Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2934 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jan Bron 13-02-2023

Ik verval in herhaling want ons hele huis staat inmiddels vol met apparatuur uit deze winkel. Maar vooruit dan: dit keer was het een simpele koptelefoon, maar alle tijd voor uitleg test etc. etc.
Gewoon TOP-Winkel.

D van der Beek 13-02-2023

Fysieke winkel met behulpzaam personeel
Ruime parkeergelegenheid en goede wbsite

T. Jansen 13-02-2023

Bij aankoop geeft Hamer duidelijke informatie. We werden klantvriendelijk ontvangen. De service bij aflevering was heel goed.

De Meijer Staalbouw BV 13-02-2023

Fijne winkel goed assortiment helder advies en word er prettig en vrijblijvend te woord gestaan en geholpen

Lisa 13-02-2023

Snelle en goede communicatie! Wat afgeleverd tot in de woonkamer. Erg vriendelijk en nog wat tips! Super ik zou er zo weer bestellen!

Nettie van Wijk 13-02-2023

Altijd vriendelijke begroeting bij binnenkomst
Ik voel mij echt gezien als klant
Ook service aan huis heel
Bij een belletje voel ik mij gehoord
Er wordt zo snel mogelijk gekeken naar passend moment en passende oplossing voor een probleem

Wilco 13-02-2023

Vriendelijk personeel, denken met je mee.
Wanneer je vertelt wat je denkt te gaan doen , adviseren ze je goed over wat je daarvoor nodig hebt.
De verschillende mogelijkheden, en uiteraard wat die mogelijkheden kosten.
Ook wordt je goed geholpen na aanschaf.
Ik kom hier iedere keer weer terug!

Rob M 13-02-2023

Het is een hele fijne buurtwinkel waar je nog persoonlijke aandacht krijgt en vriendelijk geholpen wordt door de medewerkers.

Ria Bijlsma 13-02-2023

Prettig geholpen, keurig geïnformeerd over de bezorging en netjes afgeleverd.

Marieke 13-02-2023

Zeer accuraat, goede prijs en kwaliteit. Aardige monteurs. Kan van harte aanbevelen.

Berend 13-02-2023

Voor de koop uitstekend geholpen. Medewerkers kwamen langs om in te meten en dezelfde dag werd er nog geplaatst en aangesloten!

Fam. N. van der Spek 13-02-2023

Wij kopen al vele jaren bij Drieënhuizen. Ook voor onze cliënten (wij hadden een bureau voor bewindvoering, mentoraat en curatele) hebben wij veel gekocht. Altijd tevreden geweest en nog. Vriendelijke medewerkers, geven goede voorlichting, komen afspraken altijd na, nooit klachten gehad.

Edwin 13-02-2023

Mooie tv gekocht, en door de monteurs vakkundig opgehangen. Super tevreden klant.
Fam Joosten

J. Slot 13-02-2023

Goed geholpen, en de aflevering was ook goed, het stellen en plaatsen van de koel/vriescombinatie werd door de Heren goed uitgevoerd.

Marie Louise schelfhout 13-02-2023

Ik kreeg een hele goede uitleg en advies waar ik heel tevreden over ben . Ik kom zeker terug . Hulst

Mechteld Geluk 13-02-2023

Onze 10 jaar oude miele vaatwasser is stuk, reparatie gaat 280 euro kosten. De monteur heeft geconstateerd dat het apparaat meer dan 9000 draai uren heeft, en dat is normaal voor een miele. Onze conclusie is dat het altijd gebruik maken van de langere eco programma’s een kortere levensduur tot gevolg heeft ! We krijgen de reparatie/onderzoek kosten terug bij aanschaf nieuwe vaatwasser, goede service!

Cor van Dijk 13-02-2023

Prima geholpen bij aankoop scheerapparaat. De medewerker gaf een duidelijk advies.

Dennis 13-02-2023

Sinds jaar en dag krijg je hier de beste service ongeacht welke aankoop je ook doet. Een mooi bedrijf!

L. van Ingen 13-02-2023

Ik was op zoek naar een goede stofzuiger met een hoge zuigkracht.
De verkoper gaf duidelijke en eerlijke uitleg over de verschillen tussen de stofzuigers .
Ik heb gekozen voor een Bosch stofzuiger.

Brenkman een vertrouwd adres voor de regio 13-02-2023

Vertrouwd adres met vakkundig en korrekt personeel
Goede uitleg over geplaatst apparatuur

Ed Beuker 13-02-2023

Defcte wasmachine: binnen een halve dag gekomen en gecontroleerd; duidelijke uitleg, en een dag al een nieuwe geinstalleerd!
Uitstekende service!

Gemma 13-02-2023

Makkelijk te vinden. Erg goede service, niet opdringerig. Geeft goede raad, en denkt daarbij niet alleen aan dure apparatuur. Personeel vriendelijk , behulpzaam.
Ook levering thuis mooi op tijd, vriendelijk en goede uitleg

Leo Duijts 13-02-2023

Een eerlijke winkel, met grote professionele eigenschappen. Maar toch een vriendelijke benadering. Je wordt hier altijd goed, snel en correct behandeld.

Sandra H 13-02-2023

Ik ben deskundig en vriendelijk geholpen. Er wordt actief meegedacht als er een alternatief moet komen.

Eleonoor 12-02-2023

Kundige verkopers die op een prettige manier mee hebben gedacht over de mogelijkheden van de aankoop! En daarna een leuke jongeman die de boel kwam inbouwen en dat deed op een plezierige en nette manier!