Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3272 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Ruud 23-02-2023

Snel en vakkundig geholpen zonder wachttijd, aardige mensen.
Levering uit voorraad.

annemiek grijsen 23-02-2023

Wij hebben zelfs ongezien een wasmachine gekocht bij Brilman Enschede en hebben dus een blindelings vertrouwen dat wat we kopen op hun aanraden geweldig is.
Hun service is uitstekend. Ze komen als de tv het niet doet omdat wij een foutje met de afstandsbediening hebben gemaakt.
Top,top,top

Pierre 23-02-2023

Kocht hier al meerdere artikelen. Wasmachine, magnetron etc. Vriendelijke bediening met prima kennis en hulp. Prijs is ook goed. En zo steun ik tenminste de lokale winkelier opdat er straks niet geklaagd kan worden dat er niks is . Win win dus

Judit Bluemink 23-02-2023

Na een storing te hebben gehad van de droger heb ik electroworld Hamer gebeld en eerst werd telefonisch advies gegeven om te kijken wat ik zelf nog kon proberen. Erg fijn, want dat kan behoorlijk schelen in de kosten. Uiteindelijk was er wel een monteur nodig en zijn we heel vakkundig en vriendelijk geholpen. Het was ook snel opgelost.

Jan van de Steeg 23-02-2023

Al jaren de beste en vertrouwde eleko witgoed zaak in Apeldoorn. Ze hebben een ruim assortiment en daadwerkelijke voorraad. Dat kwam heel goed uit omdat onze wasmachine en droger defect zijn gegaan hebben ze diezelfde dag nog nieuwe apparatuur kunnen leveren en aansluiten! Gewoon helemaal TOP!

Bij vragen zijn de adviezen en onderbouwing ook echt doelgericht juist en begrijpelijk voor de klant. Keurige en nette medewerkers die je perfect kunnen helpen en oprecht alles op alles zetten voor hun klanten.

Marcel 23-02-2023

Bewust voor een fysiek aanwezige winkel in ons dorp gekozen. Zeer correct en open geholpen. Komen hun afspraken 100% na.

Marie-Jeanne Van den Bergen 22-02-2023

Je wordt hier fantastisch geholpen. Het zijn professionals die bij jouw in huis komen werken om bijvoorbeeld een keuken te plaatsen.

W donck 22-02-2023

Altijd vriendelijk en service gericht. Monteurs ook vriendelijk en indien er iets moet worden aangepast, ze zullen nooit weg gaan zonder een oplossing en plaatsing.

G. A. van Dalen 22-02-2023

Keurig geregeld gevraagd voor reparatie en naar tevredenheid opgelost en was ook betaalbaar monteurs waren erg vriendelijk

Rien Nigten 22-02-2023

Beantwoord geheel aan mijn verwachtingen. In de winkel prettig geholpen en de monteurs hebben prima werk geleverd.

Elly en Frans Eijkhout 22-02-2023

Allereerst vind ik het belangrijk om lokaal te kopen, maar ook de deskundigheid en het advies op je persoonlijke vragen en wensen zijn voor ons belangrijk.
Voor beide kan ik U Electro World Thijssen aanbevelen om de vriendelijkheid, deskundigheid en service bij aflevering.
Wij zijn zeer tevreden met onze aankopen.

R.A.van Luijk 22-02-2023

Houdt zich aan de gemaakte afspraken ,goede service ,en vlotte afhandeling van de klus , marktconforme prijzen.

Anne 22-02-2023

Duidelijk en eerlijke uitleg van wat de reparatie gaat kosten. En wat er stuk aan is.

Covado 22-02-2023

Goed assortiment met goede service en met vriendelijk, vakbekwaam personeel

Mw. W. Zijlstra 22-02-2023

Na een probleem dat dacht ik was opgelost, bleek het toch weer terug te komen en dat is na volle tevredenheid opgelost.
Geen kosten.

Covado 22-02-2023

Service is gewoon erg goed en buitengewoon vriendelijk en deskundig personeel

Mw. W. Zijlstra 22-02-2023

Na aanschaf van een inductieplaat was er een paar problemen die bijzonder goed zijn opgelost. Alle hulde hiervoor!

F. Kruse 22-02-2023

Prima service .

Peter 22-02-2023

Duidelijke site, waarna binnen korte tijd werd gereageerd. Monteur was andere dag om klacht te verhelpen. Heeft wasmachine s'avonds nog opgehaald en andere dag eind van de middag terug gebracht.

JWA 22-02-2023

Personeel/eigenaar snel en hulpvaardig. Ik wist ongeveer wat ik hebben wilde. Stond snel weer buiten. Apparaat werkt prima en was makkelijk aan te sluiten.

A te Hennepe 22-02-2023

Goede voorraad en klantvriendelijke benadering. Denken goed met je mee. De prijzen zijn reëel. Al meer dan 35 jaar klant. 1e aankoop een wasdroger en laatste een stofzuiger.

Kuypers Mondzorg 22-02-2023

Fijn dat ze snel de levering & installatie konden regelen. Goede hulp in winkel. We zijn er heel blij mee

Ank 22-02-2023

Hadden voor een complex een vaatwasser nodig. Bewoners hebben deze zelf uitgezocht en alles door jullie verder geregeld. Top!

harriet 21-02-2023

Goede service tilden droger van de wasmachine voor me en gaven me tijd om ruimte even schoon te maken.

Linda 21-02-2023

Mooie ruime winkel. Ben heel goed en vriendelijk voorgelicht door personeel . Levering op afgesproken dag. Heel tevreden.