Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2926 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Stan 25-02-2023

Keurige overzichtelijke indeling met goede producten en voldoende informatie.
Tevens goede telefonische bereikbaarheid correcte aflevering op tijd en volgens afspraak.

Han arkes 25-02-2023

Waarom zijn wij al jaren klant bij Balsters (electroworld)? Je kunt tegenwoordig heel makkelijk alle elektronica via internet kopen, ben je vaak goedkoper uit. Maar door de jaren heen weten wij hoe belangrijk persoonlijke service is. En doordat advies komen we meestal met wat anders thuis dan waar we aanvankelijk voor naar de winkel gingen, maar waarvan we vervolgens jaren plezier hebben. DUS UITERST TEVREDEN!

Jacoba 25-02-2023

Recent tv, koelkast en inductiefornuis aangeschaft bij Stadhouder, Elektroworld. Winkel in de buurt, goede aflevering en service!

W. Briba 25-02-2023

Super goed allemaal incl bezorging op tweede verdieping in huis. Vriendelijk en bekwaam.

Marijke Dibbits 25-02-2023

Prima zaak; duidelijk advies; correct met afspraken en zeer vriendelijk👍
Al meerdere apparaten bij hen gekocht, tot volle tevredenheid!

Frans 25-02-2023

Elecrtro World Raamsdonksveer, Prima service, klantvriendelijk, duidelijke info, komen afspraken na. Top.

van Boxel electro world Galder. 25-02-2023

Dichtbij in het dorp, nieuwe wasmachine word geplaatst en aangesloten, toelichting over het gebruik. En de oude meegenomen. Erg goede service.

Adrianus Haasnoot 25-02-2023

Geen vakkundig personeel op gebied installatie inbouw wasmachine / droger
Vertelde eerst dat oude wasmachine/ droger vast gelijmd stond ?????? Voor mij kleinigheid om machine te verwijderen.
Was goed dat eigenaar langs kwam. Komen zelfs deurtje met twee man, en hadden klopboor voor schroefjes te monteren
Met een lege accu ?? En nog vergeten magneetje van de deur te monteren ?/ zelf gedaan fluitje van een cent.
Dus PERSONEELvaklieden is een must, maar waar haal je vandaan. Wens u veel succes in de toekomst

G.Tiemens, 25-02-2023

Bijzonder goede voorlichting in de winkel door X! Vakkundig en vriendelijk. Luistert goed naar de wensen van de klant!

Gerrit 25-02-2023

Altijd goede en eerlijke voorlichting goede prijs en is het er even niet de andere dag staat het voor je klaar

Arnold 25-02-2023

Deskundig, vriendelijk en zeer goede installatie en service, alles volgens afspraak

H.j.van Geelen 25-02-2023

Vriendelijke en kundige benadering stipte uitvoering, komen afspraken goed na.

Prima service! 25-02-2023

Ik werd supersnel geholpen. Toen ik in de winkel kwam, ging er onmiddellijk een medewerker met me mee om thuis de maten op te nemen. En dezelfde dag werd ik nog teruggebeld met de opties. Het plaatsen ging ook prima, door een vriendelijke en kundige monteur.

Jelmer Jansen 25-02-2023

Al meerdere malen in de winkel in Duiven geweest of daar spullen gekocht en altijd goed en snel geholpen zonder gedoe! Alles is bespreekbaar en geen vraag is te gek! Dank

Margriet Kloppenburg 25-02-2023

Goed en eerlijk advies. Niet alleen uit op winst uit verkoop, maar wat het beste is in een bepaalde situatie.

Inge Goossens 25-02-2023

We hebben uitgebreid uitleg gehad over de verschillende apparaten waardoor we een bewuste keuze hebben kunnen maken voor een nieuwe droger. Alle voor- en nadelen besproken. De droger was niet op voorraad maar zou snel geleverd worden. Vervolgens zoals afgesproken binnen 2 dagen gebeld en direct geleverd. Zowel in de winkel als bij levering vriendelijke bediening en goede uitleg zoals we gewend zijn bij van der Poel Elektro.

Lammie Holman 24-02-2023

Firma Oosterhof is goed in informatie verschaffen en meedenken om tot een goede aankoop te komen. Ze komen eventueel aan huis om de sitatie te bekijken en vragen te beantwoorden Snelle service. Je wordt op de hoogte gehouden van het aankoop - leverings- en plaatsingsproces.
Je wordt vriendelijk te woord gestaan en er is af en toe ook nog humor. Helemaal tevreden.

Pierre Rijnen 24-02-2023

Top zaak in Loon op Zand, prima advies, snelle levering, plaatsing op zolder geen probleem, uitleg en advies top , oude wasmachine retour, Volgende koop weer bij Elektro World Frans Smits.

Corrie 24-02-2023

Ik ben dik tevreden over Brenkman daarom is mijn gang naar deze zaak ik hoef niet na te denken van dit of dat het komt altijd goed en daarom heb ik daar een tv gekocht ,van mijn een dikke pluim

John en Jolanda 24-02-2023

In het weekeinde ging onze wasmachine stuk. We hebben het online formulier voor een reparatie verzoek ingediend en maandagmorgen vroeg ging de telefoon al om een afspraak te plannen. Dit kon al 2 later en ze hielden rekening met onze werktijden en kwamen nog na 17.00 uur. . De machine ikon gelukkig nog gerepareerd en het benodigde onderdeel hadden ze op voorraad in de bus mee. Super tevreden en blij dat we zo snel de wasjes weer konden draaien.

Weer een tevreden klant 24-02-2023

Onze droger maakte een enorm kabaal en we durfde hem niet meer te gebruiken. De monteur kwam langs en de droger ging mee. Dezelfde dag bleek dat hij niet meer te repareren was en wij zochten een nieuwe uit die de volgende dag werd geleverd.

Wij zijn erg blij met Talsma Dokkum vanwege de snelle service, klantgerichtheid en het deskundige advies.

Jan 24-02-2023

De winkel is dicht in de buurt en dat is erg fijn voor een klein dorp. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. De uitleg over is het gewenste product is prima. Personeel neemt goed de tijd om alles duidelijk te maken.
Toppie.

W.Hardenbol 24-02-2023

Fijn geholpen, zeer goede uitleg.
Service heel goed.
Ook heel snel geleverd, al met al een fijne zaak.

Leon 24-02-2023

Behulpzaam personeel die je met goed advies te woord staat en afspraken na komt wat betreft afleveren.

Erik 24-02-2023

Ik heb bij POL in Winsum en vaatwasser en wasmachine gekocht. Installatie en afwerking was geweldig. Heel erg bedankt voor uw hulp en advies.