Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Apm Koenen 31-01-2023

Zijn zeer goed geïnformeerd over onze aankoop en ook de aflevering was netjes op de afgesproken tijd.
Dus een pluim voor v.d poel

Sjak 31-01-2023

Goed advies, snelle levering.
Plaatsing en afvoer oude apparaat netjes gedaan.

Willem Steenbakkers 31-01-2023

Het is een zeer goed en betrouwbaar bedrijf
Die eerlijk advies uitbrengt.
En er mensen werken die weten waar ze over praten.

Wim Vernooij 31-01-2023

Goede service, goed ingelicht over het product wat wij wilden aanschaffen
Netjes geïnstalleerd

Jeroen van der Pluijm 31-01-2023

Vakbekwame medewerkers. Snelle service aan huis en instaleren alles zonder probleem. Top bedrijf dus.

Silvia 31-01-2023

Eerlijke, betrokken en op de persoon afgestemde advies. Zeer vriendelijke benadering.

Mevr MIR Bosch uit Terborg 31-01-2023

Een geweldig bedrijf zeer zeker met als je om hulp vraagt
Zij zijn bereid je te helpen , (*) (#) en de hele crew "Dank je wel" Hun service is toppie..
Vriendelijk groet uit Terborg.

Arjan 31-01-2023

Zeer deskundig geholpen. Wij waren na problemen met onze (20-jaar) oude Miele-droger op zoek naar een nieuw. Een monteur is langs geweest om te kijken of er nog iets te herstellen viel. Zoals verwacht zou dat de moeiten niet meer lonen. In de winkel hadden wij met deskundige hulp al een nieuwe droger uitgezocht die 4 dagen later vakkundig geïnstalleerd werd. Zowel het winkelpersoneel als de monteurs waren heel behulpzaam en namen alle tijd om het gebruik met onze voorkeuren uit te leggen.

BR 31-01-2023

Prima geholpen, reparatie aan droger is snel uitgevoerd. Wij komen al jaren bij Hamer in Apeldoorn en worden altijd prima geholpen.

E.Petersen van Tuyl 31-01-2023

Prima winkel goede bediening, en lekker dichtbij. Hebben aandacht en tijd voor je.

Gul 31-01-2023

Goed geholpen in de winkel, van de levering en service zijn we ook tevreden.

Mieke Schouren 31-01-2023

Als klant zeer prettig geholpen en komen afspraken na. Waar het gekochte geplaatst moet worden is voor hun geen probleem.

wiljo 31-01-2023

super netjes geplaatst en goede uitleg en altijd goede service en goede prijs kwaliteit

Jan van der Vlies 31-01-2023

Bij de aankoop van een Sony tv, een Denon Home Sound bar en een Sony cd-speler heb ik de voordelen ondervonden van aankopen bij een plaatselijke ondernemer. Service in de vorm van instructie werd op voortreffelijke wijze geboden.
Hulde daarom aan Passé Sliedrecht.o

Dick van Driel 30-01-2023

Perfecte service
Alles op tijd geleverd en ook niet moeilijk doen over kapot geleverde led tl lampen gelijk nieuwe besteld.
En geen gezeur

Adri de Bakker 30-01-2023

Goede duidelijke uitleg over de verschillende types.
En snelle levering en netjes thuis bezorgd.
Kortom zeer goede service.

Karin 30-01-2023

Mijn vaatwasser ging vlak voor mijn vakantie kapot. Helaas kon de monteur het euvel niet repareren. Oosterhof heeft er vervolgens alles aan gedaan om op korte termijn nog iemand vrij te maken om de nieuwe te installeren. De reparatiekosten zijn niet doorberekend. Superservice!!

B. Kerkhof 30-01-2023

Goed advies en fijne service bij aanschaf nieuwe tv. Mogelijkheid bezorging en installatie in de avonduren. Zeer klantvriendelijk.

Martine Bal 30-01-2023

Zaterdag een wasmachine gekocht.
Zeer nette prijs kwaliteit verhouding.

Wasmachine netjes thuis geinstalleerd.
Zelfs de droger er weer bovenop gezet en aangesloten.

Ik had nog een defecte televisie staan.
Die namen ze ook gratis mee.

Ik ben zeer tevreden.
Beter aanschaf in een lokale winkel dan een webshop qua service.

Top service 30-01-2023

Service helder en direct. Afspraken worden nagekomen, afwasmachine netjes ingebouwd met uitgebreide uitleg. Bestelde apparaat was niet leverbaar maar er is een luxer apparaat geleverd en ingebouwd, top !

Sjaak 30-01-2023

Ondanks de drukte in de winkel een persoonlijke benadering, zonder haast en met goede aandacht behandeld, ruime keuze . Een half uur later waren we alweer klaar!

Probleemloos weer koelen en vriezen . 30-01-2023

Ik vind het een hele prettige winkel om te komen . Ervaren en vakkundige verkoper die ons prima naar de goede weg heeft geadviseerd . Ook de monteur die bij ons kwam om de maten te nemen ging erg snel en vakkundig te werk . Enkele dagen later kwam er een advies welke koel- vries combinatie er bij ons geplaatst kon worden . Dit apparaat besteld en een aantal weken later is hij bij ons in de keuken neergezet en aangesloten . Prima gegaan , een heel rustige monteur die het apparaat heel vakbekwaam in in korte tijd bij ons aangesloten heeft .

Zomer 30-01-2023

De klantvriendelijkheid in de winkel spreekt ons altijd weer aan.
Het advies van de verkoper maakt onze keus tussen de apparaten makkelijk.
Met duidelijke gebruiksaanwijzing stapten we heel tevreden de winkel uit.

Gerard 30-01-2023

Goede service netjes behandeld.
Netje thuis bezorgd en oude koelkast netje mee genomen

M. ten Berge 30-01-2023

Goed en persoonlijk advies. Verkoper neemt tijd hiervoor. Je voelt je echt een klant. Heeft goed gevoel bij aanschaf product.