Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3013 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

a.dorenbosch 08-02-2023

10 Het is een mooie winkel,met heel gespecialiseerde mensen,en zo vriendelijk en klantgericht, sinds onze 1e kennismaking ga ik nooit meer naar andere winkel of site, zo goed geholpen,en goede uitleg over apparaat.

ElectroWorld Hulst 08-02-2023

Dicht bij, mooie winkel met overzicht en goede service.
Bekwame en gedetailleerde uitleg van het personeel.
Niet in voorraad, bestelling binnen 2 dagen geleverd.

marieke 08-02-2023

Snelle service en keurige installatie door een vriendelijke monteur. Werking van mijn vaatwasser werd goed uitgelegd en oude megenomen en keurig opgeruimd.

Huib Boonman 08-02-2023

goede deskundige uitleg en het meedenken in oplossingen bij de aanschaf van een vaatwasser, diepvries en wasmachine

Rijkens 08-02-2023

In de winkel heerste een heerlijke sfeer, we werden leuk geholpen !!!
Staan in het klantenbestand,dus altijd een goed teken!! Wonen dichtbij een witgoedwinkel en toch lopen we door naar Bakker Electro

stofzuiger 08-02-2023

Winkel met altijd vriendelijk personeel met verstand van zaken. Goed advies en goed prijs- kwaliteit verhouding. Tevreden. Fijne stofzuiger!

heb geen idee wat dit betekend 08-02-2023

eigenlijkzijn wij deze keer niet in de winkel geweest, maar hebben wij online besteld. Maar normaal gaan wij altijd naar de winkel.wij kennen de jongens van Alten heel goed worden altijd goed geholpen en hebben altijd schik.

B.Joontjes-smit 08-02-2023

Prettige behandeling bij de aankoop en de bezorging en plaatsing van de apparaten was uitstekend. Goede service.

Perry 08-02-2023

Goede Service, vaatwasmachine was kapot en niet te repareren. Direct online eentje uitgezocht die ze op voorraad hadden en de dag erop geinstalleerd.

K 08-02-2023

Mooie winkel, heel behulpzaam personeel en dezelfde dag nog geleverd en geïnstalleerd. Top

M. van Santen 08-02-2023

Prima service, snelle reactie. Goede adviezen. Ik ben niet voor niets een vaste klant!

JohnyBaptist 08-02-2023

We hadden onze keuze al gemaakt vóór we deze winkel, Wouters en Zn, bezochten. Eerdere ervaringen met de klantvriendelijkheid was één van de redenen dat we dat deden.
Ondanks het feit dat de zaak hun wekelijkse sluitingsdag had werden we toch geholpen. Toevallig was een verkoper in de winkel, hij opende meteen en hielp ons zoals we dat gewend waren. De gemaakte keuze was voorradig.
Het spaarde een extra reis naar de zaak uit. Het gekochte product voldoet helemaal.

H. 08-02-2023

Goed voorgelicht over de mogelijkheden en de meest geschikte vaatwasser. Snelle levering en installatie. Van begin tot einde heel vriendelijk geholpen!

desiree 08-02-2023

Goede service, snelle service en fijn personeel. helpen met het instaleren van de gekochte spullen en nemen de oude koelkast enzo mee.

M. van Santen 08-02-2023

snelle en adequate hulp. Prettige en vakbekwame monteur Ferdinand! Goede adviezen.

V. Rutten 08-02-2023

Heel goede service, die klaar staan als je ze nodig hebt, ook als het 5 jaar geleden is.

Jo houtvast 07-02-2023

Instelling van mijn tv was volledig ontregelt, na een bezoek bij jullie zaak in Hoensbroek heeft volgende dag een monteur het toestel geheel opnieuw vakkundig ingeregeld. Zeer tevreden over snelle service, zal Electro Van Kan in toekomst bezigen als leverancier van benodigde huishoudartikelen, nieuwe tv en overige witgoed artikelen.

Wim de Leeuw 07-02-2023

De bediening, services en advisering zijn altijd super, zowel in de winkel als "aan huis" .
Afspraken worden nagekomen en er is altijd een oplossing c.q. antwoord op vragen.

Anja Haasbroek 07-02-2023

Fijne overzichtelijke winkel Goede service Ruime keus
Ben goed geholpen met onderdelen voor koelkast

ali 07-02-2023

prachtig, eerlijk advies en dichtbij in veen personeel ook vriendelijk en komt gelijk installeren

Leo 07-02-2023

Prima geregeld, snelle levering de volgende dag kon ik weer met plezier zuigen!

VanderBilt1 07-02-2023

Fijne winkel en medewerkers. Altijd bereid om informatie te verstrekken. Goede service.

Jmm Mallo 07-02-2023

Wordt prima geholpen met koffie en een broodje.Bedankt en tot de volgende aankoop.

Niels 07-02-2023

(*) heeft grote productkennis, denkt graag mee met z'n klanten, heeft eerlijke adviezen en komt met passende oplossingen.

Fam. Ophorst 07-02-2023

Geweldige service en veel kennis van de producten en proberen mee te denken in de situatie van de klant.