Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2934 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

jf de Quelerij 02-02-2023

Prima service , duidelijke informatie , snelle levering en prima in bedrijfstelling, kortom zeer tevreden

J Ceelen 02-02-2023

Na eerst een foute keuze gemaakt te hebben, in overleg met verkoper het juiste apparaat kunnen bepalen. Zijn zeer behulpzaam en leggen alles goed uit. Ook wat betreft levering e.d.. Ook netjes afgeleverd en oude apparaat mee teruggenomen inclusief verpakkingsmateriaal.

Rozendal 02-02-2023

Wij zijn heel goed geholpen .Met een goed advies.De levering moeten we nog even afwachten , maar dat komt wel goed ,denken we.

S Baums 02-02-2023

Goede service ,vriendelijk en behulpzaam personeel.
Alles wordt netjes aangesloten en uitgelegd.
Service is al jaren goed .

Ad 02-02-2023

Goede service en informatie apparatuur koelvriescombinatie merk Lieberman.
Vakkundige aansluiting
Ben zeer tevrede

Karin 02-02-2023

Wederom gekozen voor Hoogendoorn electro w. De uitstekende snelle service, het meedenken, en het afspreken van alles verloopt zoals ik gewoon ben Super!
Ik denk niet meer na over een ander, Dik tevreden!

Henk van Vliet. 02-02-2023

Peursum heeft een mooi assortiment, waar we goed uit hebben kunnen kiezen. We zijn heel tevreden over de correcte manier van omgaan met de klant, met de deskundigheid en de goede service in huis tijdens de installatie van het toestel.
Om aan te bevelen aan onze familie en vrienden !

Faber 02-02-2023

De afstand tussen mijn huis en de winkel is niet te groot en de bediening is informatief en pretiig

Piet 02-02-2023

De levertijd van de Liebherr koelkast was wel erg lang maar dat lag niet aan Elektro World.
Koelkast zelf geplaatst en dat ging prima.

Silvia Bevers 02-02-2023

Bij deze winkel een koelkast gekocht van Liebherr. Deze is netjes en op tijd bezorgd. Na een week viel op dat de koelkast erg veel lawaai maakte. Van electroworld -de radiobeurs zijn ze toen langs geweest om dit te beoordelen. De klacht bleek terecht en ze hebben toen contact opgenomen met Liebherr. Liebherr heeft toen netjes het motortje vervangen en nu hebben we een fijne stille koelkast die verder perfect werkt. Dank aan de radiobeurs en personeel Liebherr die dit prima hebben verholpen!

02 februari 2023 02-02-2023

Het cijfer tien toekennen aan een geleverde prestatie doen wij nooit want dat zou het summum van verkeerde verheerlijking zijn. Hamers was voor ons onbekend , maar onze vraag om een technisch thuisprobleem op te lossen is door de firma Hamers en zijn uitvoerende electrotechnicus zeer tot onze tevredenheid opgelost. Cum laude geslaagd dus. Enkele dagen na de uitvoering van de werkzaamheden werd zelfs telefonisch navraag gedaan of de gevonden oplossing functioneerde zoals was overeengekomen. Bij een volgend elektroprobleem staan we weer op de Vughtse stoep!

Henny Hermans 02-02-2023

Heel goede uitleg en advies bij aanschaf tv door een aardige, enthousiaste verkoopmedewerker.
Bezorging en installatie; ook deze medewerker was heel vriendelijk en behulpzaam.
Wij zijn heel tevreden!!

Tiny 02-02-2023

Altijd meedenkend, goede service en directe levering en installatie en koffie wordt geserveerd.

Tom 02-02-2023

In de winkel prima geholpen. Aflevering was ook correct.
Alleen maar positief over Weterings Electroworld.

Stadhouder top winkel 02-02-2023

Erg goede zaak voor je elektronica, witgoed, of keukengerei. Service is fantastisch en de behulpzame medewerkers hebben verstand van zaken. Ik haal altijd al mijn spullen bij de Standhouder.

G.A.M. Hesselink 02-02-2023

Afhandeling = Aflevering = Plaatsing perfect . Zijn zeer tevreden!!!!

Zoals besproken wordt dit toestel nog geruild voor een grotere ( LG OLED 48 inch)

Bedankt voor de service

Jenk Stronks 02-02-2023

Brenkman is een top serviceverlenende winkel. Betrouwbaar, op tijd, betaalbaar kwaliteit.

Fam.AKustermans 02-02-2023

Keurige service zoals het hoort,nooit iets teveel als je vragen hebt,TOP winkel.

Nicolai51 02-02-2023

Na een goede voorlichting over de Samsung Smart TV heb ik besloten om bij de Electrowereld mijn product te kopen en niet bij een gigawinkel zonder goede nazorg ,na een vakkundige ophanging ,maar wel een sumiere uitleg over de bediening en mogelijk heden ,komen zij nog over een paar dagen terug voor een fijntuning ervan

B. Gitmans 02-02-2023

Goeie service en grote keuze. Prettig en kundig personeel. En dicht in de buurt.

Edelman 02-02-2023

Heel goed geholpen in de winkel en snelle levering van de spullen, goede uitleg, kortom,
Geweldige service

Bosma 02-02-2023

Snel en goed geholpen in de winkel. De verkoper weet veel te vertellen over de producten. Wat het voor ons makkelijker maakt een keuze te maken

Saskia 02-02-2023

Met name de professionele adviezen en uitleg van de Combi-medewerkers in Den Helder, hun inzicht in wat ik als klant precies wil, maken dat de aanschaf meteen vertrouwd voelt - ook de uitnodiging vooral langs te komen wanneer er nog vragen zijn over de aanschaf, ook waar het gebruik ervan betreft, geven een vertrouwd gevoel bij de aankoop

Noël Bos 02-02-2023

Service op maat en fijn persoonlijk contact. je bent geen nummer. Denken altijd mee.

Piet Nijp 02-02-2023

Dorpswinkel. Zaterdag om 10.30 uur in de winkel en op dezelfde zaterdagmiddag om 16.15 staat de nieuwe wasmachine in ons huis. Jammer dat je maar een 10 mag geven want deze geweldige service verdiend een hele grote pluim