Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2928 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

ali 07-02-2023

prachtig, eerlijk advies en dichtbij in veen personeel ook vriendelijk en komt gelijk installeren

Leo 07-02-2023

Prima geregeld, snelle levering de volgende dag kon ik weer met plezier zuigen!

VanderBilt1 07-02-2023

Fijne winkel en medewerkers. Altijd bereid om informatie te verstrekken. Goede service.

Jmm Mallo 07-02-2023

Wordt prima geholpen met koffie en een broodje.Bedankt en tot de volgende aankoop.

Niels 07-02-2023

(*) heeft grote productkennis, denkt graag mee met z'n klanten, heeft eerlijke adviezen en komt met passende oplossingen.

Fam. Ophorst 07-02-2023

Geweldige service en veel kennis van de producten en proberen mee te denken in de situatie van de klant.

r.haverdil 07-02-2023

Ik heb voor deze winkel gekozen
Omdat je er vriendelijk wordt geholpen
En ze nemen de tijd om mee te kijken en uitleggen
De bezorging is ook uitstekend

Arnold 07-02-2023

Wij komen er al jaren en blijft de vriendelijkheid, kwaliteit en scherpe prijzen goed. Hier kunnen de grote winkelketens iets van leren!

Furkan Altas 07-02-2023

Luisterend naar de behoefte van de klant is er goed en eerlijk advies gegeven. De verschillen qua kwaliteit en prijs zijn netjes uitgelegd. Mijn twijfels tussen bepaalde producten zijn weggewerkt. Zelfs met deze drukte is er snel geleverd. Zaterdag besteld, maandagochtend in huis en aangesloten. Ik heb ook gebruik gemaakt van de aansluitservice. Super tevreden met mijn nieuwe droger!

Ada Joosse-Bommeljé 06-02-2023

ik werd fijn geholpen en ook goede uitleg over mijn aankoop gehad ,er wordt ook tijd en aandacht aan de klant besteed .
prima !

F. Nitrauw 06-02-2023

Wordt hier prima geholpen en de service is perfect. Bij aanschaf van nieuwe producten kies ik altijd voor Visser in Wapenveld.
Ben 100% tevreden.

Hans 06-02-2023

Prima geholpen, eerlijk advies over (on)mogelijke reparatie van het oude apparaat. Nieuwe apparaat 's middags gelijk geleverd en deskundig geplaatst. Meegedacht over plaatsen van een handig Y-stuk op de waterafvoer en dat kostenloos geregeld. Top!

Susan 06-02-2023

Vrijdags gingen we naar elektro world in Assen. Om een nieuwe wasmachine te kopen, na eerst goed geholpen te zijn in de winkel. Uitleg over de diverse wasmachines. Kochten we een Aeg wasmachine. Het fijne was dat ze deze de volgende dag al konden leveren. Dat noem ik nog eens top service! Ze hebben de oude ook netjes meegenomen.

Peter 06-02-2023

Dit is nog eens een winkel die snapt wat een klant wil en daarop een gedegen advies geeft zodat U met een tevreden gevoel en het juiste product thuis komt… en is er iets dan kunt u ook terecht voor een goede nazorg….👍🏼

Wasmand 06-02-2023

Goede kennis van zaken, betrouwbaar. Goede service. Wasmachine en droger gekocht. Zijn naar wens en afgeleverd en geinstalleerd.

Nicky van Heel 06-02-2023

vriendelijk ontvangst rustig gesprek nemen tijd denken mee aan oplossingen.

Caseylag 06-02-2023

Snel en vakkundig geïnstalleerd apparaat met duidelijke informatie bij diverse vragen.
Goede service.

Jan Idema 06-02-2023

Commercieel, deskundig en menselijk personeel, waarbij je het vertrouwen hebt dat je goed tot uitstekend wordt geholpen.

willem 06-02-2023

Vriendelijke en hulpvaardige benadering door degene, die mij heeft geholpen een goede keuze te maken

Katja Teerds 06-02-2023

Ik kom al jaren in deze winkel en wordt altijd even goed geholpen of van advies voorzien. Gaat mijn wasmachine op zaterdagmiddag kapot, dan wordt er al het mogelijk in het werk gesteld om die zelfde dag nog een nieuwe wasmachine te leveren en te plaatsen.
Problemen met apparatuur worden altijd vlug en naar wens opgelost, of er wordt op een eerlijke manuier besproken wat de opties zijn.
Kan iedereen aanraden om naar Brenkman te gaan.

ger ortmans 06-02-2023

advisering is goed en duidelijk waarbij ok een goede service wordt geleverd afspraken worden correct nagekomen

Koop gerust bij Dtadhouder 06-02-2023

Vriendelijk en uitgebreid adviserend personeel. Bezorgpersoneel vriendelijk en zeer behulpzaam bij de installatie van de gekochte wasmachine.

Jeroen 06-02-2023

Goede hulp en advies gekregen bij het benodigde witgoed apparatuur, en hierdoor ook zeer snel geholpen

Herman 06-02-2023

Hier ontvang je nog echt een zeer goede service.
Goed gekwalificeerd personeel.
Ruim assortiment.
Volop reserve toestellen, koelkasten, vriezers, etc.
Ook na 18:00 komen ze nog repareren.
Advisering is erg kundig.
Luisteren goed naar wensen klant.
Snelle reactie en of actie bij problemen.

Elektro Balter 06-02-2023

Zeer goede vakbekwame uitleg over producten. Bij vertraging van de levering, alles er aan gedaan om met tussentijdse oplossingen te komen.