Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2933 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Irene 04-02-2023

We komen al jaren bij Hamers voor onze wasmachine ed., altijd goed advies, nemen de tijd, geven uitleg en bij plaatsen sluiten ze alles keurig aan en ook dan krijg je weer uitleg over de werking vd machines. Vriendelijke medewerkers, snelle service.

Joop 04-02-2023

Zeer goed en deskundig geholpen. Gasfornuis op afspraak geleverd en keurig aangesloten

Brenkman Culemborg 04-02-2023

Een wasdroger en een combi magnetron gekocht. Goede uitleg over de verschillen gehad We kregen nog een kop koffie tijdens het keuze moment. Vriendelijk en deskundig geholpen

Guus 04-02-2023

InbInbouw koelvriescombinatie besteld wel even moeten wachten om dat er een levertijd op zat maar daarna netjes in gebouwd goede service

Bart 04-02-2023

Dezelfde dag een monteur bij wasmachinestoring. Goed advies over repareren of vervangen. Proces update als een onderdeel besteld moet worden. Reparatie werd op zaterdag afgemaakt!

Barnas 04-02-2023

De monteur is geweldig en niets is te veel en ook een super service vanuit het bedrijf .
Helemaal super.

Zeer vreden 04-02-2023

Door goede review en eerdere aankopen,zeer tevreden over de service van hun.

Arie Jonker 04-02-2023

Het winkelpersoneel geeft goede voorlichting, en overlegt met de klant over, het te kopen apparaat, de levering, de manier waarop te plaatsen. Maar ook wat er gebeuren moet voor bv plaatsing op de zolderverdieping.

Albert Kleverlaan 04-02-2023

Eerst een tv gekocht bij Media Markt absoluut niet tevreden dus retour naar die slechte zaak daarna bij de firma Schoonderbeek gaan kijken en gelijk daar gekocht zeer goede service en prettig geholpen kortom een top zaak met nog een oor voor de klant

Johan en Marja en Randy 04-02-2023

Wij komen al jaren bij Radio Stiphout en we zijn heel blij met hun productkennis, service en klantvriendelijkheid.

Fam Boer 04-02-2023

We zijn alweer aardig wat jaartjes klant bij deze winkel, fijn, aardig en des kundig personeel

Patricia scharenborg 04-02-2023

Het is een fijne en betrouwbaar winkel .
Snel en correct, goede monteurs.
En niet te vergeten de prijs ook goed

edith howard 04-02-2023

In de winkel heel prettig behandeld. Vakkundig advies. Installatie op tijd zoals afgesproken. Keurig netjes ingebouwd. Perfect.

Annemarie 04-02-2023

Super vriendelijk en echt goed geholpen bij het hele proces van het bepalen welke kookplaat aan te schaffen tot en met de installatie ervan. Onwijs bedankt! Een absolute aanrader als je wat hulp kan gebruiken.

Jan Voorter Geleen 04-02-2023

heb reeds in het verleden contact gehad mrt reparatie met de firma en was daar zeer tevreden over snelheid waarmee ik toen geholpen ben met reparatie destijds en had het telefoonnr nog in bestand staan en heb dus opnieuw gebeld voor reparatie hulp en weer snel binnen 24 uur monteur gekomen !! Helaas moeilijk te repareren en mogelijk lange wachttijd onderdeel belofte binnen paar uur offerte voor eventueel nieuwe machine Kan geen 24 uur zonder was reeds aan het kijken bij andere firma''s om te vergelijken echter offerte was gunstig en garantie bepalingen nog beter en levering nieuwe machine geplaatst binnen anderhalf uur mogelijk heeft mij over de streep getrokken en bestelling te plaatsen service volkomen tevreden.

Talsma Dokkum 04-02-2023

Goed geholpen in de winkel, duidelijk advies en erg vriendelijk.
Ook bij de levering van het product, vriendelijk en alles keurig geïnstalleerd.

Tonny Visscher 04-02-2023

Keurig op de afgesproken tijd, alles geïnstalleerd en goede uitleg gegeven. Klant vriendelijk, ga zo door👌

Pia 04-02-2023

Gekozen hebben wij voor een winkel in ons dorp...
Voor de vriendelijkheid en hele goede sevice!!!
Hebben al diverse aankopen gedaan in deze winkel en zijn hier uiters tevreden over!!!

Kneefel K 04-02-2023

Op afstand (Meppel) artikel telefonisch besteld en op gewenst adres in Zandvoort geleverd. Alles conform afspraak. Bijzonder klantvriendelijk, het bestaat nog!!!

gert gerrits 04-02-2023

wordt altijd netjes geholpen en staan en luisteren naar al je wensen de zaak ziet er mooi en zeer netjes uit

Electro World Hoppenbrouwers Etten-Leur 03-02-2023

goede service
goede uitleg
vriendelijk personeel
houden zich aan de afspraken van bezorging/bellen etc.
bellen voor een afspraak voor bezorging en staan binnen een kwartier voor je deur: super!
nemen de oude vriezer mee

Miny 03-02-2023

Vriendelijke en behulpzame mensen. Denken goed met je mee.
Zowel in de winkel, als bij het plaatsen van de inductiekookplaat.
Heel plezierig!

AT 03-02-2023

We hebben in de loop der jaren veel gekocht bij (Electroworld) van Kan. Nu hadden we bordenrekjes besteld voor in de vaatwasser. Dit zou 30 euro moeten kosten excl. BTW, werd ons in de winkel verteld (en is ons op de PC laten zien).
Bij het ophalen moesten we ruim 60 euro afrekenen. Volgens van Kan lag dit aan de BTW en de verzendkosten.
Dat zou betekenen dat de verzendkosten 24 euro zouden zijn geweest. Iets wat ons ook vooraf niet was verteld.
Hierop werd ons gezegd dat we niet verplicht waren om het product af te nemen.
Wij hebben dan ook afgezien van de koop. Wij vinden de service van Van Kan dan ook niet (meer) goed.

jan 03-02-2023

Vriendelijk, goede voorlichting over producten, stipt in levering. Prettig dat de winkel dicht in de buurt is. De benadering is heel persoonlijk.

Emmy Mulder 03-02-2023

ik vind de shop erg goed.
het personeel is ook heel erg klant vriendelijk.
en helpt ook heel erg met oplossingen