Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2927 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Winfred 27-01-2023

Zeer tevreden over onze nieuwe vaatwasser. Goed advies en vakkundige installatie.

J. Schuitema 27-01-2023

Zeer gebruiksvriendelijk en altijd goed service.
Een koelkast voor mijn moeder uitgezocht en word zaterdag bezorgd. Goede inlichting gehad en een goede keuze gemaakt.

Jurjen 27-01-2023

Bij elektroworld Rinze Hofman in Heerenveen een nivona koffiezetapparaat gekocht in mei 2020.(825,-)
Is binnen twee jaar een maal voor reparatie aangeboden.

Na dik twee jaar opnieuw problemen.
Rinze hofman heeft het apparaat geprobeerd te herstellen echter zonder resultaat.
Nu is het apparaat bij de dealer (lensen) in zuid-holland.
Zij konstateren dat er oa een zetgroep in zit van bouwjaar 2013(welke niet in het apparaat thuishoort!)

Rinze hofman wil van niets weten en ook niets vergoeden.
Ik heb zoals het er naar uitziet een ondeugdelijk apparaat gekocht bij Elektroworld!
Dan zou je toch enige coulance mogen verwachten!

Vertrouwen in Rinze Hofman is er niet meer.
Misschien dat Elektroworld nog iets voor mij kan betekenen.
U begrijpt… ik koop niet meer bij de firma Rinze Hofman!

J.D. Bosch 27-01-2023

Correct, vriendelijk in het contact en meedenkend in de ideeën van de cliënt. Ook de monteurs zijn vakkundig en behulpzaam.

Bert 27-01-2023

Bij Electro World Hagedoorn in Meppel nemen ze altijd ruim de tijd voor je om met een goed advies te komen. De levering thuis is professioneel, en de service is top!

M.n.g.Nederpel 27-01-2023

Het is een mooie en overzichtelijke winkel met vrolijk personeel die ook nog eens verstand van zaken hebben
Wat ze beloven komen ze na en de service is ook o .k.
Zeker een aanrader om je daar te laten informeren
Ik heb de vader van XXX en XXX (de eigenaren) goed gekend en ik weet zeker dat hij trots op ze zou zin.

René Koeken 27-01-2023

Zeer klantvriendelijk in de winkel en meedenkend met het probleem waarmee je binnenkort.
Daarnaast een hele snelle service na de aankoop. Nieuwe wasmachine was de dag erop al geplaatst.

Peter 27-01-2023

Een cijfer 10 is wel heel hoog maar met een 9 beoordeeld is natuurlijk ook geweldig. Wij waren van plan over te gaan van gas naar inductie vanwege de hoge gasprijs. Wat ons weerhield is dat er in ons stenen aanrechtblad gezaagd moest worden voor plaatsing van een inductiekookplaat . Electroworld werkt samen met installatie bedrijf van Dalen die de aanleg van stroom regelt. Electroworld hebben er voor gezorgd dat een installateur komt die zaagt in stenenaanrechtbladen.En zo is het gegaan en zo koken wij nu met een groot tevredenheid op inductie👍Electro World Assen bedankt.

Frank 27-01-2023

Ik word altijd zeer behulpzaam en flexibel geholpen in combinatie met een goede prijsstelling.

J. van Wijk 27-01-2023

Stereo-apparatuur aangeschaft in deze winkel. Voor service/onderhoud/reparatie bij deze winkel teruggegaan. Vriendelijk te woord gestaan; reparatie uitgevoerd; op de hoogte gehouden van de geschatte kosten en melding wanneer e apparatuur weer opgehaald kon worden.

Netty 26-01-2023

Zeer goede service, goede afspraken bij afleveringen komt deze ook na.
Ik heb bij Ava elektronische Oost-Souburg diverse elektrische apparaten gekocht
Ik ben heel blij met deze Ava elektro winkel, die hun afspraken correct nakomen , en zeer vriendelijke monteurs in dienst hebben, en waar nog echte service wordt gegeven.!

Bea 26-01-2023

Goede service. Na telefoontje dat m'n diepvries kon worden bezorgd tussen 9.00u en 12.00u. Is hij op mijn verzoek als eerste geleverd en was dus al om 9.15u binnen. TOP

Dick Hol 26-01-2023

De winkel is op loopafstand van mijn huis. Alle apparatuur heb ik bij Ton van Alten in Schoonhoven gekocht. Dichtbij en toegankelijk dus.

Roy Wijnberg 26-01-2023

Prima service, vriendelijk en deskundig personeel. Wij hebben daar al vele jaren plezier van.

Hennie 26-01-2023

Heel fijn om deze winkel in ons dorp te hebben, een prachtig assortiment, in elke prijsklasse een ruime sortering, een vooral vriendelijk en deskundig personeel

Coby 26-01-2023

Ik ben al heel veel jaren bij deze winkel. Je hoeft maar te bellen en ze komen.de servers zijn prima ze luisteren naar je en samen kom je tot het product

georgia 26-01-2023

ben gelijk na sluiting van electro Killaars overgestapt naar Electro world Roy is degene die mij altijd helpt om een goede keuze te maken bij datgene wat ik nodig heb

Rinie 26-01-2023

Fantastische service. Komen eerst naar de oude apparatuur kijken. Geven een professioneel advies over aanschaf nieuw. Daarna komen ze het installeren, ruimen alles op, geven eenvoudige instructies en nemen alle rommel inclusief oude apparatuur mee. De rekening kwam pas een maand later. Leuke, deskundige en vrolijke medewerkers.

RdJ 26-01-2023

Vakkundig en eerlijk advies
Persoonlijke benadering door vriendelijk personeel

Hans 26-01-2023

Had nieuwe eenvoudige koel-vriescombinatie nodig. Bij Cool Blue voor 399 e. Daar kunnen wij ook een apparaat voor leveren, aldus Electro World Zandvoort. Het werd een Inventum en niet van een totaal onbekend merk als bij Cool Blue. Paar dagen later geleverd en oude koelkast meegenomen (voor 50 e). Topservice!

Wim 26-01-2023

Duidelijke uitleg van onze aankopen.
Hebben al eerder aankopen gedaan en daarbij goede service gehad, ook bij onderzoek en reparatie van apparatuur.

Gerda 26-01-2023

In de winkel vriendelijk en deskundig geholpen.
De levering en installatie verliepen prima.
Uitleg was goed.

Jan de Heer 26-01-2023

Snelle en duidelijke kennis van zaken.
Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Ingo 26-01-2023

Snelle en vriendelijke service. Gisteren besteld, morgenochtend in huis, terwijl het maar iets heel kleins was.

Elektrische deken 26-01-2023

Heel goed advies, veel keus , goede service, betrouwbaar. Heel vriendelijke medewerkers.
Kortom ik koop er al jaren regelmatig iets en zeer tevreden.