Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Loveren 10-02-2023

Bij deze zaak kopen wij al ruim 40 jaar. Zij hebben klantvriendelijkheid, kwaliteit en service hoog in het vaandel staan.

Harry Kaspers 10-02-2023

Prettige adviezen. Goede afspraken kunnen maken.
Levering en plaatsing op de afgesproken datum en tijd.

J-E woon Beleving 10-02-2023

professioneel vriendelijk en meedenkend personeel. Komen altijd hun afspraken na.

Hettie 10-02-2023

Vriendelijke verkopers en er wordt je niets opgedrongen. Gewoon een fijne winkel om te komen.

P.Extra 10-02-2023

Vriendelijk personeel. Ik ben goed geholpen en tot grote tevredenheid. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bakker 09-02-2023

Bedrijf dat tijd voor je neemt, uitlegt en begeleidt bij aankopen.
Service t/m installeren en informeren bediening apparatuur aan huis.
Flexibel bij wijzingen in aankoop (vanwege provider gerelateerde reden).
Contact in gewone taal, normale sociale omgang. Geen 'verkooppraat'.

van dijk 09-02-2023

ben hier tot volle tevredenheid geholpen, alle apparaten keurig thuis geleverd en geïnstalleerd.

Jac 09-02-2023

Snelle service. De monteur heeft goede uitleg gegeven. Werkt netjes.
Meedenken met ons probleem.

J.W. 09-02-2023

Prettige mensen, snelle hulp, goed resultaat, goede voorlichting, goed advies. In ons eigen dorp. Wat wil je nog meer?

Luc van Bladel 09-02-2023

Top shop, gebruiksvriendelijke site, vriendelijk en efficiënt personeel !
De aankoop ,de levering en de installatie zijn zeer vlot verlopen, bravo !

Jeroen 09-02-2023

Jan Berkvens Electro World

Is bij uitstek de beste Electronica winkel waar je moet zijn

Het team is zeer professioneel en helpen je altijd aan het juiste product

Ze zijn altijd gericht op de klant en geven de beste service die ze je kunnen bieden

Zo hoort een winkel te zijn en je ziet wel hoever ze gekomen zijn in hun prachtige winkel in Boxmeer

Een aanrader om daar al je benodigdheden te kopen

Ga zo door Team, Jan Berkvens

Greetz Jeroen

Aukje 09-02-2023

Meteen toen we binnenkwamen werden we uitgebreid geholpen met het kiezen van een koptelefoon. Toen we uiteindelijk 1 gekozen hadden bleek het prijsbordje niet te kloppen. Er werd meteen gezegd dat dit een fout van de winkel was en wij de prijs van het bordje mochten betalen. Echt heel fijn!
We zijn heel erg tevreden met de koptelefoon. Erg goed geholpen dus!

Roeken 09-02-2023

Super goed geholpen gaan de volgende keer weer heen naar de winkel in Waalwijk netjes gedaan

Marjo embregts 09-02-2023

Wasmachine was kapot, is snel weer gemaakt, kosten vielen mee.
Goede service
Het is ons vertrouwd adres

J.Brugman Pannerden 09-02-2023

We zijn vaste klant bij Reezo en zijn zeer tevreden met de service en de afspraken die gemaakt worden.

Nooit meer Electroworld 09-02-2023

Electroworld gaf op hun site aan een 55" LG tv te verkopen voor € 849,--, terwijl die elders voor een paar tientjes tot paar honderd meer als verkoopprijs stond, maar ook wel voor dezelfde prijs (en dat in de snel veranderende wereld). Omdat er een vestiging van Electroworld dicht bij mij aanwezig is, heb ik deze via de site besteld. Verwachting (gebaseerd op ontvangen email van Electroworld) dat er binnen enkele dagen een afhaalbericht zou komen. Jammer.
Na meer als een week geen bericht maar eens gebeld naar vestiging Barendrecht.
Eerst was de bestelling zoek, daarna zouden ze mij getracht hebben mij te bellen (?), vervolgens bleek de tv niet leverbaar, ook niet voor een andere prijs. Er werd geen moeite gedaan om mij , op welke wijze dan ook, tegemoed te komen, want ja, het is een franchise, bla, bla ,bla..
Nooit meer Electroworld dus.
So much for local shopping..... Eigenlijk is die 5 nog te hoog!

Alfred 09-02-2023

Voor Van Amelsvoort Electro World gekozen om de technische kennis, klantvriendelijkheid en goede service.

Gerben en Aukje Visbeek 09-02-2023

De levering was vlot en bijzonder aardige monteurs, met accurate kennis van producten en ze waren goed in uitleg over de apparatuur, in een woord Top personeel!

Martin Rauh 09-02-2023

Fijne service geeft deze winkel. Duidelijke afspraken en snelle afhandeling van reparatie voor een redelijke prijs. Mijn complimenten.

Verberkt bakel 09-02-2023

Altijd goeie service en vriendelijk personeel . We komen graag terug bij jullie

Franco en Henny Lomastro 09-02-2023

Mooie overzichtelijke winkel met deskundig en behulpzaam en vriendelijk personeel. Goede parkeergelegenheden voor de winkel, dus voor de deur parkeren.

Ruud 09-02-2023

Ik kies al jaren voor deze shop omdat het personeel zeer vriendelijk is en altijd bereid zijn om mee te denken. Ook hebben zij mij vaak geholpen door hun expertise en tot nu toe altijd een oplossing hadden voor mij.

A.van Hoogdalem 09-02-2023

Wij hebben deze shop gekozen omdat wij via via goede recensies hadden vernomen. Ook wij zijn te vrede over de goede service die wij hebben gekregen. Deze zaak zouden wij zeker adviseren, fijn personeel en de goede adviezen die wij kregen , met andere woorden, heel tevreden zijn wij.

joop veenvliet 09-02-2023

gezellig engoed geholpen wasmachine gekocht werd dezelfdedag al geleverd op de afgesprokentijd

Cindy Smeets 09-02-2023

De medewerker vond ik erg onvriendelijk en stug het is dat ik deze koelvriescombinatie graag wilde en er bijna geen witgoed zaken meer bestaan alles online bestellen zonder het gezien te hebben is niet mijn ding!