Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

fam. Groothuis 30-01-2023

De medewerkers van deze winkel zijn zeer vriendelijk en deskundig. Ze geven een eerlijke mening en advies waarbij de winstmarge van ondergeschikt belang is. Ze denken echt wat is het beste voor deze klant en geven dan hun advies. Als je een afspraak wilt maken zijn ze snel ter plekke en hulpvaardig.

Els van Geenen 30-01-2023

Zeer klantvriendelijk. Professionele hulp bij aankoop.
Bij levering bleek er een beschadiging te zijn en de aankoop werd gelijk weer meegenomen en een ander exemplaar gebracht

Gunnar Helmert 30-01-2023

Al jaren klant bij het filiaal in Schijndel. Top service, niets is te veel en altijd zeer vriendelijk. Ook als er een keer een storing is wordt dit snel en naar tevredenheid opgelost.

Caroline Brouwer 30-01-2023

Zeer prettige ervaring, prachtige wasmachine en droger!
De Miele sokkels waren een uitdaging, met respect voor de machines en mn huis is alles keurig op zn plaats gezet. Na de uitleg draaide de wasmachine al meteen de eerste lege ronde.

Tjeu 30-01-2023

Goed advies gekregen en voorzien van de juiste producten om een koelkast kastdeur op te hangen van een inbouw koelkast.
De leeftijd was wat langer, maar dat heeft ons niet gehinderd. Vriendelijk en kundig personeel!

Rob 30-01-2023

Altijd goede service en kundige verkopers en monteurs bij Breukers! Of het nu gaat om koelkasten, stofzuigers, alarm of elektrotechnische installatie thuis.

Koning 30-01-2023

Aantrekkelijke prijs van de Samsung koelvriescombinatie, snelle levering geweldige service en dicht bij huis

Guus 30-01-2023

Prima winkel waar ouderwetse service nog hoog in het vaandel staat.
Goede kennis van het personeel over de producten.

Henny 30-01-2023

Mooie, rustige zaak met fijne , niet opdringerige hulp. Een goede aftersale service.

tine 30-01-2023

Attente zorg en meelevend. Fijn om z'n winkel met een groot assortiment in de buurt te hebben

Souren 30-01-2023

Geweldig goed geholpen, perfecte uitleg en TV goed geïnstalleerd. En als je nog vragen hebt kun je er altijd terecht. Zal hier voortaan als ik iets nodig heb altijd terug gaan.

Jo Bouff 30-01-2023

Goed geholpen bij de aanschaf van inductie kookplaat. Installatie ook prima verlopen.

Jan van Woudenberg 30-01-2023

Vriendelijk ontvangst bij het betreden van de winkel goede uitleg van het te betreffende apparaat deze winkel is de hessenweg waardig

Thomas Lindeman 30-01-2023

Goed en plezierig geholpen; diverse mogelijkheden besproken en uiteindelijk een prima advies gekregen. Na akkoord een snelle levering en een perfecte installatie van de Loewe TV. Zeer tevreden!

J.H. Van der Hoeven 30-01-2023

Bij binnenkomst word ik altijd vriendelijk begroet en vervolgens krijg ik goed advies, hetzij bij koop, hetzij in verband met een probleem / klacht.

Ron 30-01-2023

Vriendelijk geholpen. Goede service. Stofzuiger niet in voorraad. Zodra deze binnen is, krijgen we bericht.

Immink 30-01-2023

Persoonlijke aandacht en snelheid handelen zijn opvallend goed vergeleken met andere aanbieders. Zijn al jaren klant en blijven het een bijzonder goede zaak vinden. N

Louise 30-01-2023

Vriendelijk personeel met kennis van zaken, de tijd nemen en meedenken. Levering in overleg.
Heel tevreden!

Henk 30-01-2023

Electroworld Ava te Oost-Souburg was buitengewoon vriendelijk toen ik met met 91 jarige moeder langskwam voor een nieuwe televisie. Er werd goed geluisterd en er werd niet het duurste model aangeboden. Verder maakte de medewerker ons attent op het feit dat een paar dagen later de actie "BTW weg ermee" werd gestart.

Yael 30-01-2023

Aardig verkoopster, de bezorger vriendelijk en de printer deed direct wat ik had gehoopt. Mocht ook nog het oude exemplaar meegeven.
Ben blij en dankbaar.

M 30-01-2023

Ik heb gezocht naar een bedrijf dichtbij. Het ging om een reparatie. De afspraaktijden werden goed met mij afgestemd en de monteur kwam op tijd.

Eline 29-01-2023

Eerst monteur aan huis gehad voor oude afwasmachine. Deze scheen zijn beste tijd te hebben gehad. Met aftrek van de voorrijkosten monteur heb ik in de winkel een nieuwe gekocht. Aflevering was binnen een week, keurig neergezet en oude mee genomen.

Janita 29-01-2023

In de winkel werden we goed geholpen adviezen zijn duidelijk en er wordt tijd genomen. Zodat ik voor mezelf de juiste keuzen kon maken. Toen men niet datgene wat ik had uitgekozen kon leveren werd er een goed alternatief aangeboden. Vrijdag is de plaat geplaatst en ook hier ben ik tevreden over.

Wasmachine 29-01-2023

We hebben gekozen vóór de plaatselijke leverancier. Ook al omdat wij in het verleden altijd goed geholpen zijn. De levering was binnen drie dagen en de leveringstijd werd daags van te voren nader gespecificeerd.
Deskundig en klantvriendelijk, dáár zijn wij blij mee!

Wendy 29-01-2023

Bedankt voor de goede en fijne service! Product snel kosteloos thuisbezorgd.