Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2927 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Emmy Mulder 03-02-2023

ik vind de shop erg goed.
het personeel is ook heel erg klant vriendelijk.
en helpt ook heel erg met oplossingen

J. Klok 03-02-2023

Tijdens het bezoek aan de showroom werden mijn wensen t.a.v. de aan te schaffen TV-monitor goed geïnterpreteerd en werd ik uitstekend voorgelicht. Om zeker te zijn dat de aan te schaffen apparatuur ook daadwerkelijk aan de verwachtingen voldeed, mocht ik nadien komen testen in de showroom. Daar was Martijn beschikbaar, die al mijn vragen kon beantwoorden en de gevraagde functionaliteit kon demonstreren. Een 10 met een griffel!

HdH 03-02-2023

Goede uitleg en alles keurig geïnstalleerd. Ik ben erg prettig geholpen in de winkel en kreeg een goede voorlichting. Dat is dus precies de reden om lokaal te kopen en niet op internet.

k van der werf 03-02-2023

mooie winkel en kundig personeel we komen er graag goede service en altijd vriendelijk leuke aanbiedingen

hj otten 03-02-2023

snel en goede voorlichting
super snelle en accurate installatie
vriendelijke verkopers bezorgers en installateurs

vSPlunder 03-02-2023

Veel kennis over de producten, zeer klantvriendelijk en geduldig (ook met kleine kinderen erbij). Hiernaast bieden ze services en denken ze mee, iets waar andere bedrijven veel van kunnen leren.

Christa 03-02-2023

Vriendelijk personeel. Duidelijke uitleg en advies bij aankoop product, mogelijkheid tot aansluiten thuis product, product vakkundig aangesloten met bijbehorende uitleg. Helemaal tevreden!

Ricardo 03-02-2023

Altijd prima service. Een speciaal zaak die weet waar ze het overhebben en de tijd nemen om je goed van advies te voorzien zodat je de juiste keuze kan maken.

Mieke 03-02-2023

Altijd vriendelijk en kundig personeel en prima service. Ik had hulp nodig en diezelfde middag hebben ze mij goed geholpen. Klasse!

H.A. Strijk 03-02-2023

Voorkeur voor plaatselijke leverancier. Tot dusver altijd goed geholpen. Vooral zorg bij aflevering was prima in orde

Cees 03-02-2023

altijd prettige bediening en betrouwbaar advies van hulpvaardig personeel, ook als apparatuur thuis geïnstalleerd moet worden.

Ria Buyzert 03-02-2023

Altijd vriendelijk en altijd bereid om mij te helpen .Kan niet beter.
Ook als ik niets koop .
Wat moet ik dan nog meer vertellen.

weet de naam van de monteur niet 03-02-2023

hele goeie afspraken goed geholpen in de winkel en de monteur heeft de vaat wasser keurig in gebouwd

Ad Janmaat 03-02-2023

Inmeten was niet helemaal goed gegaan. De oude afwasmachinestond opeen verhoging. Doordat de nieuwe afwasmachine hoger was, moest er een stuk uit de onderplint gezaagd worden.Anders kon de deur niet open.

Ronny 03-02-2023

Vriendelijk personeel / eigenaren.
Goed gesprek over de aan te schaffen producten met een lekker kopje koffie erbij!).
Goede afleverservice en indien gewenst ook installatie.

Eva 03-02-2023

Keurige afhandeling van zaken, nette manier van communiceren en fijne persoonlijke aanpak!

Janice 03-02-2023

Wij kwamen voor een wasdroog combinatie en werden netjes geholpen. De man was heel eerlijk over de kwaliteit van deze machines en heeft de verschillen heel duidelijk uitgelegd.

't Gilde 03-02-2023

je word er altijd goed geholpen en vriendelijk personeel ,en goede service ,ja geef mij maar AVA in Oost-Souburg

J Oberije 03-02-2023

Omdat wij vroeger ook al als tevreden klanten geholpen zijn hadden we nu ook besloten toch maar weer naar VANKAN te gaan.
We hebben een ATAG combimagnetron gekocht waarvan ik nog erg moet wenne,,en ben dus terug gegaan voor gebruiks uitleg.
Als ik er echt niet uit kom mag ik bellen en dan komt er een verkoper naar ons toe om mij te helpen hoe ik met de magnetron om moet gaan.
ik zal eerst zelf nog eens proberen na goede uitleg in de winkel gekregen te hebben.

De goede service van de verkopers en bezorgers was uitstekend en daarvoor dank.

Tevreden klant 02-02-2023

Goede zaak, vriendelijk en behulpzaam, electronica besteld en binnen enkele dagen kan worden afgehaald. Top !!

JPDM 02-02-2023

Electroworld Verlinde weet kwaliteit en goede service perfect te verbinden.

Karin 02-02-2023

Je wordt goed geholpen en krijgt veel praktische adviezen om de juiste keuze te maken voor het product dat bij je past, in dit geval een stofzuiger. Ook kon ik het produkt even testen, de verkoper neemt alle tijd.

Peter van Mourik 02-02-2023

Fijne winkel met deskundig personeel wat een goed advies geeft en duidelijk kennis heeft van de apparatuur die ze verkopen. Ook de bezorgers zijn vriendelijk en werken erg netjes. Dit geeft een ervaring waardoor je mensen die zaken nodig hebben naar deze zaak stuurt. Ik ben zeer tevreden.

beppie 02-02-2023

zeer vriendelijk, beleefd en respectvol ben ik geholpen.
goede uitleg, goede uitleg prijsklasse en vlugge levering.
dit alles onder genot van een heerlijke kop cappuccino.

Ricardo 02-02-2023

Een super winkel
Ben netjes geholpen en het artikel was er super snel
Beter dan bij anderen winkels in de omgeving
Bedankt mannen