Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2938 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Ron Punselie 26-01-2023

Goede service en duidelijke uitleg. Goede aflevering en ook de oude wasmachine mee genomen. Zowel in de zaak als bij aflevering een dikke 8

Benny Blanco 26-01-2023

Via marktplaats twee Bluesound pulse flex 2i besteld, volgende dag in huis.

Goede communicatie en snelle levering.

Pronk 26-01-2023

Mijn wasmachine ging zondag stuk, dinsdag naar de winkel en een uur later stond er al een nieuwe op zolder. Topservice!

Freek 26-01-2023

Prachtige winkel met goede service. Snel en goed geholpen met de keus voor een nieuwe stofzuiger.

Electro World Stadhouder 26-01-2023

Goed geluisterd naar de wensen ten opzichte van de gewenste kwalificaties van de door ons gewenste vaatwasser, en een goed advies. Zorgvuldige en prettige installatie door een bijzonder klantvriendelijke installateur. Geweldig!

Patrick 26-01-2023

De medewerkers hebben verstand van zaken en zijn zeer klantvriendelijk. De prijs/kwaliteit verhouding is ook erg goed.

De inbouw koelkast is door een ervaren en vriendelijke monteur geïnstalleerd.

Prima winkel waar ik met plezier opnieuw heen zou gaan.

Gerdy en Gerrit Schorfhaar 26-01-2023

Fijne winkel. Veel keuzemogelijkheid en heel goede adviseur.
Ook fijn dat we lokaal konden kopen

Jolanda Buurman 26-01-2023

Mijn wasmachine lekte omdat er een scheurtje in het manchet zat. De monteur was er na het weekend, hij heeft goed geholpen en het mankement vakkundig gemaakt. Ik ben zeer tevreden over de monteur en over de prijs

Fam Van Haarst 25-01-2023

Super goed advies gekregen bij het kiezen van de juiste tv.
Ze nemen alle tijd voor je en dringen nergens op aan.

Frans 25-01-2023

Altijd goede service en ook belangrijk hun klantvriendelijkheid. Installatie thuis altijd profesioneel en behulpzaam bij vragen over een ander aanwezig product.

Pothoven 25-01-2023

Goed geholpen in de winkel, de verkoper had kennis van zaken en gaf goed advies.
Het bezorgen, demonteren en monteren van de wasmachine ging vrij snel al hadden ze beter eerst de oude wasmachine weg moeten halen en naar beneden kunnen brengen.
Omdat de nieuwe wasmachine direct meegenomen werd naar boven hebben ze de oude wasmachine even op de laminaat vloer (1,5 jaar oud) neergezet waar door de vloer licht beschadigd is met krasjes.
De monteur heeft er foto's van de gemaakt maar tot op heden nog niks vernomen van de winkel helaas.
Maar op zich zijn we altijd tevreden met onze aankopen of eventuele reparaties die uitgevoerd worden of zijn.

Jo Stevens 25-01-2023

Het was een geweldige verrassing, als je denkt een nieuwe wasmachine te moeten kopen en dan het advies krijgt laten we eerst een monteur na de wasmachine kijken. Een Miele ook van 19 jaar is goed te repareren. Eventueel alleen de 2 schokbrekers vervangen en de machine gaat weer jaren mee. Zo gezegd zo gedaan. Een 10 voor de Witte Hal Reuver.

K.W.Elzinga 25-01-2023

super service en nette afwerking en prijsgericht ...............................................

Martin en Ans 25-01-2023

Goede en geduldige uitleg in de winkel. Werd tijd en moeite voor je genomen.
Ook flexibele prijsafspraken gemaakt. Goed bedrijf.

Familie van Rijsbergen 25-01-2023

Snel en vakkundig geholpen. De koelkast stond er in no-time! 💪🏻 Altijd goede service en een mooi aanbod van het assortiment. Wij komen graag bij ElectroWorld Thijssen!

fam Gommers - Roeken Roosendaal 25-01-2023

een dikke 10 . gebeld met Wil , echt n vakman , grondige controle aan de defecte oven , goed advies
koop n nieuwe , hield zich perfekt aan de gemaakte afspraken en heel goed de neiwue oven geinstalleerd

De man was n ware ambassadeur voor uw bedrijf. in t vervolg zal alles wat we binnen uw assortiment nodig
hebben of willen vernieuwen bij U bestellen.

mocht ik in de prijzen vallen zal ik zorgen dat er bij Wil n mooi flesje wordt afgegeven

gr. een tevreden Fam Gommers Roosendaal

Jan van der Werf 25-01-2023

gewoon goed, beloof wat je kunt doen, en doe wat je hebt beloofd. Hier ben je nog klant waarnaar geluisterd wordt. Heerlijk.

Robbie 25-01-2023

Goed advies, vriendelijke verkoper en duidelijke afspraak over plaatsing en levering. Zeer tevreden.

Ton 25-01-2023

Shop kortbij vriendelijk personeel prima geholpen volgende keer weer dus tot ziens

jannie van hoevelaak 25-01-2023

Denken heel goed met je mee wat jij nodig hebt en luisteren naar jou verhaal , waarom jij het niet goed vind

R.H. de Roos 25-01-2023

Vriendelijk en correct behandeld. zou zo weer langs komen als ik iets nodig heb..

M. van der Eik 25-01-2023

Ik heb gekozen voor deze shop omdat deze bij mij in mijn woonplaats zit. Ze hebben eerlijke en duidelijk advies gegeven. Tevens hebben ze een goede service met gecertificeerd monteurs. Mijn apparaat is op de afgesproken tijd bezorgt en op een professionele manier geïnstalleerd en het oude apparaat is meegenomen. Ik ben een blije tevreden klant.

Mijke 24-01-2023

Veel expertise en erg goede service, klantgericht, duidelijke communicatie en snelle levering

Sjors 24-01-2023

Onze wasmachine was kapot. Daarom in de winkel op Kapelle gekeken voor een nieuwe. Goed geholpen en aan de hand van onze voorkeuren een nieuw model gekozen. Snel geleverd dooreen aardige monteur en de oude afgevoerd. Fijn en behulpzaam vanuit Lamper.

Bas baake 24-01-2023

Altijd gaan we naar bas baake fijn personeel goede product en goede service al met al een goede zaak