Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2828 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Henny 30-01-2023

Mooie, rustige zaak met fijne , niet opdringerige hulp. Een goede aftersale service.

tine 30-01-2023

Attente zorg en meelevend. Fijn om z'n winkel met een groot assortiment in de buurt te hebben

Souren 30-01-2023

Geweldig goed geholpen, perfecte uitleg en TV goed geïnstalleerd. En als je nog vragen hebt kun je er altijd terecht. Zal hier voortaan als ik iets nodig heb altijd terug gaan.

Jo Bouff 30-01-2023

Goed geholpen bij de aanschaf van inductie kookplaat. Installatie ook prima verlopen.

Jan van Woudenberg 30-01-2023

Vriendelijk ontvangst bij het betreden van de winkel goede uitleg van het te betreffende apparaat deze winkel is de hessenweg waardig

Thomas Lindeman 30-01-2023

Goed en plezierig geholpen; diverse mogelijkheden besproken en uiteindelijk een prima advies gekregen. Na akkoord een snelle levering en een perfecte installatie van de Loewe TV. Zeer tevreden!

J.H. Van der Hoeven 30-01-2023

Bij binnenkomst word ik altijd vriendelijk begroet en vervolgens krijg ik goed advies, hetzij bij koop, hetzij in verband met een probleem / klacht.

Ron 30-01-2023

Vriendelijk geholpen. Goede service. Stofzuiger niet in voorraad. Zodra deze binnen is, krijgen we bericht.

Immink 30-01-2023

Persoonlijke aandacht en snelheid handelen zijn opvallend goed vergeleken met andere aanbieders. Zijn al jaren klant en blijven het een bijzonder goede zaak vinden. N

Louise 30-01-2023

Vriendelijk personeel met kennis van zaken, de tijd nemen en meedenken. Levering in overleg.
Heel tevreden!

Henk 30-01-2023

Electroworld Ava te Oost-Souburg was buitengewoon vriendelijk toen ik met met 91 jarige moeder langskwam voor een nieuwe televisie. Er werd goed geluisterd en er werd niet het duurste model aangeboden. Verder maakte de medewerker ons attent op het feit dat een paar dagen later de actie "BTW weg ermee" werd gestart.

Yael 30-01-2023

Aardig verkoopster, de bezorger vriendelijk en de printer deed direct wat ik had gehoopt. Mocht ook nog het oude exemplaar meegeven.
Ben blij en dankbaar.

M 30-01-2023

Ik heb gezocht naar een bedrijf dichtbij. Het ging om een reparatie. De afspraaktijden werden goed met mij afgestemd en de monteur kwam op tijd.

Eline 29-01-2023

Eerst monteur aan huis gehad voor oude afwasmachine. Deze scheen zijn beste tijd te hebben gehad. Met aftrek van de voorrijkosten monteur heb ik in de winkel een nieuwe gekocht. Aflevering was binnen een week, keurig neergezet en oude mee genomen.

Janita 29-01-2023

In de winkel werden we goed geholpen adviezen zijn duidelijk en er wordt tijd genomen. Zodat ik voor mezelf de juiste keuzen kon maken. Toen men niet datgene wat ik had uitgekozen kon leveren werd er een goed alternatief aangeboden. Vrijdag is de plaat geplaatst en ook hier ben ik tevreden over.

Wasmachine 29-01-2023

We hebben gekozen vóór de plaatselijke leverancier. Ook al omdat wij in het verleden altijd goed geholpen zijn. De levering was binnen drie dagen en de leveringstijd werd daags van te voren nader gespecificeerd.
Deskundig en klantvriendelijk, dáár zijn wij blij mee!

Wendy 29-01-2023

Bedankt voor de goede en fijne service! Product snel kosteloos thuisbezorgd.

Dallinga 29-01-2023

Fijne winkel en super vriendelijke mensen en heel belangrijk goede service en verstand van wat ze doen

Gewoon goed 29-01-2023

Gekochte artikelen zijn netjes afgeleverd, perfect en goedwerkende geïnstalleerd! Ben er blij mee!

Voorbij 29-01-2023

Daar de winkel wat verder gelegen ligt heb ik in eerste instantie telefonisch contact gehad en daarna mailcontact. Werd zeer vriendelijk te woord gestaan en na de keuze bepaald te hebben werd er een aflevering ingepland.

Met de aflevering ook weer zeer vriendelijk te woord gestaan en hebben ze mijn oude apparaat weer mee retour genomen. Nieuwe apparaat werd ingesteld en nadat we elkaar een fijne dag hadden gewenst gingen de mannen weer verder.

Martha 29-01-2023

Hele fijne winkel met hele goede service,zeer tevreden,ook fijn dat ie in mijn dorp zit waar ik woon

Marcel Zegger 29-01-2023

Goed en snel advies. Prettige overzichtelijke winkel. Goede service. Kortom heel goed.

ellen 29-01-2023

zeer goede info en snelle medewerking en goede optie .s die ze voor je zoeken ja zeker klantvriendelijk

Henk Nieboer 29-01-2023

Goede servivice en voorlichting. Er wordt echt meegedacht! Ook wordt er alle tijd genomen en krijg je alle tijd om een beslissing te makem. Kortom betrouwbaar!

B. Den Haan 29-01-2023

Staat de klant goed en ruimschoots te woord met de voor en nadelen. Komt afspraken na. Goede service. En dat al vele jaren.