Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2934 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Bout 12-02-2023

Fijne winkel kom er al jaren service is goed en ze zijn ook klantvriendelijk mijn kinderen komen er ook

Jenny de Ridder 12-02-2023

Mooie winkel, vriendelijk personeel en een snelle levering en goede uitleg. En ook op zijn plaats gezet waar het hoort

Paul S 12-02-2023

Mooie winkel met een uitgebreide keus. Wij zochten een koel en vrieskast, Alleen Verlinde in electroworld de wijde omgeving heeft een uitgebreid pakket waar je met het gesprek en juiste vraagstelling van de verkoper tot een keus komt.
En de keus is inmiddels geleverd en in werking en bevalt ons uitstekend. We hadden ook een audio vraag, die met de juiste antwoorden ook besteld en binnen is, Helaas moesten we daar vanwege levering iets langer opwachten dan gedacht.
Ga zo door !

Bob Walter 12-02-2023

Wel betaald maar niet gerepareerd ! Teleurstellend, dus zeker geen aanbeveling!

G. Spigt 12-02-2023

Ik heb een internetradio/cd-speler gekocht in de winkel, na uitgebreid en deskundig advies van de verkoopster. Daarna is het apparaat zeer deskundig bij mij thuis geïnstalleerd door de uiterst vriendelijke installateur. Ik ben erg tevreden over de vlotte en zeer vriendelijke service.

wiebe de vries . 12-02-2023

snelle afhandeling , eerlijke en duidelijke uitleg in de winkel , snelle aflevering met veel humor .

Cup Arcen 12-02-2023

Vriendelijke service met goede uitleg over verschillende mogelijkheden voor aankoop van een passend product.

tma lommen 12-02-2023

Supersnelle service van Cup Electroworld , altijd vriendelijk, niks teveel!!
Voorheen Cup Arcen, al veel witgoed gekocht in de jaren, ook omdat je de kleinere winkels in de gemeente moet
steunen anders blijft er niks meer over. Wat goed is, is goed! Wij zijn er zeer tevreden mee!
Het vertrouwde van een dorp.

Jorid 12-02-2023

Dag 1 gekocht,dag 2 direct keurig geplaatst
In de winkel uitleg gekregen .Het oude apparaat netjes terug meegenomen.
Top!

jan 12-02-2023

Keurige zaak,vriendelijke en kundige mensen.Luisteren naar je wensen en dringen niets op.We hebben een tv gekocht die ze geplaatst hebben en in geregeld op de afgesproken datum en tijd.Alles naar tevredenheid.

Rekers 12-02-2023

Ze hebben kennis van zaken.
Vriendelijk geholpen.
Alles goed aangesloten en kapotte machine mee retour genomen.

Hans LUIJTEN 12-02-2023

Adequaat het probleem opgelost. Deskundig, goede uitleg en instructies. Het betrof een kapot streaming kastje . Dit is vervangen omdat het garantie betreft.

Berrie 12-02-2023

Plaatselijke winkel altijd de voorkeur.
Goed product, goed en snel gehandeld en geleverd.

Jan 11-02-2023

Prima service! Snelle levering en installatie. Aardige mensen! Als vanouds!

Stephanie schreur 11-02-2023

Klantvriendelijk en goede service!!!
Afgelopen periode een nieuwe vaatwasser, kookplaat wasmachine en deze week een koelkast gekocht.
We zijn goed geadviseerd en alles is netjes geinstalleerd en afgeleverd!

Dora 11-02-2023

Zeer goed, betrouwbaar en terzake kundig bedrijf. Komt zijn afspraken na en de service is top.

MWillemse 11-02-2023

Prettig advies, behulpzaam. Krijg geen gevoel van ‘wil jou alles verkopen’ maar juist helpen bij een keuze. Goedkoop is duurkoop: het is hier niet altijd het goedkoopst, maar uiteindelijk kom ik er toch weer terecht omdat ze meedenken. En helpen bij plaatsen als je dat graag wil.

Fam. Duivenvoorden 11-02-2023

Het is een bedrijf dat klaar staat en luistert naar de klanten.is er een probleem of een mis verstand, dan wordt er gelijk een oplossing gevondenen zo niet doen ze hun uiterst best om er samen uit te komen.

Henk 11-02-2023

Correcte behandeling en benadering. Altijd tijd voor een goed advies.
Producten goed te bekijken in winkel. Ook makkelijke webshop.
Warme service.
Goede prijs kwaliteit verhouding.

Sylvia Valk 11-02-2023

Zeer tevreden over zowel de professionele hulp tijdens de aankoop als de plaatsing van de wasmachine.

Pulles 11-02-2023

Op advies van onze dochter (die bij jullie 2 TV’s had aangeschaft) zijn wij in Vught terecht gekomen . Wij zijn daar erg vriendelijk en volgens ons ook bijzonder deskundig voorgelicht. Het kwam ons ook zeer vertrouwd over, ondanks het niet super uitbundige interieur ! De plaatsing en uitleg over het gebruik was prima . Wij genieten nu sinds 2 dagen van een scherp beeld en een goed geluid, mede dankzij de geluidsband. We kunnen iedereen dit adres aanraden !

Familie van der Geer 11-02-2023

Ben binnen gekomen voor een flessenkoelkast, ben naar buiten gegaan met een normale koelkast. Goed advies over modellen, energieverbruik en energielabel.
Goede afspraken, heldere prijzen en een correcte levering en uitleg.

Wim D 11-02-2023

Goed advies en prima geholpen door Jan. Had alle tijd om te laten zien en te demonstreren waar we belangstelling voor hadden. Uiteindelijk gekozen voor een Sennheiser Ambeo plus. Het bedrijf heeft ook de installatie prima verzorgd. Vragen achteraf worden correct beantwoordt.
Kortom: een tevreden klant.

T.M.de Boer-Vis 11-02-2023

De service is perfect.
Ik ben gehandicapt maar toen de oude koelkast van zijn plek ging en ik wilde proberen de plek schoon te maken voor de nieuwe werd neergezet werd dat direct door de jongeman van mij overgenomen.
Geweldig toch?

Hans Hoosemans 11-02-2023

Prima informatie in de zaak en een prima planning cq afhandeling en installatie. Sinds jaar en dag kopen we bij AVA en tot op heden is de kwaliteit (informatie, installatie en nazorg) van een hoog niveau.