Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3023 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Electro World Drieënhuizen 16-02-2023

Gekozen voor deze zaak omdat ik die al jaren ken en goede ervaringen mee heb. Ik wil minder via internet kopen en meer bij de lokale bedrijven en ik kan op ze terugvallen voor onderhoud en reparaties, vind ik heel belangrijk. In de winkel prima te woord gestaan en uitleg gekregen over diverse machines. Op basis hiervan kon ik een goede keuze maken. De levering wast perfect: kundig en snel. Helemaal tevreden, prima zaak!

de Valk 16-02-2023

Goeie service, binnen 15 minuten al een keuze kunnen maken dankzij de deskundigheid van de vriendelijke medewerkster.

JH. van Noordt 16-02-2023

Ben zeer tevreden over te huis hè informatie van de verkoper. Daarnaast een zeer goede service en eigen installatiedienst

Carla Touw 16-02-2023

Heel tevreden over de service mbt offertetraject, afhandeling, bezorging en plaatsing. Installateur heeft net zo lang gepast, gemeten en 'geschaafd' totdat de koelkast goed in de inbouwkast stond en de deur perfect sloot. Alle complimenten voor dit vakwerk en weer een pluim voor Stadhouder Elektroworld 👍👍👍

Margarethe 16-02-2023

Lokale onderneming, weten heel goed wat ze verkopen.
Zeer vakkundig, erg vriendelijk, snelle levering.

Imke Bastianen 16-02-2023

Snel te bereiken per telefoon
Goede monteur
Snelle levering en installatie

Anita 16-02-2023

Geweldig geholpen en snelle levering,vriendelijke mensen,goede uitleg,gewoon top zaak

Ed 16-02-2023

Zeer goede service en voorlichting. De monteurs denken mee en vinden oplossingen. De oude beugel van de TV was goed en ze namen de nieuwe weer mee terug. Dat scheelde 350 euro.

JHL Meerdink 16-02-2023

De reparatie van onze oven ging buitengewoon snel snel, en zeer professioneel.

Rutger 16-02-2023

Goede informatie en namen de tijd voor uitleg.
Nette aflevering en goede service

H van den Brink Spil 16-02-2023

Super service !! Gewoon in het dorp , met vragen kun je altijd binnenlopen.
Alles wordt netjes aangesloten en ze gaan pas weg als je tevreden bent . Altijd aardig en behulpzaam!!
Wij hebben al heel wat witgoed hier vandaan en zijn zeer tevreden !! Wij blijven !!!!

Vincent 16-02-2023

Heel kundig en realistisch advies. Denken mee in mogelijkheden en ze doen hun uiterste best om de juiste oplossing te vinden. Bovendien een vakkundige plaatsing en uitleg van (in ons geval wasmachine en koelkast) door een vriendelijke en correcte medewerker.

Otto 16-02-2023

Al jaren koop ik mijn witgoed en elektrische apparaten bij de vestiging in Veen. Altijd goede service en duidelijk advies.

FM 16-02-2023

Goed advies en verzekerd van goede service als reparatie aan witgoed nodig is.

Connie 15-02-2023

Heel persoonlijk geholpen . Zeer goede uitleg waarvoor alle tijd was. Snelle levering en vriendelijke hulp bij vragen die ik na de levering nog had. Fijne winkel waar ik met plezier terug zal gaan voor een volgende aankoop.

Elke 15-02-2023

Goed geholpen in de winkel, koelkast/diepvries netjes thuis bezorgd en geïnstalleerd.

Loeffen 15-02-2023

Heel attente medewerkers. Vragen regelmatig of eerder gekochte spullen bevallen. Geven goed en eerlijk tekst en uitleg over de producten. Concurrrend.

Joost Boswijk 15-02-2023

Niets is perfect in deze wereld, dus Rookes Rietman ook niet. Maar ze benaderen het wel. Uitstekende voorlichting over de Quooker, wat ons voor een verkeerde keuze behoedde. Het apparaat werd snel geleverd en in een paar uur geplaatst, waarna het gootsteenkastje er stukken opgeruimder en netter uitzag dan met het originele leidingwerk van twintig jaar geleden. Een dag later kwam de monteur nog controleren of er niets lekte. Niet dat het nodig was, alles werkte perfect en zonder lekkage. Dat hij een paar schroeven had laten liggen, is eigenlijk de enige kritiek.

Gilles van Dalen 15-02-2023

Ik heb dit niet via de site gedaan maar ben in de winkel geweest om een storing te melden en waar ik naar tevredenheid ben geholpen ook wanneer de monteur de reparatie heeft uitgevoerd.

Thijs 15-02-2023

Ik heb gekozen voor deze beoordeling door het leuke ontvangst die ik kreeg bij binnenkomst. Na het uitleggen van mijn wensen werd er meteen gekeken naar verschillende koelkasten die voldeden aan mijn wensen. Daarnaast gingen ze aan de slag om ervoor te zorgen dat mijn bezorging kon plaats vinden ondanks dat het valt tijdens carnaval.

L. Westerhof 15-02-2023

Betrouwbare winkel, deskundig personeel, goede after sales en eerlijke prijzen.

T. van Schie 15-02-2023

Monteur kwam langs voor wasmaschine reparatie. Beek uiteidelijk niet nodig, maar service was prettig en verhelderend

Fam Hochstenbach Klimmen 15-02-2023

geweldige service , persoonlijk advies , concurrerend in prijs met de groten die absoluut geen advies of service leveren!
familiair, vertrouwensbasis, jarenlange ervaring , geen kul verkoop praatjes

Huib van Jaarsveld 15-02-2023

De mensen van deze zaak geven vertrouwen. Het is voor ons ook belangrijk om de lokale middenstand te ondersteunen. Maar het belangrijkste is kwaliteit en vertrouwen.

dick hendriks annen 15-02-2023

Alle tijd om stofzuiger te demonstreren. Geen probleem om de doos uit te pakken.