Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3011 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

thea burger 02-03-2023

volkomen betrouwbaar en integer, hetgeen heel prettig is, omdat ik zelf weinig verstand heb van de apparatuur die ik aanschaf. en last but not least: vriendelijke mensen, hetgeen ik zeer waardeer .

h.willems 02-03-2023

waren al klant prima geholpen in de winkel ,bezorgen en het plaatsen van de koelkast en vriezer door de monteur is prima gebeurd

L. 02-03-2023

Vertrouwd, al heel lang.
Goede service, meedenken in oplossingen.
Eerlijk advies.
Internet is mooi, maar gelukkig is de mens er achter nog steeds belangrijker!

W. A. Jolles 02-03-2023

Winkel waarin ouderwetse service wordt geboden door vriendelijke en deskundige medewerkers

Marcel Bartels 02-03-2023

Mijn ouders kochten al in 1950 hun electrische, huishoudelijke apparaten bij Teun Hartelust vanwege de eerlijke, recht-voor-ze-raap voorlichting en service. "Niet de goedkoopste bij aankoop, maar na verloop van tijd uiteindelijk wél de goedkoopste", placht mijn vader te zeggen verwijzend naar de no-nonsense service.
Toen wij 10 jaar geleden in Aalsmeer kwamen wonen, hebben wij deze gewoonte van mijn ouders overgenomen en geconstateerd, dat er niets veranderd is.., behalve dan dat wij nu door Klaas Hartelust worden geholpen (zoon van?).

Ellie Coenders 02-03-2023

Vriendelijke bediening en aardige mensen die je echt helpen !!! Ik koop hier alles !!

m 02-03-2023

plezierig en behulpzame medewerkers. Je wordt goed geadviseerd en de medewerkers willen met je meedenken

M. 02-03-2023

Altijd goed advies en prima kwaliteit van service. Vriendelijke, bekwame monteur.

Samantha 02-03-2023

Al jaren tevreden over de witte hal. Komen altijd netjes hun afspraken na, en zijn hierbij ook altijd eerlijk ook als het niet te reparen is dus het zijn zeker geen geldtrekkers. Ook hebben ze zeer vriendelijk personeel.

Joost 02-03-2023

Door een wijziging bij mijn provider klopte de instellingen van de TV niet meer. Mijn vraag om assistentie werd goed opgepakt. Hulp kwam snel en mijn probleem direct verholpen. De andere apparatuur (audio,blue ray etc) werden ook even gecontroleerd. Super!

Pedro 02-03-2023

Prima geholpen door verkoopadviseur Nick en heel tevreden hoe hij ons heeft geholpen met aanschaf wasmachine, droger, TV en Sonos apparatuur.

Kees uit Wateringen 02-03-2023

Altijd goede en betaalbare service, vriendelijk personeel. Probleem met de inbouw-vriezer werd snel opgelost.

Ramiro Gras, Nimble Institute B.V. 02-03-2023

Vriendelijk en meedenkend personeel, adequaat. Kan snel leveren en installeren indien nodig.

Demi de Boer 02-03-2023

Ontzettend fijne hulp met het uitkiezen van mijn koelkast. Ook de levering was goed geregeld, de orginele ondergrond was niet in orde en dit hebben ze opgelost/aangepast zodat de koelkast helemaal top en stabiel stond.

Jolanda 02-03-2023

Per.toeval kwamen we er achter dat deze winkel in wateringen zit, fijne winkel en persoonlijke benadering

Teunis 01-03-2023

goed en correct geholpen in de winkel, binnen 24 uur geleverd en fijne adviezen gekregen, zijn er blij mee.

T&T, Oosterhout 01-03-2023

Vriendelijk en deskundig advies in de winkel. Vaatwasser geheel volgens afspraak bezorgd en geïnstalleerd door een vriendelijke en deskundige monteur.
Voor een volgende aankoop melden wij ons zeker weer bij deze winkel.

Bryony Damen 01-03-2023

Snelle levering, helemaal top. Bestel ze voortaan bij jullie.
Fijn dat naar 2 bestellingen bij andere ik eindelijk de juiste maat heb helemaal top.

Diepenmaat 01-03-2023

Altijd een goede service en zeer klantvriendelijk
Dit bedrijf en medewerkers weten wat ze doen

Monique 01-03-2023

Ik vind deze shop betrouwbaar
Ik werd snel geholpen
Klantvriendelijk personeel
Goede afhandeling

Van der Linden 01-03-2023

Wij zin al heel wat jaartjes klant bij dit bedrijf. Hebben al van alles bij ze gekocht. Prima service. Zeker als er iets niet goed is, worden wij altijd zeer goed geholpen. Bij nieuwe apparaten kopen krijgen wij altijd goede uitleg en advies.

Jos 01-03-2023

mooie overzichtelijke winkel en je wordt door het personeel zeer goed geinformeerd en geholpen(Klant vriendelijk) ben ook zeer tevreden met mijn produkt

F van de Ven 01-03-2023

Goede uitleg en snelle service. Denken met je mee.De prijzen zijn concurrerend. Al jarenlang klant.

Fam Danens Gouda 01-03-2023

Goede kundige zaak die er verstand van hebben wij worden er altijd goed geholpen en niets is te veel

W.A. van der Wel 01-03-2023

snelle service en een goede dienstverlening.
Wij kunnen dit bedrijf van harte aanbevelen.