Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2936 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jan van der Vlies 28-01-2023

Heb afgelopen tijd diverse aankopen gedaan waaronder een Sony tv, Denon Home sound bar en een Sony cd-speler die er voor zorgt dat we vanaf heden kunnen genieten van optimale geluidskwaliteit bij tv- kijken en muziek beluisteren. Dit alles is vakkundig geïnstalleerd door Passe. Gezien mijn leeftijd (94) had ik nogal wat nazorg nodig, die altijd voortreffelijk werd gegeven. Dit is het echte voordeel van plaatselijk aankopen. Daarom: Dergelijke aankopen nooit via internet!

mevr. Langerwerf 28-01-2023

Fijne service en vriendelijke medewerkers. Prettig om vragen te mogen stellen en heldere informatie te krijgen.
Naast het maken van mijn wasmachine namen ze contact om te zien of de wasmachine gemaakt is (zoals verwacht).

Nora van der Meer-Meert 28-01-2023

Al jaren klant en steeds zeer tevreden.
Persoonlijke service is goed en ze denken met je mee!

Elshout 28-01-2023

Prima winkel in ons eigen dorp. Klantvriendelijk en ze weten waar ze het over hebben. Afhandeling ook goed.

Jan 28-01-2023

Onderdeel van electroworld met de voordelen van een solide organisatie, zoals korte levertijd en brede keuze, gecombineerd met het klantvriendelijke en persoonlijke karakter van het familiebedrijf / winkel Stiphout, waardoor goed advies en plaatsen ,installeren en instructie door Stipthout zelf.
Verder is de Bosch wasdroger een topper. De vorige heeft het lang gedaan maar was nu wel op.

Harriet 28-01-2023

We moesten een nieuwe TV. Daar wij beide, door het vele aanbod, niet meer wisten wat nu een goede TV zou zijn, naar Elektro World. In een woord perfect. Ze namen de tijd voor ons, informeerde naar onze wensen en budget. Er werd een selectie gemaakt in wat voor ons een goede TV zou zijn, en alles werd goed uitgelegd. 2 dagen na aankoop netjes thuis bezorgd, aangesloten en de oude TV mee retour genomen. De monteurs zeiden bij het weggaan; mocht er iets zijn, problemen of vragen even bellen en we komen, dan wensen wij u veel kijk plezier. Chapeau, dit is service van de bovenste plank! Bedankt Elektro World.

Rikus 28-01-2023

Balster een elektrozaak waar ze je uitstekend helpen. Een goede service verlenen alleen wat in de advertentie staat de volgende dag geleverd, dit kunnen ze waarmaken. Jammer een gemiste kans. Had de omschrijving liever wat anders gezien. Maar verder een prima zaak waar je prima alles kan kopen tegen redelijke prijzen.

Ben Suidman 28-01-2023

Prettige winkel die in lokale behoefte voorziet met een goede service Én zeer kundige medewerkers die probleempjes snel oplossen.

P.Zandstra 28-01-2023

Door de goede en snelle service en gemakkelijk dicht in de buurt en zeer goed geholpen.

Marion 28-01-2023

snel, adequaat geholpen, meedenkend en service is uitstekend. Het aansluiten van de apparatuur verliep vlekkeloos en snel.

Ineke 28-01-2023

Prima geholpen bij de aanschaf van een blender. Eerlijke informatie, vriendelijke verkoper

E.Oesterholt 28-01-2023

Degelijke service en kwaliteit,koop hier al jaren alle witgoed naar volle tevredenheid.

H Verberne Heeze 28-01-2023

Fijn winkel personeel aangetroffen, perfecte service bij de aflevering producten. Gewoon heel Toppie!!

K.J. Hoogmoed 28-01-2023

We hebben voor de vestiging in Barendrecht gekozen, omdat wij zelf ook in Barendrecht wonen. En om de plaatselijke winkelier te steunen. We zijn heel prettig geholpen en geadviseerd voor het kopen van een nieuwe koelkast-vriescombinatie inbouw. We hebben wel behoorlijk wat weken moeten wachten eer deze geleverd werd. Maar dat was ons van te voren wel vertelt. De aflevering was perfect geleverd. De mannen zijn meer dan een uur bezig geweest met het inbouwen, toen begrepen we pas waarom we 99 euro hadden moeten betalen voor het inbouwen.

Marjo Nijhof 27-01-2023

Goed en vriendelijk personeel. Denken mee in oplossingen ; welke machine of apparaat past het best bij het doel waarvoor je het wilt gebruiken.
Weten waarover ze praten.
Snelle bezorging op de plek.

Djonni Lekatompessy 27-01-2023

Vriendelijk en goed geholpen. Vanaf het maken van offerte tot en met het plaatsen van de Quooker waterkraan, zeer goed geholpen.
Installatie ging soepel ,zoals afgesproken.
Electro World ,zeker aan te bevelen.

EW 27-01-2023

Goede service en uitleg, en als er wat is kun je altijd bij ze terecht, top

Lemmen 27-01-2023

deskundig professioneel advies, vriendelijk, ook zeer goed op de hoogte van technische details

Gerard 27-01-2023

provisionele uitleg om keuzes te maken.
levering tot op zolder met de grootste zorg.
perfecte aflevering.

Electro World Hoppenbrouwers Udenhoit 27-01-2023

Goede service, vriendelijk personeel, goed advies er wordt meegedacht.
Als er een datum met een tijdstip afgesproken wordt dan zijn ze op de afgesproken tijd.

Johan smits 27-01-2023

Goede uitleg in de winkel over het produkt kon daarom ook snel de juiste keuze maken. Eergister het produkt gekregen ben zeer tevreden mee.

AJ den Dekker 27-01-2023

Service volgens de afspraken tegen een concurrerende prijs. Vriendelijke en kundige monteurs en verkopers.

minkhof 27-01-2023

correcte behandelingen prima service. Klantvriendelijke behandeling en men luistert goed naar de problemen.

RLBOOIJ 27-01-2023

Probleem gehad om mijn loewe tv te koppelen aan de arris vip 5202 van de kpn
Hier hadden ze de juiste afstandsbediening voor dit probleem en hebben het zeer correct opgelost

Ch Wilbrink 27-01-2023

Goed zowel in de winkel als tijdens de bezorging en het plaatsen van de koelkast👍