Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2938 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Gilles van Dalen 15-02-2023

Ik heb dit niet via de site gedaan maar ben in de winkel geweest om een storing te melden en waar ik naar tevredenheid ben geholpen ook wanneer de monteur de reparatie heeft uitgevoerd.

Thijs 15-02-2023

Ik heb gekozen voor deze beoordeling door het leuke ontvangst die ik kreeg bij binnenkomst. Na het uitleggen van mijn wensen werd er meteen gekeken naar verschillende koelkasten die voldeden aan mijn wensen. Daarnaast gingen ze aan de slag om ervoor te zorgen dat mijn bezorging kon plaats vinden ondanks dat het valt tijdens carnaval.

L. Westerhof 15-02-2023

Betrouwbare winkel, deskundig personeel, goede after sales en eerlijke prijzen.

T. van Schie 15-02-2023

Monteur kwam langs voor wasmaschine reparatie. Beek uiteidelijk niet nodig, maar service was prettig en verhelderend

Fam Hochstenbach Klimmen 15-02-2023

geweldige service , persoonlijk advies , concurrerend in prijs met de groten die absoluut geen advies of service leveren!
familiair, vertrouwensbasis, jarenlange ervaring , geen kul verkoop praatjes

Huib van Jaarsveld 15-02-2023

De mensen van deze zaak geven vertrouwen. Het is voor ons ook belangrijk om de lokale middenstand te ondersteunen. Maar het belangrijkste is kwaliteit en vertrouwen.

dick hendriks annen 15-02-2023

Alle tijd om stofzuiger te demonstreren. Geen probleem om de doos uit te pakken.

Van der Tuin, dit keer stofzuiger. 15-02-2023

ZIJN AL MEER DAN 30 JAAR KLANT BIJ BRILMAN EN WORDEN NOG ALTIJD VRIENDELIJK, BELEEFD EN ACCURAAT GEHOLPEN.

Truus 15-02-2023

Fijne winkel, zeer behulpzaam en bekwaam personeel. De verkoper gaf ons een passend advies.

Rene Gieltjes 15-02-2023

Zeer behulpzaam, helpen je met al je vragen, ook met plaatsen zeer vriendelijk en behulpzaam

HK 14-02-2023

Prima winkel, m.n. De service en hulp bij keuze aanschaf van je artikel is zeer goed. Er wordt niet alleen gekeken naar je wensen, maar ook krijg je informatie over andere merken, service van het merk en wordt rekening gehouden met je budget. Er wordt je geen keus opgedrongen.

Andre 14-02-2023

Heb hier een inbouw combimagentron gekocht en het personeel was erg vriendelijk. Ook een afspraak gemaakt voor het inbouwen, en de monteur was netjes op tijd. Prima winkel en vriendelijk personeel

E.Cornet 14-02-2023

De persoonlijke benadering, de kennis van het gevraagde product, en bovenal zich kunnen verplaatsen in jou vraag het meedenken naar de juiste oplossing. In een altijd vrijblijvende sfeer is echt de meerwaarde van deze winkel.

JB 14-02-2023

Nette service, monteur op tijd. Goed werk geleverd, ondanks dat het werk net was anders was dan vooraf ingeschat.

L. Dam 14-02-2023

Fijne en mooie (vernieuwde) winkel, goede informatie, goede service!
Onlangs een nieuwe wasmachine en wasdroger gekocht. Ik ben er zeer tevreden over.

Rens 14-02-2023

De service monteur heeft alles opnieuw aangesloten en afgesteld.
De volgende dag is hij nog terug geweest om problemen met het geluid op te lossen.
Wij komen altijd terug bij Vogel vanwege de service die wij daar krijgen

Alleen is het jammer dat de 200 euro cashback van Samsung, die de verkoper specifiek vermeldde toen wij de TV aanschaften niet meer geldig is daar die actie maar tot 29 januari liep.

Lvs 14-02-2023

Electro World Brenkman heeft een goede service, zijn altijd vriendelijk en geven goede uitleg over de producten die zij verkopen. Komen zelfs aan huis om de producten te installeren mits nodig.

Foeke 13-02-2023

Een perfecte winkel met veel kennis, service en vriendelijkheid, gewoon top.

A.P. ter Veer 13-02-2023

Vaatwasser gekocht in de winkel en een afspraak gemaakt om deze te komen plaatsen. Echter op de dag van de afspraak kwam niemand niet opdagen. Gebeld met Weterings Hoevelaken en men was de afspraak vergeten in de computer te zetten.

Sippie 13-02-2023

We zijn al jaren klant bij Talsma in Dokkum en zullen dat ook wel blijven. Zodra de wasmachine/ droger oid hapert een belletje en een dag later is het probleem verholpen.

Henk 13-02-2023

Het is DE winkel die ik al een tijdje ken.
Het is een superbedrijf, vriendelijk en professioneel.
Snel en accuraat.
Aan iedereen te aanraden!

Nando 13-02-2023

Een duidelijke beantwoording van de vragen en uiteindelijk een goed inbouw oven gekocht. Ze denken goed mee en hebben verstand van zaken!

Jaap 13-02-2023

Top en vooral ook het plaatsen en installeren van mijn nieuwe tv en daarnaast ook de bestaande apparatuur juist afstemmen. Aardige en correcte mensen. Chapeau.

Arnold 13-02-2023

Erg goed geholpen en goede uitleg gekregen, en er werd ruim de tijd genomen.

Margriet Janssen 13-02-2023

Lekkage wasmachine. De monteur heeft daarbij ook nog een goede tip gegeven. De waterafvoerslang was door de vorige eigenaar van de winkel verkeerd aangesloten. Hij heeft dit probleem ook opgelost.