Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2934 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

A.S.M. van der Heiden 11-02-2023

Goede service. Vriendelijk personeel. Afspraken worden nagekomen, zoals telefoontje vóór bezorging.

van Henegouwen 11-02-2023

Erg vriendelijk en zeer deskundig, geven goed advies en de service is ook goed.

Dina van der Veen 11-02-2023

Netjes winkel en word vriendelijk geholpen en werd onthouden wat er besteld was en besproken.

Axel 11-02-2023

Fijne winkel met super vriendelijk en terzake kundig personeel!
Ik kan het iedereen aanbevelen.

nordmann 11-02-2023

prima verzorging en klant vriendelijk winkelpersoneel en correcte telefoon afhandeling

Bert 11-02-2023

Deskundig advies, keurig op de hoogte gehouden van de bestelling en verwachtte levertijd. Netjes geinformeerd dat het product afgehaald kon worden

René 11-02-2023

Monteur was op tijd en is pas gegaan nadat alle WiFi problemen opgelost waren.

J.van der Wolde 11-02-2023

Electroworld krijgt van mij een 10 vanwege de goede service en goede voorlichting.
Ook word je altijd vriendelijk geholpen in de winkel.

Pedro 11-02-2023

Mooie overzichtelijke winkel. Duidelijke voorlichting van een verkoper met vakkennis over het gewenste product!

KM 11-02-2023

Prettige afhandeling, snelle en correcte levering, prettig personeel.
kortom : fijne winkel

Thijssen Raamsdonksveer 11-02-2023

Goede voorlichting en snelle hulp en plaatsing van een Liebherr koel vriescombinatie.

Bert Strijker 11-02-2023

Prima winkek/advies/service. Ook reparatie bestaande apparatuur is erg goed en snel gedaan. Al 20 jaar een zeer tevreden klant.

Rudie 11-02-2023

Goede uitleg in de winkel en ook het bezorgen werkte vlekkeloos. Goede prijs kwaliteit verhouding met een personal touch.

Jaap 10-02-2023

In de winkel bij Brenkman Culemborg wezen kijken en voorzien van goed advies. Binnen 2 dagen geleverd en geïnstalleerd.

Tamara 10-02-2023

Super goed geholpen en er werd echt geluisterd naar mijn wensen. Ik had niet verwacht zo goed te slagen.

De smid 10-02-2023

De shop is heel mooi en goed bereikbaar en gratis parkeren voor de deur. Je wordt er vriendelijk en correct ontvangen bij binnenkomst en je kunt zelf ook nog iets zeggen over het product wat je wilt. We hadden zelf verkeerd de naam gezien maar daar kwamen heel gauw achter en zodoende hebben dit product uiteindelijk gekozen.het product voldoet aan alle wensen van ons en voor een goed prijs . De uitleg die we hebben gekregen was heel duidelijk en rustig.de verkoper had alle tijd voor ons en niet zo haastig .hij gaf ook een goede tip aan ons en heeft ook de administratie overgenomen van ons naar de fabrikant . Geweldig goed

Eduard e 10-02-2023

Precies de keramische kookplaat die hier het beste past.
Zeer vakkundig en vriendelijk geïnstalleerd.

Wim Jansen 10-02-2023

wij zijn uiterst tevreden over de behandeling en duidelijke tekst en uitleg van onze nieuwe televisie.

Silvio 10-02-2023

Goed geholpen in de winkel. En goede service en installatie bij bezorgen. Aardig personeel.

peter 10-02-2023

Storing is na enig denk - en zoekwerk adequaat verholpen. Daarom een tevreden klant.

Robert Homsma 10-02-2023

Prima winkel, vakkundig personeel. Goede service, ze willen je altijd helpen en het zijn ook nog erg aardige mensen.

Jacques 10-02-2023

Praktische hulp bij keuze én bij installatie van het product. Snel geleverd, alle afspraken nagekomen.

odink 10-02-2023

uitgebreide vriendelijke informatie, deskundig advies, snelle afhandeling. perfect.

van Wilpen 10-02-2023

altijd bereid om je helpen, tijd voor je te nemen, en vragen te beantwoorden. bij eventuele problemen altijd naar een goede en juiste oplossing zoeken en uitvoeren. service uitstekend.

A.P.Poelder 10-02-2023

Wij zijn al jaren klant bij Trijselaar. Wij kopen hier vanwege de geweldige service. Ook al heb je de maschine al jaren , Trijselaar staat altijd klaar om te helpen bij problemen. Bij weinig bedrijven heb ik ooit deze top service ervaren. Vandaar dat we ook al jaren klant zijn Dus als U een apparaat wilt aanschaffen is dit bedrijf een aanrader .