewerker die iets minder van in mijn geval TV's wist, dit ook direct aangaf en zorgde dat een andere collega met kennis erbij kwam. Het was ook mooi te zien dat ze elkaar hielpen en on the job trainde.

Jeroen 17-02-2023

Hele goede service en vakmanschap zeer tevreden voor ons geen andere winkel meer voor huishoudelijke apparaten

jolanda 17-02-2023

Vriendelijk en behulpzaam personeel met kennis van producten. Service ook top.
jolvdlaan 17-02-2023

Betreft de winkel in Heerenveen

Dhr. Bakker 17-02-2023

Prettige en uitgebreide informatie in de winkel over een nieuw aan te schaffen kookplaat in een bestaand aanrechtblad. Efficiënte inzet vd monteur ter plekke, waardoor we de inductiekookplaat aansluitklaar konden meenemen en met zijn tips & trics zelf konden plaatsen. De aansluitkosten werden hierdoor bespaard, klasse!
Inmiddels een paar dagen in gebruik en zeer tevreden met de gemaakte keuze op basis van de adviezen van de verkoper.

Ellen Monnink 17-02-2023

Ik vind de winkel van oudsher een geweldige zaak ,je word altijd met veel respect behandeld heb bijna alle elektra bij hun gekocht en zal deze zaak altijd aanbevelen .

Jean 16-02-2023

Koeler vakkundig geïnstalleerd en de medewerker was zeer behulpzaam en had goede uitleg over diverse vragen die ik aan hem stelde.

Tea Homan 16-02-2023

Vriendelijk en behulpzaam, zowel in de winkel als bij je thuis
Altijd een luisterend oor en een oplossing voor hetgeen jij graag wilt.

Lydia Veenendaal 16-02-2023

Mijn man en ik zijn ALTIJD heel tevreden over de service!! Altijd prima!!!!!!

T. 16-02-2023

Ruime keuze
Kleinere apparaten op voorraad.
Grotere worden thuis afgeleverd tegen een vergoeding waar het ook netjes wordt weggezet en geïnstalleerd.

A.J.E de Baar-Polfliet 16-02-2023

Ik heb gehoord dat deze winkel een goede sevice geeft.
Werd in de winkel goed geholpen en mijn inductie kookplaat werd goed geïnstalleerd. Iedereen was vriendelijk en gaf goede uitleg.